Ma intorc pe o parte ca sa ma pot uita la baiatul care mi-a daruit cel mai intim moment trait in viata mea vreodata. Acesta se joaca absent cu o suvita blonda de-a mea. Ma uit mai bine si vad ca buzele lui pline sunt acoperite de dovada primului meu orgasm. Rosesc si imi pun mainile pe fata.
A fost cel mai frumos moment din viata mea. Nu m-am mai simtit niciodata asa. Baiatul acesta are o limba pacatoasa!
Ma imbujorez si mai tare atunci cand imi dau seama la ce ma gandesc. Nu m-am mai gandit niciodata in felul asta la cineva sau despre ceva. Baiatul acesta carliontat scoate ce e mai rau din mine.
-Si cum a fost?, ma scoate Harry din reverie.
-A fost...mirific!, imi iau mainile de pe fata si ma uit adanc in ochii lui verzi.
Ma intreb cu cate fete a mai facut asta de e atat de priceput. Dar nu cred ca vreau sa stiu raspunsul la aceasta intrebare. Imi indosariez acest gand dureros si il pun pe un raft dintr-un colt al mintii mele, apoi inchid usa.
Il analizez mai bine si privirea imi cade pe umflatura uriasa din pantalonii lui.
-Ahm...pot sa fac si eu ceva pentru tine?, ma inrosesc.
De ce trebuie dintr-o data sa fiu asa rusinoasa. Unde este fata indrazneata ce eram odata?
-Vrei asta?, ochii lui se dilateaza din nou.
-Da...adica, nu stiu, rad stanjenita si imi ascund capul in perna.
-Hei, sopteste, daca nu vrei nu te oblig! Pot sa scap si singur de erectia asta cat China!, glumeste afisandu-si gropitele.
Ochii mei se maresc la afirmatia lui indrazneata si totodata foarte intriganta si seducatoare. Nu ma deranjez sa supraanalizez ceea ce tocmai am spus adineauri, pentru ca stiu ca orice cuvinte vin din partea lui, sunt foarte seducatoare si spuse cu o tonalitate perversa, dar in acelasi timp grijulie.
-Nu te rusina acum!, rade. Fix acum dupa ce ti-am daruit cel mai intim moment din viata ta!, ma saruta parinteste pe frunte si se ridica in capul oaselor.
-Bine, murmur. Deci?, ochii mei stralucesc a nerabdare si anticiparea a ceea ce va urma imi trimite un fior de caldura prin tot corpul, dar in cea mai mare parte caldura isi face simtita prezenta intre coapsele mele. Rosesc si ma uit la baiatul din fata mea.
-Vrei?, ma intreaba, un zambet mandru si arogant, tragand de colturile gurii lui.
-Vino aici!, ma trage de maini si ma aseaza deasupra lui. Se intinde ca sa imi intalneasca buzele si le apasa de ale mele, initiand un sarut animalic. Limba lui trece peste buza mea inferioara, cerandu-mi permisiunea, iar eu imi deschid gura lasandu-l sa conduca. Limbile noastre danseaza impreuna, si gura lui inca mai are gustul meu. Ne ridicam in capul oaselor, eu in poala lui, miscandu-mi soldurile peste erectia lui, facandu-l sa geama. Ma retrag din sarut si cobor mai jos pe gatul lui, unde sug tare pielea de acolo, lasand urme rosii.
-Asta ai facut-o intentionat!, ma acuza.
Zambesc si ling locul imflamat, dandu-ma jos de pe el si coborand cu capul pana ajunge intre picioarele lui, la marginea patului.
-Nerabdatoare?, isi inabuse rasul cu o tuse falsa si apoi isi aseaza mainile in jurul batei blugilor lui.
Eu impacientata, ii dau mainile la o parte si imi inconjor degetele micute in jurul batei boxerilor, spunandu-i cu un zambet:
-Eu vreau sa fac asta!
El rade si aproba din cap. Imediat dupa eu trag usor de marginea boxerilor lui si ii trag in jos cu tot cu pantalonii pe care, inca, ii purta.
In fata mea se adevereste barbatia lui de o marime colosala. Gura mi se intredeschide la vederea acestuia si ma uit in sus la Harry dintre picioarele lui.
-Aaa...si ce ar trebui sa fac acum?, soptesc stanjenita trecandu-mi mana prin parul castaniu.
-Pentru inceput, saruta-l!, imi ordona iar eu, nerabdatoare sa ii simt gustul, fac pe indelete.
Harry suiera printre dinti cand buzele mele fac contact cu varful barbatiei lui, iar eu gem, deja foarte excitata. Limba mea incepe sa-l linga de la varf la baza si inapoi, iar acesta imi geme numele. Cred ca daca o mai tine tot asa, la sfarsit, covorul lui va avea o mare pata.
-Acum, baga-l pe tot in gura, iubito!, maraie.
Il cuprind pe tot cu gura asa cum mi-a spus si il imping mai adanc. Fac miscari de du-te-vino, destul de rapide, zic eu, iar Harry incepe sa se impinga si mai mult in gura mea.
Nu stiu ce mi-a venit ca sa fac asta dar, limba mea a inceput sa il linga in jurul grosimii lui in timp ce Harry isi ridica bazinul de pe pat pentru a-mi intalni gura.
-Ah...iubito!, geme Harry cu ochii inchisi strans, capul lui fiind dat le spate.
Gem si il iau si mai repede in gura. La un moment dat ma retrag, si-i sug cu putere varful.
-Alexis!, imi tipa Harry numele, iar eu gem in jurul grosimii lui colosale. Abia astept cand ti-o voi trage atat de tare incat nu vei mai sti cum te cheama!, spune peste gemetele mele si isi baga mana dreapta in parul meu, tragand, tare.
Ma uit in sus la el si il vad holbandu-se la gura mea.
-Ah, iubito, ce sexy arati sugandu-mi-o!, ranjeste si isi lasa capul pe spate. Eu doar ma excit si mai tare la cuvintele lui murdare si ii sug in continuare scula ca pe o acadea, de zici ca ar fi cea mai bun lucru gustat de mine vreodata. Daca stau si ma gandesc mai bine...da este.
Ranjesc si ma uit la testiculele lui ce se balangane in stanga si in dreapta, iar eu curioasa imi intind mana si incep sa le pipai. Harry suiera printre dinti si mie imi vine o idee extraordinara.
Ma retrag usor, apoi ma apropri de testiculele lui si incep a le linge apoi a le suge cu pofta, gemandu-i numele lui Harry, care era la marginea prapastiei.
-Vreau...sa-mi dau...drumul in...gura ta, iubito!, geme Harry printre respiratiile lui acute.
Ii las testiculele in pace apoi ii cuprind din nou cu buzele barbatia, incepand sa fac acelasi lucru ca la inceput ce stiu ca-l innebuneste: sa il sug cu putere, uitandu-ma in ochii lui.
Harry imi tipa numele in timp ce isi da drumul in gura mea, iar eu ii inghit lichidul gros si cald ce se scurge in jos pe gatul meu fierbinte. Se prabuseste pe pat, iar eu ma asez langa el si ii cuprind trunchiul musculos si pictat cu mii de desene, care mai de care mai intrigante si ma sterg la gura de dovada orgasmului lui.
-Asta a fost cel mai bun oral pe care l-am primit vreodata!, exclama, uitandu-se in jos la mine.
Cuvintele lui ma fac sa ma simt pe de-o parte bine, pe de alta parte rau. Desi el a spus-o cu intentii bune, gandul meu tot fuge la fetele cu care s-a culcat Harry.
Observandu-mi expresia mohorata si abatuta, ma saruta pe frunte, zicandu-mi duios:
-Tu esti prezentul acum. Fetele cu care mi-am facut de cap in trecut, raman in trecut!, cuvintele lui imi alina putin sufletul deja bagat intr-un joc din care nu se stie daca va mai iesi nevatamat, dar nu imi pasa. Asta este prezentul, cum a spus si Harry si daca prezentul inseamna ca eu sa stau intinsa pe pieptul calduros al lui Harry, atunci cui ii mai pasa de ce va urma?
CITEȘTI
Play Or Be Played [+18]
Romance"Trebuie sa fii tare in aceasta lume necrutatoare" Alexis Bender este o fata increzatoare, frumoasa, desteapta, vicleana, toate calitatile laolalta, pentru a-l putea cuceri pe cel mai inabordabil si arogant baiat pe care l-a cunoscut aceasta vreodat...