Third person pov:
Өдөр болж байна бүгд л өөрсдийнхөө өрөөнд эд зүйлсээ янзлаж байлаа .
Suho: Хүмүүсээ бид олон нийтийн газраар чөлөөтэй явхыг кампони зөвшөөрч байна гэнээ гэж орилохийг сонсоод
Baekhyun: бидэнд хүнс хэрэгтэййй! хэмээн хариу хашгирна .
"АЙННН"?!Тэд хамтдаа дэлгүүр орхоор шийдлээ. Тэд бүгд бэлэн болцгоолоо Chanyeol машин дотор орж суугаад . Бусдыгаа машиндаа жихээд supermarket руу хөдөллөө ...
Бид бүгд дэлгүүр дээр ирээд машинаас үсрэн буув , бас хуваагдаж явхаар шийдэцгэлээ . Өрөөнийхөө хамтрагчидаараа баг болцгоолоо . "Дэлгүүрийг хоосолцгооё!" гээд өөрсдийн авах юмнийхаа тасаг руу явцгаалаа ...
Ноён хадагтай park амттангийн хэсэгт ирлээ . Тэд үнэхээр олон төрлийн амттан авах нь мэдээж .
Chayeol: Бид махны тасагт очих хэрэгтэй болов уу? гэж асуув
Chaeyoung нүдээ эргэлдүүлэн ямар нэгэн зүйл хайна .
Rosé: Аан энд байна- тэр авхаар өндийв гэхдээ хүрдэггүй ээ (ууг нь үри ружэ өнөө хэдээсээ хамгийн өндөр нь😅)
chanyeol гараа дээшлүүлэн авч өглөө .Rosé: баярлалаа гээд хөөрхөн инээмсэглэв
Chanyeol: чамд нээлттэй❤️
Тэд явсаар махны тасаг дээр ирээд Baekyun Chen хоёртой таарлаа .
тэд үнэхээр олон төрлийн мах , pork (coлонгосын гахайн мах) гэх мэт нилээн олон юм авлаа .Baekyun: Бид загас худалдаж авах хэрэгтэй юу ? хэмээн Chanyeol оос асуув
Chanyeol: Тэгье гэж хариуллаа
Jennie Kai хоёр сүүн бүтээгдэхүүний тасгаар хэсэжийноо хха . Сүү , йогурт , зайрмаг этр гээл авжийноо . Бас ахиад өөрсдийнхөө идмээр бгаа snack-уудаа аваад манай 2 чинь healthy юм болхоор жимс ногоо зэргээ авлаа .
Макне нар харин уух зүйлс , ус , талх , жимсний чанамал (за варен2) , чиклаад этр авсан шигээ явна .
Гурил этр авах уу бро ? гэж Sehun асуув . (Ийм зэрлэг асуугайгүйл дээ😂) Lisa толгой дохиод тэд гурил , будаа зарим замдаа харсан зүйлээ сагсалсаар л явна .
Minseok Kyung-soo 2 гал тогооны хэрэгсэлүүд яг хутга , аяга , таваг гэхчлэн зүйл авлаа . Бидэнд гэр ч бас байгаа байх гэхэд Kyung-soo толгой дохиод цаашлав .
Suho Jisoo хоёр ч бас ямар нэгэн хэрэгтэй зүйл авав (дараа нь боджийгод бичнээ за хөөрхөнүүдээ🤣)
Тэд авсан зүйлийнхаа мөнгийг төлөөд хүнсээ машин руугаа зөөв . (эд нарийн юм сая давсаан хөөрхий suho минь л төлсөн байлгүйдээ)
Та нар хаа нэг тийшээ явмаар байна уу? Suho асууж дуусаагүй байтал бүгд " гэр" гэж нэгэн дуугаар ххриулав Suho ч толгой дохиод гэр лүү хөдлөв .Бүгд гэртээ ирээд хайрцагтай хүнсээ оруулаад . Задалж угаахийг нь угааж цэвэрлэхийг нь цэвэрлэлээ .
Мах сүү этрийг хөргөгчөнд хийчихлээ гэж Jisoo хэлэв . Доод талын шургуулганд гурил , талхнуудаа хийчихлээ .
Тэд бүгд авсан хүнснүүдээ задлаад үнэхээр ядарчээ .
За2 миний хөгшчүүл баяртай өрөөрүүгээ явлаа гээд Chanyeol явлаа . Rosé ч бас араас нь хөлөө чирээд алхлаа . Rose
"Би хурдхан шүршүүрт орчихоё" гэхэд
Chanyeol толгой дохилоо . Тэр угаалгын өрөө рүүгээ ороод гялсхан усанд орлоо ...
Гарч ирээд унтлагын хувцасаа өмсөөд , орон дээрээ үсрээллл , утсаараа тоглосон шигээ байж байтал Chanyeol угаалгын өрөөнөөс гарч ирээд тэд хамтдаа видёо тоглоом тоглож байлаа .Аль хэдийн орой болчихсон байна Jisoo Suho хоёр оройн хоолоо хийсээр finally дуусжийн .
Оройн хоол бэлэн боллоо гэхэд бүгд ширээндээ суун хамтдаа хоололоо . Хоолоо идчихээд тэд TV шоу үзээд , нойр нь ч хүрч орондоо орхоор явцгаалаа.
Za yu baitsgaana update hiigeegu nileen udchihjee uuchlaarai odoonos nini n hurdan2 oruulad yvah bolhoor huleeged vote-oo daraad bjiigaare za . Huurhii uugn uguullegee hugjiltei bolgh gj ih hicheesn shuu . Za tanar ta zurh shuu<3
YOU ARE READING
BLACKEXO HOUSE /mgl/
RomansaSM болон YG нар гэрээ байгуулан Exo болон Blackpink нарыг хамт амьдруулхаар болно... Орчуулгийн өгүүллэг болно. Анхны удаагийнх болхоор хайрлаарай🤍