Yolda yürüken fakir bir çocuğun çekiliş için kupon sattığını farketti.Yanına vardığında kuponların üzerinde JB'nin fotoğrafı vardı.Kuponu okuduğunda JB konserine gitmek ve tanışma fırsatı vardı.Sadece bir kişi bu eşsiz,inanılmaz duyguya sahip olucaktı.Kendisine göre çok şanssız biriydi fakat dayanamayıp bir tane aldı.Eve gittiğinde sosyal paylaşım ağlarını açtı.Bütün dünyayı kasıp kavuran bu olay vardı.Herkes kimin kazanacağını merakla bekliyordu.Çekilişe bir hafta kalmıştı.Susan inanılmaz bir JB hayranıydı.Odasının duvarlarını kaplayan posterlerden duvarların rengini bile unutmuştu.Birden bir grup açıldı.Arkadaşları mermi gibi mesajlar atıyordu.Birden zil çaldı.Gelen arkadaşlarıydı.Hızlı adımlarla Susan'ın odasına çıktılar.Akşama kadar bu olayı konuştular.Kimisi on tane kimisi yirmi tane kupon almıştı.Arkadaşları gittiğinde soğuk yelleri esen yatığına girdi ve uykuya daldı.Rüyasında bir girdabın içindeydi.Birden dövmeli bir kol uzandı giradbın içinden.Hiç beklemeden kolu tuttuğu anda girdap yok olmuştu.Karşısında ise JB vardı.
-Korkma!Ben yanındayım.Sen benim olucaksın.İnan ve Asla asla deme. Dedi
Hızlı bir şekilde Susandan uzaklaşmaya başladı.Susan ne kadar koşsada yetişemedi.Sonra gözlerini kamaştıran bir ışık belirdi ve annesinin ''Hadi uyan bebeğim''sesiyle yerinden doğruldu.Dell laptopunu açtı ve sosyal ağına girdi.Bir mesajı vardı.Gönderen Liam'dı.Acilen buluşmak istediğini yazmıştı.Susan hemen giyinip buluşma noktasına geldi.Liam ordaydı ve ne diyeceği gözlerinden anlıyordu.Tam konuşacağı sırada Susan konuşmasını engelledi.
-Ne diyeceğini biliyorum.Beni bırakıp başkasına gidiceksin.dedi ve eve doğru koşmaya başladı.Liam arkasından ne kadar seslensede duymamazlıktan geldi.Susan'ın dünyası alt üst olmuştu.Günlerdir odasından çıkmadı.Bir gün pencereden dışarıyı seyrederken evlerinin önünde bir araba durdu.Adam arabadan indikten ve Susan'ın görüş alanından kaybolduktan beş saniye sonra kapı zili çaldı.Susan arabayı süzüyordu ve aniden bir şey farketti.Camda bir amblem vardı.Sonra kupona baktı.Bu kupon aldığı şirketin amblemiydi.Yoksa çekilişi o mu kazanmıştı?Hemen pijamalarıyla salona geçti.Adam kuponu Susan'ın aldığını anlamıştı.Çünkü pijamalarında bile JB vardı.Adam ''Çekilişi kazandın''dediği anda Susan kendini kaybetti.Bunun olucağına inanamadı.Onca yıl hayalini kurduğu adamla tanışacaktı.Ona dokunmanın bile ne kadar zor olduğunu bütün belieberlar biliyordu.Susan çığlıklar atıyordu ve durmadan Chaz'a sarılıp sonsuz teşekkür ediyordu.Susan bir an için sustu.Chaz ayağa kalkarak uçak biletini uzattı.
-Yarın uçağın kalkıyor.Seni orda bekliyor olucağım dedi ve arabasına binip gitti.
Susan olayın şokunu atlatamamıştı.Koltuğa oturdu ve ağlamaya başladı.Bunlar üzüntü gözyaşları değildi.Bunlar sevinç gözyaşlarıydı.Sonra yarın uçağının olduğunu hatırladı ve koşarak odasına çıktı.Susan gittiği anda annesi dört elle telefonuna sarıldı ve babasını aradı.Bu durumdan hiç hoşlanmamıştı.Çünkü kızı tek başına başka ülkelere gidicekti.Aslında tek değildi.Yanında Chaz da olucaktı.Babasıyla konuştuktan sonra akşam Susanla konuşmak için Susan'ın odasına girdi.Her yer savaş alanı gibiydi.Babası kızını otutturdu.
-Kızım biz bu durumdan rahatsızız.
-Neden?
-Tek başına başka yerlere gitmene izin veremeyiz.
-Tek değilim baba.Chaz da benimle olucak.
-Israr etme gidemezssin.Ben senin babanım.
-Baba JB'nin benim için ne kadar önemli olduğunu sende bilyorsun.Beni anla.
-Gitmiceksin.
-Gidiceğim.
-Gitmiceksin dedim.
-Görürsün babacım.(alaycı bir tavırla)
Babası sinirlenir ve üç ay evden dışarı çıkmama cezası verir.Ama Susan çok kararlıdır.O konsere gidicektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANILMAZ GERÇEK
ActionSusan'ın fakir bir çocuktan aldığı kuponla hayallerindeki adamın konserine ve tanışma fırsatını yakalıyor.Fakat ailesi bu duruma hiç iyi bakmıyor.Ama Susan o konsere gitmeye kararlıdır.JB için herkesi hiçe sayıyor ve evden firar ediyor.Chazla birlik...