Capitolul 4

1.2K 26 17
                                    

Imi sterg transpiratia de pe frunte, simtind cum broboanele mi se scurg pe fata. Ma simt fierbinte, pielea imi arde; intreg trupul mi-a luat foc. Respiratia imi este accelerata, iar Harry gafaie, respirand greoi incercand sa isi recapete suflarea. Imi inchid ochii, savurand momentul si aceste clipe de placere. Un geamat infundat imi scapa buzelor, iar Harry ranjeste.

- Tie chiar iti place briosa aceea, nu? ma intreaba Harry amuzat.

Eu imi deschid ochii si dau din cap frenetic, uitandu-ma in sus. Nimic nu ne fereste de razele soarelui care imi fac pielea sa fie mai incinsa decat soselele Texas-ului intr-o zi torida de vara.

Dupa un scurt jogging alaturi de Harry, chiar nu mai am suflare. In aceasta zi de-a dreptul fierbinte de vara tarzie, ii arde sa facem miscare, amandoi.

La inceput am zis ca este nebun, dar vazandu-i expresia serioasa, mi-am inabusit hohotul de ras care urma sa imi scape. Am acceptat, intr-un final si am zis ca cateva ture de parc nu ar strica. Am intrat de-a dreptul in panica atunci cand Harry nu se oprise la patru ture, asa cum stabilisem, tragandu-ma dupa el inca cinci ture, ademenindu-ma cu o surpriza.

Curioasa, nu m-am dat batuta si iata, recompensa mea: briosa, pe care am infulecat-o din trei guri. A fost delicioasa, ce-i drept.

- A fost buna, spun si ma indrept catre cosul de langa banca pe care ne asezaseram mai devreme, dupa ce am iesit din cofetarie.

- Pai, sa stii ca si ingetata mea cu ciocolata a fost buna! Harry ma contrazice.

Eu rad.

- Sunt sigura.

Arunc servetelul folosit si murdarit de glazura cu caramel, iar Harry se ridica brusc de pe banca.

- Hai aici!

Ma incrunt nedumerita, dar ma apropii de el. Acesta are bratele larg deschise ca eu sa ma pun la pieptul lui. Imi inconjor bratele micute in jurul gatului sau si acesta imi cuprinde talia cu bratele lui, asezandu-si palmele pe fesele mele. Eu tresar.

- Harry! tip si ii dau un pumn in umar.

El rade si se apleaca spre fata mea inca chicotind.

- Ce s-a intamplat? intreaba facand o fata de copil nevinovat foarte aproape de urechea mea, muscandu-ma de lobul urechii.

Eu imi musc buza ca sa imi reprim geamatul care ameninta sa-mi scape si raspund:

- Suntem in... in public!

Vocea mea suna foarte groasa si ragusita asa ca imi dreg glasul, rosind. Ce imi face mie baiatul asta.

El se lasa in jos pe gatul meu incepand sa depuna saruturi de-a lungul lui, innebunindu-ma. Respiratia lui mi se izbeste de pielea sensibila, imprestiand fiori de electricitate in intreg corpul. Gem infundat atunci cand ma saruta pe linia pulsului si isi scoate limba si imi traseaza linii umede pe gat urcand iarasi pana la ureche. Eu imi infig degetele in buclele lui maronii si incep sa trag de ele. Harry ma strange mai tare la pieptul lui, lipindu-mi abdomenul de el. Ceea ce ma face sa realizez un lucru. Era deja super excitat si il puteam simti pe pantecul meu.

- Harry, scancesc printre dintii inclestati.

Era o tortura ceea ce facea acum! Stie ca nu o sa putem face ceva mai deplasat decat atat pentru ca suntem intr-un loc public.

El ranjeste si imi cuprinde fesele in mainile lui, ciupindu-ma tare si puternic, eu gemand de placere, nemaisimtind durerea din cauza excitarii, scotandu-ma din transa si amintindu-mi ca suntem pe strada. Dar nici ca se putea sa-mi pese mai putin. In momentul acesta singurele lucruri care ma interesau erau doar buzele si limba lui, trasand cerculete innebunitoare pe pielea mea incinsa si nu de la soare.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Play Or Be Played [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum