vottttt☆☆☆☆☆☆☆
'گەرماوێکی خێرام کرد و هاتمە دەرەوە و قژم وشک ئەکردەوە لەناکاو کەسێک لە دەرگاکەی دا'
ن/ت:کێیە؟'بە ترسەوە چونکە تەنها ڕۆبێکم لەبەر بوو'
ڤی:منم..جلەکانم بۆ هێناوی'بە ئاسایی لەو دیوی دەرگایەوە وتی'
ن/ت:'کەمێک ترسام کە ئەوەی وت چونکە نامەوێ تایهۆنگ ئاوا بمبینێ...هههه ن/ت گەمژە هەرخۆی ئیمرۆ یەکەم شەوی هاوسەر گیریتە...بەڵام من نامەوێ لە جیمین زیاتر کەس جەستەم ببینێت یان دەسم لێ بات'
ڤی:ن/ت...!'ترس لە دەنگیا بەدی کرا'
ن/ت:ئاا بەڵێ وەرە ژورەوە
ڤی:'هاتە ژورەوە و جلەکانی بەدەستەوە بوو بەڵام کە سەیری منی کرد تەنها بە ڕۆبێکەوەم سەیر کردنەکەی گۆرا بۆسەیر کردنێکی شەیتانی'
ن/ت:سپاس'وتم و جلەکانم لێ وەرگرت'
ڤی:'هات لە دواوە کەمەری گرتم و سەری خستە سەر شانم'
ن/ت:'هەستەکەم کە بەتەواوی ڵاڵ بوم...بەڵام کاتێک لەگەڵ جیمینا بوم هەرگیز ئەم ترسەم نەبو..چی بکەم تا ئەو لە خۆم دور خەمەوە'
ڤی:ن/ت'بە سەوتێکی تەواو سێکسی بە گومێا چرپاندی'
ن/ت:بەڵێ..
ڤی:ئەزانی یەک هەفتەیە من چاوەرێی ئەو وشەیە لەتۆ ئەکەم...
ن/ت:کام وشە؟؟
ڤی:ههه خۆت لە گێلی مەدە..دەی پێم بڵێ'وتی کاتێک هاتە بەردەمم'
ن/ت:ئئ ئەوە...
ڤی:دەی بیڵێ...
ن/ت:ئاا تای ئەو ئوتوی قژە ستوراا'وتم کاتێک بە پەلە چومە لای ئوتوی قژەکەوە بە بیانوی ئەوەی کە سوتا'
ڤی:دەستی لێ مەدە'وتی کاتێک بە شڵەژاوی هات بەرەو ڕوم ترسا لەوەی شتێکم لێ بێت'
ن/ت:تایهۆنگ من خۆم ئەگۆرم...
ڤی:خۆت مەگۆرە جارێ ئیشمان هەیە'وتی کاتێک بە شەیتانی هاتێ بەرەو ڕوم'
ن/ت:'دەستم بە سینگە پتەوەکەیەوە گرت تا زیاتر نزیک نەبێتەوە'ئ ئ من ت تون ئیمە... پێویستە برۆم ئاو بخۆمەوە'بە شڵەژاوی وتم وەک بیانوەیک'
ڤی:بۆچی خۆت ئەتزیتە؟ئەی تۆش منت ناوێ؟'ئەوەی ئەخیری وت کاتێک نزیک بۆیەوە و بۆنی ملی کردم'
ن/ت:تایهۆنگ...من...ئەوە...'قسەم بۆ نە ئەکرا دەمم تەتەڵەی ئەکرد'
ڤی:ن/ت تەنها ئەوە بڵێ کە منت خۆشەوێ...'وتی کاتێک هێشتا بۆنی ملمی ئەکرد'
n/t's pov:
'پێویستە خۆم ڕابگرم تا فرمێسکەکانم نەکەونە خوارەوە...پێویستا ئەوە بڵێم..بەڵام من هیچ ئەوم ناوێت و نامەوێ پێشی بڵێم کە خۆشم ئەوێ چونکە وا هەست ئەکەم کە خیانەت لە جیمین ئەکەم...سەرای ئەوەی تای کورێکی زۆر باشە ماوەی ئەم هەفتەیە زۆر گرنگی پێ داوم بەڵام من هیچ هەستێکم بۆی نیە ئەمە تاکە شتە لە لە مێشکما بێت...
ن/ت:'بە هێمی پاڵم پێوە نا بۆ دواوە'
ڤی:چی بوە؟
ن/ت:ت تای من...م
ڤی:تۆ چی؟
ن/ت:من برسیمە پێویستە خۆم بگۆرم و برۆم نان بخۆم...
ڤی:'ئاهێکی هەڵکێشا'باشە ئەوە بە مانای ئەوە وەر ئەگرم کە ناتەوێ لەگەڵم بیت..'وتی و ڕوی کردە دەرگاکەو ویستی بروات'
ن/ت:نەخێر مەبەستم ئەوە نەبو'ئایی ن/ت گەمژەە گەمژەە ئەی مەبەستت چی بو..رێک مەبەستم ئەوەیە کە نامەوێ لەگەڵت بم...ناشبێ وا بکەم تای گومان کات چونکە لێم جیا ئەبێتەوە و باوکم جیمینئەکوژێ'
ڤی:مەبەستت چی بو لەوە زیاتر؟
ن/ت:من کەمێک شلەژاوم تەنها ئەوەندە
ڤی:باشە من زۆرت لێ ناک'پێم بری'
ن/ت:ن نەخێر..'ئاهێکم هەڵکێشا'من ئامادەم
ڤی:'برۆیەکی بەزر کردەوە و هات بەرە و ڕوم 'هاوسەرە تاقانەکەم...تۆ وتت کا برسیتە با شتێک بخۆین ئەو کاتە دەست ئەکەین بە یاری'ئەوەی ئەخیری نە شیەتانی وت من تەزویاک بە هەموو جەستەمدا هات سیەکانم گەرم بون'
ن/ت:'هیچم نەوت ئەو وەک بوک هەڵی گتم و بردمیە خوارەوە'
ڤی:دالیها...'بانگی کرد'
_______________________________
*بەردەوامە*
YOU ARE READING
هـاوسـەرە نـەفـرەتـیـەکەم✔︎
Fanfiction-بەڵێن بدە کە ئەو جلە تەنها بۆ من لەبەر کەیت ᯽᯽᯽᯽᯽