Hurá Do Školy

928 45 7
                                    

|George Pov|

'Crr Crr' uhh otravný zvuk budíka který mně bude probouzet každé ráno krom víkendú, a ano chodím na střední školu na Floride jsem George Henry Davidson a jsem brit, proč zrovna na Floride? Protože mamka tu má práci a já dobrou školu, učím se dobře to né že ne ale to školy nejsou moc o tom ale spíš o kolektivu pokud máte dobrý kolektiv jde vám všechno líp, na škole v Británii tam nebyl moc dobrý kolektiv ani se neptejte kolik základních škol jsem vystřídal, uhodli jste správně šikanujou mne už od základní školy 2 třídy, kamarády co jsem si tam našel byly falešný, od svých 15ti natáčím na youtube a teď mi je 18 a mám 79tis odběratelú, pár fanoušků jsem už potkal a musím říci že je to úžasný pocit když vás lidi mají rádi za něco co děláte rádi i vy sami, a víte že jsem docela uzavřený do sebe toto co vám vyprávím je v mé hlavě skrátka miluju filmy ale hlavne knihy je tam toho více rozepsaného a víc se do příběhu můžete vžít všechno se děje v mojí hlavě je to jako kdybyste měli svůj paralelní dimenzi kde žijete druhý život, a mezitím co jsem vám tu vyprávěl tak jsme došli ke škole, do školy to mám takových 20minutek takže v poho upřímně se do téhle školy docela těším, zapomněl jsem vám říct že tu mám už jednoho kámoše jmenuje se Karl a řekl mi že ta škola je v pohodě chodíme do stejné školy ale bohužel né třídy no co už i tak se dá žít ne? Šel jsem si dát věci do skříňky a do třídy cestou jsem se bavil s Karlem, čekal mně před školou.

|Dream Pov|

'PIP PIP PIP' Zase, zase mně probudil ukřičený budík, nejspíš jste poznali že to nebyl mobil ten není tak ukřičený a proto mne nevzbudí, no ráno bylo jako každý jiný snídaně, hygiena a bla bla bla ale aby sme se seznámili, jsem Dream no teda mé pravé jméno je clay ale absolutně ho nesnáším, takže mi všichni řikájí Dream jsem za to rád, chodím na střední školu jménem FIU a zrovna do mé třídy má přibýt noví žák, no sem zvědaví na něho protože naše třída to je něco úžasného sme ukřičení a všecko možný a já taky zrovna nejsem vyjímka  i tam jsem 'popularní' ale jen kvúli mému vzhledu holky po mně jedou, 'chudinky' žádná se mi totiž nelíbí né že by nebyly hezké ale vím i jejich chování  jsou to krávi sprominutim, proč jsem řekl i? Protože natáčím na youtube a chci skusit i streamování na twitchi prý je to lepší platforma na to, každopádně na yt se jmenuju Dream mam 88tis odběratelú a už se těším až dosáhnu 100 000tisíc, prostě představte si že máte youtube button s vaším jménem awww to prostě chceš! no teď se vrátíme do reálného času už sedím ve škole každý mluví přes celou třídu no tohle já nedělám ale jsem dost drzí podle učitelú heh je mi to jedno mám 19 za 3minuty je hodina a ten nováček nikde jen aby to stihl, v tu dobu se otevřeli pomalu dveře a v nich stál menší brunet s dost hezkou postavou a je dost hot sakra ale fakt dost musel jsem odvrátit hlavu abych se neodtrhl ze řezeťezu, máme tu 2 volné místa u mně a u Qho, Kdo je Q? Q je Quackity neboli Alex ale všichni mu říkáme Q nebo big Q a Quackity ale to je na nás moc dlouhé, ale jak sem si všiml Q na něho kouká taky divným pohledem pak se podíval na mně a ušklíbl se, já se zamračil, Q se zvedl a šel k tomu nováčku a něco mu říkal, už nebyla možnost to vzít za něho tak sem se otočil a čekal na zvonek oznamující začatek hodiny.

|George Pov|

Tak jo je to tady už slyším ty ukřičené hlasy to nebude Dobrý, otevřel jsem dveře a jen tam stál a čekal co se bude dít po chvílí státí přišel ke mně nejakej týpek s čepicí na hlavě nevypadal až tak zle naopak spíš sympaticky i trošku hot ale né tak jako ten týpeček v předu ten byl strašně hot jo řekl jsem vám že jsem gay? Už to tak bude každopádně ten týpek a čepicí na hlavě jménem Quackity mi řekl že tu jsou jen dvě volné místa u něho a u toho hot týpka, no vybral jsem si u Qho u tamtoho bych to nepřežil, sedl jsem si ke Qmu a říkal mi něco ostatních, zistil jsem že ten hot týpek je Dream, Dream?  něco mi to říká ale zatím nevím, začala hodina a všetci stichli konečně

/time skip/

Je přestávka a skoro všechny holky se nehrnuli k naší lavici jediný co že mně vypadlo je..
„ahoj?”
"ahojky”
„máš po škole čas? *mrkla*”
Řekla třetí holka s velkýma kozama
„um no joo..” řekl jsem jo ale vúbec se mi nikam nechtělo
„hele už znáš naší školu celou? *usmála se*”
„no moc ne” usmal Jsem se též a všichni změnili barvu obličejů i Q nejspíš se červenaj no ale pak se do toho vrhl Quackity.

|Quackity Pov|

Otevřeli se dveře a v nich nováček byl cute a hot zároveň, všiml jsem si že Dream na něho kouká taky, ooo bude boj o kluka najs, využil jsem chvilky a šel k němu
„čau ty budeš ten novej jsem Quackity ale můžeš mi říkat i big Q, Q nebo Quackity,
„George ahoj” sedli sme si a já mu říkal kdo je kdo atd..
Na přestávce se k nám nehrnuli holky
....
„hele už znáš naší školu celou? *usmála se*”
„no moc ne” jak říkám má roztmilej úsměv
„slečny já ho provedu pokuď nebude chtít s váma” a George jen zakývla hlavou a holky si s povzdechnutím odešli hele řeknu ti co nejvíc potřebuješ vědět *višli smě na chodbu* učebny jsou úplně všude záchody jsou na levé i pravé straně atd.  Povídal jsem mu kde co je stručně a po škole šli domú ja jsem šel jinou cestou než George „tak zas ve škole ádios”
„měj se”

|Dream Pov|

Tak jo de se domú, ale co nevidím mám stejnou cestu s tím nováčkem
„ahoj vidím ze máme stejnou cestu domú jsem Dream ty jsi?...

Hola amigos
Jdu sem s novým a jediným nejspíš Příběhem tak pak napište komentáŕ jestli mám vůbec pokračovat děkuju

~Pixe~

Nějak se to vyvinulo |DNF & TnTDuo|Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt