Susan'ın sömestr tatilinin bitmesine altı gün kalmıştı fakat o bu tatilin hiç bitmemesini istiyordu.Üniversitede ikinci senesiydi.Hayalindeki adamdan bir yaş küçüktü.Susan'ın şuan hayattadan bekliyebileceği en büyük mucize o adamla evlenmek olurdu.Bir zamanlar dünyanın en şanssız insanı ilan ederken bunun saçma olduğunu,asıl dünyanın en şanslı insan olduğunu son yaşananlardan sonra inandı.Onu hayata tekrar bağlayan yaşananlar,Susan'a bir ümit ışığı oldu.
-Günaydın Chaz.
-Günaydın tatlım.Kendini nasıl hissediyorsun?
-Biraz başım ağrıyor o kadar.
-Bugün günlerden ne olduğunu biliyor musun?
-3 Şubat mı?
-Tanışma günü bugün.
-Ciddi misin?
-Hiç bu kadar ciddi olmamamıştım.
-Aman tanrım.Bu uçaktaki talihsiz kaza yüzünden doğru düzgün hiçbirşey hatırlayamıyorum.Ne yapmalıyız Chaz?Doktora mı gitsek?
-Pekala tatlım.Hazır olduğunda resepsiyonun önünde bekliyor olucağım.
-Hemen geliyorum.
Chaz aşağıda beklerken iki tane siyahlı adam dikkatini çekti.Ellerinde de gümüş renkli kabarık çizgileri olan çantalar vardı.Chaz bunun bir uyuşturucu ticareti olduğunu anlamıştı.Adamlardan biri etrafına bakarak çantayı uzattı.Diğeri de karşısındakinin çantayı uzattığını görünce o da harekete geçti.Otelden korumalık isteyene kadar adamlar ortadan hokus pokus olucaklardı.
-İki korumalık istiyorum hemen.
-Tabi efendim.
-Yalnız çabuk olsunlar.Direk buraya yönlendir.
-Pekala efendim.''Merkez zemin kat güvenli değil.Zemin kat güvenli değil korumalıkları şimdi gönderin.''
-''Anlaşıldı merkez.''
Chaz harekete geçti.İmkansız işler müdürü izlediği aksiyon filmlerdeki gibi kendisini kahraman sanıyordu.Üstün bir çabayla birisine yumruk attı.Diğeri de olanları anlayınca Chaz'a vurmaya başladı.Ardından da yumruk yediği adam.Chaz yumruklu tekmeler arasında yerlerdeydi.Chaz dayak yerken etraftaki insanlar hiç kavgayı durdurmaya niyetli değildi.Olanları gören resepsiyondaki bayan telsizini tekrar eline aldı.
-''Merkez korumalıklar nerede kaldı.''
-''Gelmek üzeredirler merkez.''
-''Anlaşıldı merkez.''
Bayan tam telsizi kapattı ki asansörden ''tinn'' sesi geldi ve uyuşturucu satanların üzerine doğru koşmaya başlayan korumalıklar bir yandan da ateş ediyorlardı.Korumalıkları gören Chaz sevinmişti fakat siyahlı adamlar durumdan hiç memnun değildi.İkiside kaçmaya başladı.Korumalıklar ise otel girişindeki adamları uyardı.Uyuşturucu satanlar otelden adımlarını atar atmaz yakalandı.Chaz'ın önünden kelepçeli olarak geçerlerken birisi konuştu.
-Patron buna çok kızıcak.Kara listede birinci sıraya alındın.Kendine ve sevdiklerine iyi bak Chaz Wood.
-Oradan sağ çıkamıcaksınız lanet olası herifler.
-Emin ol yarın peşinde olucağım.Nereye kaçarsan kaç kurtulman imkansız.
-Benimle dalga geçme pislik çünkü dalga sadece denizde olur.
-Ölüm fermanın denizde imzalanıcak.
-Kesin öyledir.
O sırada aşağıya inen Susan öotelin polislerle dolu olduğunu gördü.Gözleri Chaz'ı arıyordu.Chaz ise düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNANILMAZ GERÇEK
ActionSusan'ın fakir bir çocuktan aldığı kuponla hayallerindeki adamın konserine ve tanışma fırsatını yakalıyor.Fakat ailesi bu duruma hiç iyi bakmıyor.Ama Susan o konsere gitmeye kararlıdır.JB için herkesi hiçe sayıyor ve evden firar ediyor.Chazla birlik...