tak dobrou#10

220 24 2
                                    

|Dream Pov|

Dorazil jsem domú a něco malého zakousl, a upadnul do postele, ale pak stejně musel vstát protože se nepřevlíknul „Arghh!” šel si vzít něco pohodlnèho a už mohl spadnout bez vstávání do postele pokud by teda nezapomněl vypnout světlo
„Fuck” znovu vstal a vypnul světlo, chvilku postál než si zvykne na tmu a zase do postele, ale raději těsně před ní se zastaví jestli něco nzapomněl, a ne tentokrát nezapomněl.

|George Pov|

Došel jsem domú a uvítala mně mamka otázkama
„Kde ste byly? Co ste dělali? Jak ses měl?” „tam jak včera, četli, a dobře” „aha, chceš něco jíst?” „jo něco bych si dal” sedli sme si ke stolu začli jíst jednoduchou večeři,
„Táak jak se ti tu vlastne líbí?” „Dost dobře, mám kamarády” a nad tím sem se uchechtl „tak to je dobře”
„Proč?” tázavě jsem nadzvedl obočí protože „jestli se chceš zase stěhovat tak beze mně”
„Já jen, moc se ani nevidíme tak si chci povídat” „to máš pravdu, ale já se musim i učit zítra máme test” „aha” „jo- mami, Q o prázdninách dělá párty mohl bych?” „ou, nó jako jó mohl bys, hm hm, když se moc neožereš” „nevim jestli tam budu pít alkohol prostě tam jenom pújdu” a pokrčil jsem rameny, protože fakt nevim no, „hmm, no dobře ale ať z toho testu dostaneš jedničku” a zasmála se trošičku máma „neboj” a mrkl jsem na ní a chystal se jít do postele učit a skusit zaspat.

|Quackity Po∆|

Dorazil jdem domú a hned chtěl jít do pokoje cestou tam  sem potkal tetu „ahoj teto Marry, Dobrou teto Marry”
„Tak dobrou?-M” rychle jsem ji pozdravil a už vyběhl schody do mého pokojíčku, ale dřív než jsem ale chtěl jít spát, tak sem se chtěl něco naučit, alespoň něco, i když vím že George bude naučený a on mě ve štichu nenechá, ale přece jen.











|George ¶o∆|

Ráno jsem vstal s učebnicí na hlavě, nic jsem sem nenaučil, místo toho jsem radši zaspal, Zabalil jsem si poslední věci do školy, oblékl se a vyrazil na snídani,potom hygiena bla bla bla, a už musel jít, u školy potkal Qho tak spolu chtěli jít do třídy ale zastavil je ten náš Rúžovo vlásek, 
„Ale ale, ahoj tintítko”
„Moc rád tě vidím rúžovo vlasku, ale teď uhni” místo uhnutí se víc rozvalil a uvelebil ve dveřích „spěcháš?”
„Ne, klidně tu múže stát i celý den” a sundal jsem si i tašku a opřel se o zeď co mi byla za zádama, jen sem sledoval jejich reakce, Tech- teda rúžovo vláska asi moc nechápal a Quackity už úplne,{teď jsem si představila na technovi to kolečko a u Qho jak mu vyskočí error XD} ale rúža uhnul a nerýpal, divné, sedli sme si na místa a už začala přednáška, nic moc.

































↓↓↓






































463-slov
Už moc nevim co psát a bude to vycházet na random.

Gay chicken~

Jo zase jiný jméno ale rohle už si nechám.

Nějak se to vyvinulo |DNF & TnTDuo|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora