Capitolul 3

1.2K 29 8
                                    

Un bazait enervant de zgomotos ma trezeste si eu imi ridic capul de pe pieptul dezgolit al lui Harry.

Arata ca un ingeras cand doarme. Iar daca ma uit mai bine, semnele de noaptea trecuta ii acopera intreg gatul si eu ranjesc mandra.

E al meu, bitches!

Rad la ce ganduri am si imi dau o suvita de par rebela de pe frunte, dupa ureche, analizandu-l in continuare: buzele ii sunt usor intredeschise, cu parul lui lung rasfirat pe perna si mana sa mare inconjurata protector in jurul taliei mele, ma face sa ma simt ca acasa.

Imi aduc mana dreapta pe pieptul lui si incep sa ii conturez marginile fluturelui desenat cu cerneala, foarte artistic. Mana mea coboara in jos unde este un alt desen, apoi mai jos pana ajung la bata boxerilor lui. Imi plimb mana de-a lungul batei si cand vreau sa cobor mai jos, sunt oprita de o mana puternica.

-Daca vrei sa mai ajungi la scoala azi, eu ti-as recomanda sa-ti tii mainile acasa. Asta daca, desigur, nu vrei sa mai repetam ce am facut ieri, ii aud vocea ragusita de la somn, iar pielea mi se face de gaina.

Ma uit la el in sus si imi apropri fata de-a lui, incalecandu-i trunchiul.

-Eu cred ca nu se poate incepe o dimineata mai bine decat cu inca o partida ca aseara! soptesc pe buzele lui, iar acesta si le zdrobeste de-ale mele.

Ne invartim in pat si el ajunge deasupra mea.

-Cum spui tu, iubito! murmura peste buzele mele, iar eu imi infig degetele in parul lui, tragand de radacini.

Un sunet ravasitor, adanc ii infloreste din piept si se lasa in jos, depunand sarutari de fiecare data cand vede un loc in care nu m-a sarutat, de zici ca ar vrea sa imi memoreze intreg corpul. Mana lui imi cuprinde sanul si incepe sa-l framante, iar eu gem. Gura lui imi dezmiarda celelalt san si eu imi strang pumnii in parul lui.

Coboara in jos si ajunge la feminitatea mea. Se departeaza si ma analizeaza, lingandu-si buzele.

-Nu o sa ma satur niciodata din a te privi! spune si isi coboara fata la nivelul meu. Deschide picioarele pentru mine, iubito!

Gura mi s-a uscat, iar corpul imi fierbea pe interior. Cu inima bubuind mi-am departat picioarele. Mainile lui au plutit pe pielea mea, oprindu-se pe solduri. Pe unde trecusera mainile lui, pielea ma furnica.

Privirea electrizanta a lui Harry o tintui pe a mea, apoi isi cobori capul. Trecu direct la fapte. Am tresarit la apropierea respiratiei calde si am tipat cand m-a sarutat intre picioare... Un sarut atat de dulce, incat mi-a oprit respiratia. Depune un sarut pe clitorisul meu si apoi limba lui incepe sa faca miscari circulare in interiorul meu. Gem si imi asez mainile pe spatele lui, zgariandu-l, unghiile mele lasand dare de rosata de-a lungul spatelui sau.

-Mai mult! il implor si imi aduc o mana la ceafa lui, afundandu-i capul mai mult intre coapsele mele.

Simt cum zambeste in interiorul meu si apoi isi impinge un deget in mine. Pompeaza rapid cu miscari de du-te-vino, iar eu ii tip numele:

-O Doamne, Harry!

Isi mai adanceste un deget in mine si cu fiecare penetrare, simt ca ma aproprii si mai mult de marea eliberare. Ma penetreaza rapid in timp ce ma saruta pe clitoris, iar eu gem.

In camera se aud profundele mele gemete si Harry cum imi suge clitorisul, dandu-i drumul cu un sunet gen 'pop', iar eu tip.

-Ah...Harry! gem zgomotos.

Repeta miscarea care ma innebuneste si isi curbeaza cele doua degete din interiorul meu in forma literei 'G'.

Privirea mi se incetoseaza in timp ce-mi dau drumul pentru a doua oara pe limba lui Harry, strigandu-i numele cu pofta.

***

-Stiu si imi cer scuze ca am uitat sa te anunt ca am ramas la o prietena peste noapte, imi cer iertare de la sora mea ca aseara am uitat sa-i mai trimit mesaj si sa-i spun ca nu mai ajung acasa.

Stiu ca am mintit-o la faza cu prietena, dar cred ca ar innebuni daca ar sti ca am ramas la un baiat peste noapte, ca am dormit in pat cu el, dezbracata si ca mi-am mai si facut de cap cu el.

Daca as asculta proverbul cu 'Minciuna are picioare scurte' sau afirmatia, care mi-a repetat-o mama de nenumarate ori cand eram mica, cu 'Daca spui adevarul jumate din greseala ti se iarta' si as spune adevarul mi-as semna sentinta la a fii inchisa in camera pentru tot restul vietii mele alaturi de 12 mâţe.

-Data viitoare sa nu se mai repete! Eu si cu mama am fost foarte ingrijorate pentru tine! Credeam ca te-a furat cineva si te-a dus intr-o camera sa te violeze!

Imi dau ochii peste cap la afirmatia ridicola a sora-mii, pentru ca doar ea si cu mama s-ar putea sa-si imagineze asa scenarii deplasate. Pai pentru asta ar trebui sa le multumesc celor care au inventat Investigation Discovery, de unde mama a invatat toate porcariile astea si apoi cu siguranta i-a bombardat capul lui Lucy cu tampeniile alea. Ca daca nu, nu imi pot explica cum de si-au facut un asemenea scenariu macabru.

-Bine, imi cer scuze! Ne vedem acasa, pa!, ii inchid telefonul in nas dupa ce am vorbit un sfert de ora cu ea tot pe tema cu violatorul.

Daca ar stii ele...

-E totul in regula iubito? se uita la mine Harry, in timp ce ne indreptam spre sala de mese.

E ora pranzului si pana la urma am ratat primele doua ore, engleza si mate, pentru ca domnul Capricii a vrut sa facem baie impreuna. A fost minunat intr-adevar si acolo am fost de acord amandoi sa fim prieteni cu beneficii, fara sentimente, doar sex. Mi-a convenit. Adica as putea invata o gramada de la el.

Nebunatica mea curvulita, aproba din cap frenetic, uitandu-se la mine de jos, iar eu zambesc.

Intram in sala de mese si se face liniste. Toti ochii sunt atintiti pe noi doi. Pasim de-a lungul culoarului, eu uitandu-ma in ochii fiecarui elev pe langa care trec intimidandu-l si iubind deja rolul pe care l-am luat sub aripa, cel de fata rea. O da, baby!

Nu ca pana acum nu am fost una, dar acum sunt si... sa zicem, mai populara, avand in vedere grupul social extins al lui Harry si toate persoanele care le este frica de el, dar care il respecta.

-Hei copii, ea este Alexis, o sa stea cu noi de acum! Harry ma prezinta grupului asa cum se cuvine, iar eu le fac cu mana, zambind tuturor celor de la masa.

-Stai, stai...voi doi sunteti amici de futut acum?, spune un prieten de-al lui Harry, de-ndata ce ne asezam la masa grupului lui.

Eu imi dau jos jacheta neagra de piele pe care am luat-o de la cumparaturi cand am fost cu Harry -da am fost si la cumparaturi- si imi dau parul lung saten pe-o parte.

Un baiat din grupul lui Harry se holbeaza la decolteul meu, care recunosc ca este destul de generos; bluza neagra fiind mulata pe talia mea subtire, iar pantalonii nu se lasa mai prejos, sunt tot de piele, negri. Astazi mi-am permis sa imi incep rolul de bad-girl.

Harry si cu mine ne uitam unul la altul, apoi el ia initiativa:

-Sa zicem, ridica nonsalant din umeri, iar eu iau o gura dintr-o sticla care am gasit-o pe masa.

-Hei aia e sticla mea..., indrazneste sa spuna un baiat, dar este readus la tacere de Harry care ii trimite o privire infioratoare.

Da, iubesc deja jocul asta!

——————————

Scuze pentru pauza luata. Nu am mai postat de mult timp, i'm sorry. Doar ca eram intr-un stadiu gen nu-stiu-ce-sa-fac!! Ma tot gandeam sa sterg cartea pentru ca oricum nu este una reusita.. dar nu stiu.. voi ce ziceti? Astept pareri. Bye!

#Alexis

Play Or Be Played [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum