bölüm 6

116 16 2
                                    

~Hyun

Saçlarını kuruttuktan sonra tarak uzatıp mutfağa yöneldim. Ona yemek yapmayı istedim. Buzdolabını açtığımda karşılaştığım hiçlik yüzünden sipariş vermem gerektiğini anladım.

"Hamburger yemeye ne dersin Felix?"

"İstemiyorum. Kendimiz yapsak daha iyi olur."

"Dolapta bir şey kalmamış, ama illa kendim yapmak istiyorum dersen malzemeleri alabilirim."

"Pankek malzemeleri işte. Çabuk ol karnım guruldamaya başlıyor Hyun."

"Kaçıran benim, benim sana bir şeyler yaptırmam daha mantıklıydı. Neyse bu seferlik böyle olsun. Sakın evden çıkayım deme. Seni bulur yine kaçırırım. Görüşürüz bebeğim."

"Görüşürüz anne."

Markete gidip pankek malzemelerini aldıktan sonra manava uğradım. Pankek meyvesiz olmazdı. Az miktarda çilek,muz ve kivi aldıktan sonra eve yürümeye başladım.

Evlenmiş gibi hissetmem normal miydi? Evlenmemize izin verirler miydi? Evlenmek ister mi?

Yurdun kapısını geçtim. Dairemin kapısını açıp girdikten sonra ayakkabılıkta başka birinin ayakkabısını gördüm. Kafamı odama doğru uzatınca tanıdık bir yüzle beraber Felix'i gördüm.

"Hoşgeldin Hyun. Mesaj attım ama görmedin sanırım. Jisung'la konuştuk da burada olduğumu söyledim. O da geldi. Hem üçümüz beraber daha iyi değil mi?"

Herkesten uzak baş başa kalabilmek için kaçırmışken bunu yapması saygısızlıktı. Ellerimdeki poşetleri tezgaha bırakıp koltuğa uzandım.

"Her ne yapacaksan yap. Yoruldum ben."

"Hadi ama Hyun, sevdiğin çocuğa böyle davranma. Romantik anları kaçırıyorsun gerzek kardeşim benim."

"Felix tüm romantikliğimi görmezden geliyor. Baş başa kalırız diye kaçırdım, seni çağırmış daha ne olsun."

"Bilseydim gelmezdim. Merak etme yemekten sonra giderim zaten geceyi Minho'da geçirmeyi planlıyordum."

"Felix olabildiğince hızlı yap misafirimizin işleri var."

Mutfaktan gelen tamam sesini duyduktan sonra gözlerimi kapadım. Sırtımda Felix'i taşımaktan oluşan ağrıları unutmaya çalıştım. Gözlerimi açtığımda  masada oturan ikiliyi gördüm. Beni uyandırmamak iyi bir fikir değildi. Onunla vakit geçirmek istemiştim. Yanlarına gittiğimde henüz yemeye yeni başladıklarını görüp rahatladım. Çok da bir şey kaçırmamış olmalıydım.

"Ah günaydın Hyun. Tabağın tezgahta, afiyet olsun."

"Eline sağlık çok güzel gözüküyor."

"Yemek kursuna gidiyorum. Ayrıca bende yetenek var. Bunları yiyeceğin için çok şanslısın, otur ve ye afiyet olsun."

Kendisi zaten bir şanstı, bunun yanı sıra benim dairemde benim için yaptığı pankekleri yiyordum. Abarttığı kadar vardı. Yüzünün güzelliği el becerisine de yansımış.

Yemeklerimizi yerken sohbet ettik. Aslında üçümüzün bir arada olması o kadar da kötü değildi. Bencillik etmişim. Jisung'un gideceği vakit geldiğinde onu geçirdikten sonra Felix'le beraber masayı topladık. Saat akşam 9'u biraz geçmişti. Kalbim gitgide daha da hızlanıyordu. Birlikte masaya oturup verilen ödevleri tamamlamaya başladık. Arada sırada bana soru soruyordu. En olmadık cevabı verip onu sinir ediyordum. Bu hâli bile çok tatlıydı. Okul çıkışı yaşananları unutmuş gibi görünüyordu. Kendimi ondan biraz uzağa çekip tüm dikkatimi ödevlere verdim.

-

~Lix

Aklı fikri seks olan birine göre gayet iyi notlar alıyordu. Bu yüzden yardımıyla ödevimi bitirdiğimde teşekkür ettim. Uykum gelmişti. Bir yanım yatağımı özlerken bir yanım Hyunjin'le beraber yatıp yatmayacağımızı merak ediyordu. Beni koltuğa atsa bile gece yanına yatabilirdim. Biraz telefonumla ilgilendikten sonra esnemeye başladım. Uyumam için yatağı işaret ettiğinde tek kelime etmeden yatağa girdim. Koltuğa uzanmış bir şeyler izliyordu. Belli ki koltukta yatmayı planlıyordu. Yorgunluğun da getirdiği ağırlıkla birlikte uykuma teslim oldum.

"Günaydın bebeğim."

Hiçbir şey yaşanmadan sabah mı olmuştu? Berbat etmiştim.

"Saat kaç?"

"Sadece şakaydı. Sen yatalı yarım saati geçmedi. Tüm yatağı kapladığın için uyandırmak zorunda kaldım. Kıçını topla lütfen."

Biraz kayıp yatağa girmesini bekledim. İki beden için elbette yeterli değildi fakat ona yaklaşmak için iyice sıkışmış gibi davrandım. En sonunda kollarını kafamın altına yerleştirdi. Bacağımı bacağına değdirdim. Beklentim olduğunu anlamıştı ki göz göze geldik. Ben gülümserken o iç çekti. Kabul etti olarak algılayıp bacağım ve tüm gövdemle ona sarıldım. Kokusunu içime bol bol çektikten sonra uyuyakaldığını gördüm. Dudaklarına küçük bir ıslaklık bırakıp göğsündeki yerime geri döndüm.
Sabah olup da gözlerimi açtığımda hâlâ aynı pozisyondaydık, sadece biraz daha yakınlaşmıştık.

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-

Selamm 🥺
Yazarken dinlediğim şarkıyı bıraktım, hoşunuza gitmiştir umarım.
Biliyorum kısa bir bölüm oldu ama telafi etmeye çalışacağım. Hepinize çok teşekkür ederim, umarım herkes okurken keyif almıştır. Her gün bölüm atacağımdan emin olabilirsiniz (edit:okuldan dolayı mümkün değil artık sanırım 😫). Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 😽💚

Scissors - Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin