کوک:دوێنێ چی ڕویدا هەمویم بە تەواوی بۆ باس کە بۆچی خوشکەکەم حاڵی ئاوایە؟
باوکم:هیچ ڕوی نەدا چەن جاری بڵێم'بە کەمێک تورەیی'
کوک:باوکە تکایە پێمی بڵێ
باوکم:ئااههـ باشە...دوێنێ شەو چومە ئەو شوێنەی جیمینم لێ داناوە کۆگای ++++ دواتر کەمێک قسەمان کرد بەڵام دەنگی ن/ت هات و منش بەپەلە ئەوم لە شوێنەکە دور خستەوە بۆیە خەمبار بوە'درۆی کرد'
کوک:بەراست؟
باوکم:بێگومان...چیە تۆ باوەر بە من ناکەیت؟
کوک:یاا نەخێر وانیە'بە گومانەوە'
باوکم:باشە نانەکەت بخۆ...هەروەها بەوەشی زانی کە من مافیام
ن/ت:کێ پێی وت...!؟
باوکم:خۆ خۆی کەر نیە(دور لە ئێوە)کە ئەوانەی بینی یەکسەر زانی من مافیام'دوبارە درۆی کرد'
کوک:ئەی ئێستا چی بکەین؟
باوکم:مەجبورین بە دایکتیش بڵێین
کوک:باشە...من ئەچمە لای ن/ت تا هەڵی سێنم خواردنەکەی بخوات'ئەوەی وت و هەستایەوە'
باوکم:باشە..
'دواتر جۆنگکوک گەیشتە ژورەکەم'
کوک:ن/ت...خوشکە جوانەکەم...تاقانەکەی جۆنگکوک...!چی بوە خەیاڵت لەکوێیە؟...تۆ باشی!'لە هەر قسەیەکیا زجاتر نزیک ئەبۆیەوە'
ن/ت:جیمین ببورە من مەجبور بوم وا بکەم بمبورە'وتم کاتێک لەسەر بێدەکە قاچەکانم لە باوەش گرتبوو بە کوڵ ئەگریام'
کوک:ن/ت لە چیا مەجبور بوی؟'وتی کاتێک هاتە تەنیشتم و هەوڵی هێور کردنەوەمی ئەیا'
y/n's pov
'لەسەر بێدەکەم دانیشتبوم بیرم لە دوێنێ شەو ئەکردەوە..
ن/ت من بێ تۆ ئەمرم جێم مەهێڵە تکایە!!!
تۆ وتت کە ئەو جلە سپیە تەنها بۆ من لەبەر ئەکەم!!!
ن/تتتتت تکایەەەە جێمممم مەهێێێڵلەەە
ئەو قسانەی جیمین وەک چەکۆیەک بوو کە لەناو دڵم و مێشکم ئەجوڵا تا من زۆر بیری ئەکەم زۆر بیری دەست لێدانەکانی ئەکەم بیری هەناسەکانی ئەکەم بیری قسە کانی ئەکەم
کوک::ن/ت قسەیەک بکە تۆ باشی؟'بە شڵەژاوی'
ن/ت:براکەم جیمین...من جیمینم ئەوێێ'بە گریانێکی بە کوڵ و هەنسکەوە"
کوک:باشە باشە هێور بەرەوە من ئەتبەم بۆلای جیمین هێمن بە'ئەی وت کاتێک هەوڵی هێور کردنەوەمی ئەیا'
ن/ت:بەڵام..بەڵام ناتوانم جارێکی تر سەیری ناوچاوی بکەم'وتم کات هەوڵم ئەدا فرمێسکەکانم بسرم'
کوک:مەبەستت چیە؟
ن/ت:من و جیمین جیا بوینەوە...چۆن بتوانم بچمەوە بەردەمی'وتم کاتێک گریانم زیاتر بوو'
کوک:چۆن جیابونەوە خۆ تۆ جیمینت نەبینی دوێنێ شەو؟
_____________________________
*بەردەوامە*
YOU ARE READING
هـاوسـەرە نـەفـرەتـیـەکەم✔︎
Fanfiction-بەڵێن بدە کە ئەو جلە تەنها بۆ من لەبەر کەیت ᯽᯽᯽᯽᯽