Justin uyanmış Iphone'dan haberlere bakıyordu.Dünkü olay bütün gazetelerde ilk sayfalarda yer almıştı.O sırada hizmetçi bayan içeri girdi.
-Kahvaltınız hazır Bay Bieber.
-Tamam birazdan geliyorum.
Kelimesini bitirir bitirmez bir çığlık yankılandı büyük villada.Ses Susan'ın uyuduğu yerden geliyordu.Justin koşarak odaya yöneldi.Susan nefesler içinde terlemiş ,yatağın ortasında öylece duruyordu.
-Susan iyi misin?Susan!
-Çok korkuyorum.
Susan'ın ellerinin titrediğini farketti.Hemen Iphone'nuna sarılarak doktor çağırdı.
-Tamam Susan sakin ol.Doktor çağırdım birazdan burada olur.
-Ya o adamlar bizi bulursa.
-Bu imkansız bebeğim.Burada güvendesin.
-Yanılıyorsun Justin.
-Bak herşey düzelicek tamam mı?
-Senin başına da bela aldım.Tanrı beni affetsin.
-Tanrı hepimizi affetsin.Gwen bir bardak su getir.
-Tamam efendim.
Justin Susan'a su içirirken zil çaldı.Doktor Susan'ın yanına vardığında muayenesini yaptı.Justin'e dışarıda konuşmak için kafa salladı.
-Durumu nasıl?
-Yaşadığı olaydan çok korktuğu belli.Sana üzücü bir haberim var.
-Nedir?
-Bunu söylemeye dilimin ucu bile yetmiyor.
-Söylemelisin doktor.
-Susan kanser.
-Ne?lanet olsun.
-Onu üzmeyin ve bir daha böyle bir olayın yaşanmasına izin vermeyin.
dedi ve gitti.Justin sevdiği kadının kanser olduğunu duyduğunda yıkılmıştı.Kekelemeye başladı.Eli ayağı birbine dolandı.Aşağıya inip bir sigara yaktı.Kafasından neler yapması gerektiğini kurgulamaya çalışıyordu.Susan'a böyle birşey daha yaşatmak istemiyordu.İlk önce tedavisi için hastaneye götürmeliydi.Şoförüne arabayı hazır etmesini emretti.Susanın odasına çıktı.Doktorun verdiği iğnenin etkisiyle uyuyordu.Onu bu halde görünce göz yaşlarına dayanamadı.Sonra elleriyle yanaklarına doğru giden göz yaşlarını sildi ve Susan'ı kucakladı.Hastaneye vardıklarında Susan kendine daha yeni geliyordu.O sırada Justin ise hastane müdürünün yanındaydı.
-Müdür Bey Susan için ne gerekiyorsa yapılsın.Burası iyi donatımlı bir hastane olduğundan onu buraya getirdim.
-Merak etmeyin Bay Bieber.Susan emin ellerde.Ne gerekiyorsa yapacağız.
-Sağolun tedavi masrafı ne kadar olursa olsun ödeyeceğim.
-O konuda sıkıntı yaşamayız.Doktorlarımız harekete geçtiler bile.
-Çok teşekkür ederim Müdür Bey.
-Bu bizim görevimiz.
Justin aşağıya inmiş,pencereden Susan'a bakıyordu.Hastane girişinden bağırtı sesleri geldi ve ardından da iki el ateş sesi.Justin gelenlerin Chaz ve Micheal'ın katilleri olduğunu tahmin etti ve direk odaya daldı.
-Sakin olun burada güvendesiniz.Siz görevinizi yapın.
Telefonunu çıkartarak Dedektif Smith'i aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANILMAZ GERÇEK
ActionSusan'ın fakir bir çocuktan aldığı kuponla hayallerindeki adamın konserine ve tanışma fırsatını yakalıyor.Fakat ailesi bu duruma hiç iyi bakmıyor.Ama Susan o konsere gitmeye kararlıdır.JB için herkesi hiçe sayıyor ve evden firar ediyor.Chazla birlik...