Yg papa тэдэнтэй уулзах хүртэл blackpink-ийн хувьд энгийн л өдөр байлаа . "Яагаад захирал биднийг дуудсан юм бол" гэж Lisa acyyлаа .
Би сайн мэдэхгүй байна , гэхдээ ямар нэгэн муу зүйл биш гэж найдаж байна" Jisoo хэллээ.
Тэд YGгийн төв оффис дээр ирэв. " Сайн байна уу? захиралаа гэж хэлээд бөхийв. "Өдрийн мэнд охидоо сууцгаая" гэж Yang захирал хэлэв.
Тэгхээр би та нарийг энд дуудсан нь та нарт хэлэх зарим мэдээ байна" гэж хэлэв .
"Та нар Exo-той нэг жил амьдрах болно" гэв.Бүх гишүүд цоцирдон бие биеэн рүүгээ харлаа . "Гэхдээ яагаад заавал SM гэж Rosè асуув.
"Би SM-тэй нэг жил , JYP-тай JYP-гийн хамтлагуудын талаар гэрээ хийх шаардлагатай байна, гэхдээ тэд бүх амралт баяраа гэр бүл найзуудтайгаа өнгөрөөнө " гэж захирал хэллээ.
"Аан бас , маргааш ачаагаа бэлдээрэй , менежэр чинь та нарийг шинэ байшин рүү чинь хүргэж өгөх болно. " гэлээ.
Тэд баяртай гэж хэлээд ахин бөхийв , тэд догдлон өөрсдийн дорм руугаа явцгаана.𝙈𝙚𝙖𝙣𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙀𝙭𝙤:
Exo өрөөнд бэлтгэлээ хийж байтал Suho-руу Lee захирал залгалаа . Тэр түүнийг бас бусадтайн уулзах хэрэгтэй байна ярих зүйл байгаа ба тэднийг SMийн oффис дээр ирээрэй гэж хэлэв.Lee захиралын өрөөнд:
Exo түүн рүү бөхийв " Тэгхээр хөвгүүдээ , та нар blackpink-тэй 1 жил амьдрана? Бас өөрсдийгөө бэлтгээрэй маргааш 10:00 цагаас."Та яагаад биднийг blackpink-тэй амьдруулах гэж байгаа юм." Chanyeol асуув.
"Би YG-тай гэрээ хийж байгаа юм . Энэ компаний төлөө шүү дээ" гэв. Тэд бөхийгөөд баяртай гэж хэлэв. Тэд дорм-руугаа буцаад маргаашдаа бэлдэв.
𝗛𝗶 𝗺𝗮𝗻𝗮𝗶𝗵𝗮𝗮! 𝗟𝗶𝘀𝗮𝗴𝗶𝗶𝗻𝗵𝗮 𝘀𝗼𝗹𝗼 𝗱𝗲𝗯𝘂𝘁𝗶𝗶𝗴 𝘁𝗼𝗵𝗶𝗼𝗹𝗱𝘂𝘂𝗹𝗮𝗻 𝘂𝗻𝗲𝗵𝗲𝗲𝗿 𝘂𝗱𝗮𝗮𝗻 𝗯𝗼𝗱𝘀𝗼𝗻 𝗺𝘂𝗿𝘂𝘂𝗱𝗹𝘂𝘂 𝗯𝗶𝗲𝗹𝘂𝘂𝗹𝗲𝗲. 𝗠𝗶𝗻𝗶𝗶 𝘁𝘀𝗼𝗼 𝘀𝗵𝗶𝗻𝗲 𝘂𝗴𝘂𝘂𝗹𝗲𝗹𝗲𝗴𝘁 𝘁𝗮𝘃𝘁𝗮𝗶 𝗺𝗼𝗿𝗶𝗹 . 𝗗𝗮𝗿𝗮𝗮𝗴𝗶𝗻 𝗽𝗮𝗿𝘁𝗮𝗮 𝗮𝗹𝗶 𝗯𝗼𝗹𝗼𝗵 𝗵𝘂𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗼𝗿𝘂𝘂𝗹𝗻𝗮𝗮 . 𝗔𝗻𝗵𝗻𝗶𝗶 𝘂𝗱𝗮𝗮𝗴𝗶𝗶𝗻𝗵 𝗯𝗼𝗹𝗵𝗼𝗼𝗿 𝘀𝗮𝗶𝗻 𝗱𝗲𝗺𝗷𝗲𝗲𝗱 𝘂𝗴𝘂𝘂𝗿𝗲. 𝗕𝗮𝘆𝗿𝗹𝗮𝗹𝗮𝗮❤️
YOU ARE READING
BLACKEXO HOUSE /mgl/
RomanceSM болон YG нар гэрээ байгуулан Exo болон Blackpink нарыг хамт амьдруулхаар болно... Орчуулгийн өгүүллэг болно. Анхны удаагийнх болхоор хайрлаарай🤍