"𝕄𝕠𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘" 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕡𝕦𝕥 𝕦𝕡 𝕒 𝕗𝕒𝕜𝕖 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕠𝕟 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕝𝕜𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖 '𝕂𝕒𝕥𝕖'𝕤 𝔽𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕤𝕙𝕠𝕡'.
"𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤. 𝕀𝕤𝕟'𝕥 𝕚𝕥?" 𝔸 𝕝𝕒𝕕𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕨𝕙𝕚𝕥𝕖 𝕙𝕒𝕚𝕣, 𝕡𝕚𝕟𝕜 𝕖𝕪𝕖𝕤, 𝕒𝕟𝕕 𝕒 𝕕𝕦𝕔𝕜 𝕙𝕒𝕚𝕣𝕡𝕚𝕟, 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕦𝕡 𝕒𝕥 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤.
"𝕐𝕖𝕤,"
"𝕀 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝 𝕡𝕠𝕤𝕚𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕤𝕙𝕠𝕡. 𝕀 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕤𝕥𝕦𝕞𝕖𝕣𝕤 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕. 𝕆𝕜𝕒𝕪?"
"𝕐𝕖𝕤, 𝕄𝕒𝕕𝕒𝕞- 𝕦𝕙-""𝕂𝕒𝕥𝕚𝕖, 𝕄𝕒𝕕𝕒𝕞 𝕂𝕒𝕥𝕚𝕖 𝕚𝕤 𝕞𝕪 𝕟𝕒𝕞𝕖."
﹌﹌·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙ ✩ *̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ ﹌﹌
𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕨𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕒𝕡𝕣𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕄𝕒𝕕𝕒𝕞 𝕂𝕒𝕥𝕚𝕖 𝕘𝕒𝕧𝕖 𝕙𝕖𝕣. 𝕀𝕥 𝕙𝕒𝕕 𝕒 𝕓𝕚𝕘 '𝕀 𝕒𝕞 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘!' 𝕤𝕢𝕦𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜. 𝕊𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕝𝕒𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕒𝕥 𝕓𝕖𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕒 𝕣𝕠𝕤𝕖, 𝕒 𝕘𝕠𝕝𝕕𝕖𝕟 𝕣𝕠𝕤𝕖.
"𝕀𝕗 𝕀 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕒𝕗𝕗𝕠𝕣𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕤, 𝕄𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣, 𝕀 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕓𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦," 𝕊𝕙𝕖 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝕙𝕖𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗.
ℝ𝕚𝕟𝕘, 𝕎𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣𝕓𝕖𝕝𝕝"𝕆𝕙 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕠𝕟𝕖'𝕤 𝕙𝕖𝕣𝕖-" 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕦𝕤𝕥𝕠𝕞𝕖𝕣 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕤𝕚𝕕𝕖. ℍ𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥-𝕓𝕝𝕦𝕖 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕙𝕒𝕚𝕣, 𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕣𝕖 𝕒 𝕨𝕠𝕠𝕝𝕪 𝕙𝕒𝕥, 𝕓𝕦𝕥 𝕤𝕖𝕖𝕞𝕖𝕕 𝕒 𝕓𝕚𝕥- 𝕔𝕠𝕝𝕕 𝕠𝕣, 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥𝕝𝕖𝕤𝕤. 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜, 𝕋𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕤 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕚𝕟 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕠𝕟𝕖. 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕛𝕦𝕕𝕘𝕖 𝕒 𝕓𝕠𝕠𝕜 𝕓𝕪 𝕚𝕥'𝕤 𝕔𝕠𝕧𝕖𝕣.
"ℍ𝕠𝕨 𝕔𝕒𝕟 𝕀 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕪𝕠𝕦?" 𝕊𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣."𝕀 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕣𝕠𝕤𝕖𝕤." ℍ𝕖 𝕞𝕠𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕, 𝕣𝕠𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕚𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕚𝕟 𝕕𝕖𝕖𝕡 𝕥𝕙𝕠𝕦𝕘𝕙𝕥𝕤."𝕊𝕦𝕣𝕖, 𝕁𝕦𝕤𝕥- 𝔽𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨 𝕞𝕖, 𝕋𝕙𝕖𝕪'𝕣𝕖 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥- ℍ𝕖𝕣𝕖, 𝕪𝕖𝕤 𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕙𝕖𝕣𝕖." 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕘𝕒𝕧𝕖 𝕙𝕚𝕞 𝕒 𝕓𝕦𝕟𝕔𝕙 𝕠𝕗 𝕣𝕠𝕤𝕖𝕤.
"𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤, ℂ𝕦𝕥𝕚𝕖." ℍ𝕖 𝕥𝕠𝕠𝕜 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕤𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕟𝕥𝕖𝕣, 𝕓𝕦𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕒𝕥 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤, "𝕐𝕠𝕦𝕣 𝕟𝕒𝕞𝕖?"
"𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤, 𝕌𝕞, 𝕎𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕪𝕠𝕦𝕣𝕤?"
"ℝ𝕚𝕠, 𝕤𝕖𝕖 𝕪𝕒." ℍ𝕖 𝕨𝕚𝕟𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣. 𝔹𝕦𝕥 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕚𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕪. 𝕊𝕙𝕖 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕒𝕟𝕕 𝕠𝕣𝕘𝕒𝕟𝕚𝕤𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕤𝕖𝕤.
୨⎯ ʎɐp ʇɐɥʇ ɹǝʇɐ˥ ⎯୧
"𝔾𝕠𝕠𝕕𝕓𝕪𝕖 𝕄𝕒𝕕𝕒𝕞 𝕂𝕒𝕥𝕚𝕖, 𝔻𝕠 𝕀 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕡?" 𝔸𝕤𝕜𝕖𝕕 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤, 𝕙𝕠𝕝𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕠𝕣 𝕠𝕡𝕖𝕟.
"ℕ𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕟𝕜𝕤 𝕕𝕖𝕒𝕣, 𝕀 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟 𝕘𝕠 𝕟𝕠𝕨. 𝔾𝕠𝕠𝕕𝕓𝕪𝕖."
𝕄𝕒𝕕𝕒𝕞 𝕂𝕒𝕥𝕚𝕖 𝕥𝕠𝕝𝕕 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕨𝕚𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕤𝕙 𝕣𝕖𝕘𝕚𝕤𝕥𝕖𝕣.
𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕠𝕟 𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕒𝕪 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕙𝕠𝕞𝕖.
𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕤𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕒 𝕧𝕒𝕝𝕝𝕖𝕪, 𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕨 ℝ𝕚𝕠, 𝕘𝕚𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕤𝕖𝕤 𝕥𝕠 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕘𝕚𝕣𝕝, 𝕤𝕙𝕖 𝕒𝕤𝕤𝕦𝕞𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕚𝕤 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕.
𝕊𝕙𝕖 𝕖𝕩𝕡𝕖𝕔𝕥𝕖𝕕 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕜𝕚𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕣𝕠𝕞𝕒𝕟𝕥𝕚𝕔 𝕤𝕥𝕦𝕗𝕗 𝕒𝕗𝕥𝕖𝕣, 𝕓𝕦𝕥 𝕚𝕟𝕤𝕥𝕖𝕒𝕕, 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕤𝕟𝕒𝕥𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕠𝕤𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕣𝕖𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕, 𝕤𝕥𝕖𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕥𝕠𝕞𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕨𝕒𝕪.
ℂ𝕙𝕠𝕠𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝔸𝕞𝕒𝕣𝕪𝕝𝕝𝕚𝕤 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕕𝕠-
𝔸𝕡𝕡𝕣𝕠𝕒𝕔𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕒𝕤𝕜 ℝ𝕚𝕠 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕
ℙ𝕒𝕣𝕥 𝟙 (WIP)
𝕀𝕘𝕟𝕠𝕣𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕙𝕒𝕡𝕡𝕖𝕟𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕙𝕠𝕞𝕖:
ℙ𝕒𝕣𝕥 𝟚 (WIP)
YOU ARE READING
·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥.-Little Miss Choice-*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙
Fantasía┌───────────────────────── ∘°❉°∘────────────────────────────┐ Little Miss Choice, What do you choose? Little Miss Choice, Be careful, D...