Şimdi ne yapmak gerek?

121 7 0
                                    

"Heyooo doğum günün kutlu olsun" bu sevilin sesiydi sahi bugün benim doğum günümdü peki niye ağlıyorum?
"Ne oldu sana iyi misin? Niye ağlıyorsun? Baranı aramamı ister misin? Hadi ama anlat artık." Baran mı dedi o Baran dedi galiba ağlamamı sağlayan doğum günümde benden ayrılıp başkasına aşık olduğunu söyleyen piç kurusu ah tamam hemen iyiyim diye yalan söylemem gerekecek.
" He yok iyiyim, 18 oldum ya bugün duygulandım işte (ne berbat bir yalandı bu umarım inanır lütfen lütfen)."
"Tam olarak 18 oldun diye duygulanmadın o saçma hayalin gerçekleşmedi diye demi?" Saçma hayal mi ne diyor mu kız?
" He evet evet ondan "
" Ya insan 18. Yaş gününü İzmir'de kutlayamadığı için ağlar mı?" Sahi ben ona söylemeyi tamamen unutmuştum bu artık benim hayalim değildi çünkü akşama gerçekleşecekti. Peki şimdi ne yapmam gerek? durun size baştan anlatıyım.
Ben Arjin, tahmin ettiğiniz gibi Sevil en yakın arkadaşım ah birde Dilara ve Damla var sahi onlar daha neden gelmediler şimdiye yanımda bitmeleri lazımdı her neyse konuda sapma olmasın. Evet bugün 18 oldum aynı zamanda 2 yıl boyunca aşık olduğum adam tarafından terk edildim aslında aşk acısı falan bende 2 3 gün sürüyordu ama Baran başka bir şey olmuş bende resmen nereye baksam baranın gözleri falan delirmem an meselesi o derece he bir de sevilin bahsettiği İzmir, niye bilmiyorum ama İzmir bana çok başka geliyor 18 olduğumda hep orda olmak orda kalmak isterdim baranla birlikte tabi ve babam yaş günü hediyesi olarak beni izmire yolluyor yolluyor derken baya bildiğiniz oraya halamın yanına taşınıyorum bu muhteşem ama üzgünüm Baran yok kızlar yok ama artık yeni başlangıç yapmam lazım kafamdan baranı çıkarmam gerçek halime dönmem lazım peki ya bunu kızlara nasıl söylicem???
" Arjinnnnnnn! Arjinnnn diyorum bu yine mala bağladı arjinnn!!!" Dilaraydı bu.
"Oha be oha kolum kopcak zannettim ne var??" Bu kadar öküz arkadaşlarım var işte .
" Neyin var neye daldın bu kadar?" Damla aramızda en aklı başında olanıydı.
Sevil atladı hemen "Bırakın izmire gidemedi ya salak salak düşünüyor." pis mavi göz ne olcak sensin salak.
" Ah tamam anlatıcam babam hediye olarak bu akşam beni izmire yolluyor kızlar"
Hep bir ağızdan "OHA BUNU ŞIMDI MI SÖYLÜYORSUN??!!!!"
" Kesin sesinizide devam ediyim."
" Kız haklı susun bir!" Hay ağzını yiyim damla.
" Baran piçi benden ayrıldı üzgünmüyüm? Yok değilim tabiki. İşte babamda beni halamlarda kalmam işin yolluyor bir iki günlük değil baya orda kalıcam yani işte bu kadar."
Sevil " Baran niye ayrıldı? "
Damla " Saçmalama bir kaç gün kal gel ne demek hep orda kalıcam. "
Dilara " Durun bir dakika dalga geçiyorsan seni öldürürüm!!"
" Sakin olun kızlar akşama kadar vaktimiz var." Hep böyle soğukkanlıyımdır işte bu onları delirtsede bana katlanırlar galiba beni seviyorlar :)))
" Ne diyor lan bu" hadi ama Dilara bu kadar sert yapma bu arada Dilara çok güzel bir kız yani baya güzel baya baya hemde.
" Tamam vakit kaybetmeyelim hemen çıkalım." işte damla attı gol
Hep bir ağızdan "tamam" dedik.
Bir cafede oturduk Dilarayla Sevil garsonu kesiyor damla etrafı inceliyor bende onların bu halini izliyorum nasıl bırakıp gidicem? Hadi ama arjin yapma kendini duygusala bağlama. Sonra bizimkilerin bir yere odaklanıp baktığını gördüm tam arkamı dönüp bakacaktım ki
Damla " hadi kalkalım" dedi. Tabi o daha sözünü tamamlamadan ben arkamı dönmüştüm
"Baran mı o? Yanındaki sürtük kim? Elini mi tutuyor? Az önce öptü mü o pis kaltağı?" Onlar sorularıma cevap verme fırsatı vermeden baranların yanında buldum kendimi
" Barancım kim bu kız? " Bu sürtüğün sesi ne kadar iğrençti!!!
" Baran cevap versene kimim ben?" Sinir kat sayım tavan yaptı resmen.
" Şe- şey eski bir arkadaş hayatım dedi." eski mi dedi bu piç bana? O kızada hayatım dedi öyle mi?
" Ah evet sürtük eski bir arkadaş ne zamandır birliktesiniz eski arkadaşımda?" O sırada kızlar birazdan olacakları farketmiş olacak ki yanımıza doğru gelmeye başladılar.
Sarı sürtük " 2 haftadır birlikteyiz ayrıca sürtük sensin." yani Baran beni aldattı hemde bu sarı sürtükle Baran tam ağzını açacaktı ki " Sus!" Dedim
Arkamı dönüp gidiyordum ki içimdeki şeyten " HADI ARJIN VUR KIR PARÇALA DIYE ÇEMKİRDİ" Ben dururmuyum arkamı dönüp sarı sürtüğün saçlarından tutup cafeye dolaştırdım kızlar elimden almaya kalkmadı bile tam tersine baranı tutmaya çalıştılar rahat dövmem için Kızın karnına ilk tekmemi" Bu baranın beni aldatması için" Ikinci tekmem " Senin yüzünden doğum günümün bok olması için" Üçüncü tekmem " Arkadaşlarım için" Dördüncü tekmem diyecektim ki belime biri yapıştı " Tam arkamı dönüp bırak Bar" diyecektim ki kelimeler ağzıma tıkıldı kimdi lan bu yakışıklı? Şuan sinirliyim yakışıklılığı ile ilgili detaylara sonra giricem.
" Bırak beni " dedim
" Bırakırsam kızı öldüreceksin" dedi yeşil göz.
" Amacım bu zaten " bunu tıslayarak demiştim.
O sırada kas hayvanı Baran içeri girdi kızı kucaklayıp götürürken bana ölüm bakışları attı aman ne korktum! Kızlar geldi " Hadi ama bir tutamadınız hıncımı şimdi kimden alıcam ben?"
Dilara " Arjin o hayvanı bu kadar bile tuttuğumuza şükret hem hıncını çıkarmak istiyorsan belindeki ellerden Kurtul" dedi kahkaha atarak. Sahi bu yeşil göz ne diye hala tutuyordu beni?

Gittin, ya sonra?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin