Abimlerin bizi çağırmasıyla ikimizinde ağzında " hassiktir " çıktı ve biz arkamızı döndük . abimlerin aslında ateş gilin yanında olduğumuz için değil kıyafetlerimize kızıyırkardı çünkü biz evde kapalı giyinip çantamızada şort ve yarım askılı buliz koyup okulda değiştirmiştik neyse ateş gilde kıyafetlerimizi yeni fark etmiş olacakşarki onlarda bize kızım sizi öldürür uz bakışı atıyorlardı bizde onlara sitin şirin güldük ama ise yaramadı bizde tabana kuvvet topukladık ama çok geçmeden bizi yakaladılar ve omuzlarına aldılar oha "midem ağzımdan " çıktı dedim . okulda bizi o şekilde gezdirdiler ben ateşin omzunda linada mertin omzunda olduğu için kızlar bize siz bittiniz bakışı atıyorlardı ben vr kına altta kalırmıyız tabiki de hayır bizde onlara iyi bir şak ederek nah çektik bütün ırdaki erkekler " ooooo " çektiler bende elimi omzuma koydum linayla beraber " eyvallah " dedik ki lanet olsun fınıfa bu vaziyette girdik hocada bıkkınlıkla " oğlum siz bu kızlardan be istiyorsunuz " dedi . ateşde " hocam ama baksanıza çok kısa giyinmişler " dedi ya allahım misgibi kıyafet nesi kısa anlamıyomkı hocada " oğlum kız istediğini giyer siz erkeklerde size susmak düşer " dedi bende " yürü be hocam kim tutar sizi " dedim sonra ateş gil bizi indirdi ve yerimize oturdu dersi dinlemeye başladık .........................................................................
Çok şükür okul bitti evlere dağıldık . iki gün sonra okulda parti olacakmış yarın linayla beraber alışverişe çıkıcaz . neyse eve geldim üzerini değiştirdim şimdi parti için yountulmamış odun abilerimden parti için izin almak önce talip abimin yanına gittim odasına bodoslama girdim abim bianda reflek olarak telefonu fırlattı ama benimde teglejsim iyidir ve telefonu zıplayarak tutum abşme geri verdim . " hayırdır lina yine isticen abicim " dedi abim . " ıııı şey abi okulda parti varya bende gidimmi zaten yanımda ateşte berkede olcak ama parti okulda değil başka bir mekandaymış ne olur . izin verdinmi " dedim . abim " tamam ama açık giyinmek yok " dedi abim . " bakarız " dedim ve abimin birşey demesine izin vermeden odadan çıktım şimdi sıra emir abimde en zoru orada hadi gazamız mübarek olsundedim ve emir abimin odasına da bodoslamam daldım " ya yer cücesi sü kapıyı çalmayı öğren artık " dedi abim . " ya abi sizi ben uyandırıyorum aslında Uykucu olan benim ama nedense sizi hep ben uyandırıyorum dedim ve abim bana " lena arkana bakmadan kaç " dedi bende gülen yüzümü korku dolu yüze çevirdim ve kaçmaya başladım abim ginede beni ttu salondaki koltuğa yatırıp gıdıklamaya başladı ama benim güzümden yaş gelince bıraktı neyse kahvaltı yaptık okula gittik valla benim bu abilerimi tam bir katıksız mal niye derseniz ne giydiğimi te fark ettiler ki Emir abim üstündeki ceketi çılarıp beline bağladı neyse sınıfa ikizim ve ateşle girdik ben camdan dışarı bakıyordumki bacağıma birinin yatmadıyla kafamı oraya çevirdim ki yatan ateşti saçıyla oynamaya başladım bir çocuk geldi ve onuncu sınıfların bugün tatil olduğunu söyledi bizde gezmek için dışarı çıktık saat akşam saatlerine geliyordu sunra bi yerden silah sesleri geliyordu ben bi an durdum ama bizimkiler durmadı yürümeye devam ettiler sonra birinin ağzımı kapatmasıyla içimden aha sıçtık dedim berke benim olmadığımı fark etmiş olacak ki arkasına bakınca bizimkileri dürttü ve hemen benim yanıma geldiler " yaklaşmayın yoksa öldürürüm " dedi adam ve uçurum kenarındaydık iki adım geri gitse düşerdik polislerden gelmişti adım adım yaklaşıyorlardı adamda atarım diye tehtid ediyordu sonra bi polis adama ateş etti ve en son boşluğa düştüğümü hatırlıyorum gerisi yok .
ATEŞTEN
Polislerden biri adamam ateş edince lenada o adamda düştü allah kaheretsin sevdiğim kızı kurtaramadım neyse hemen aşşağı indik düştüğü yere geldik ama yoktu nasıl olur ama yoktu akşamam kadar ardık ama bulamadık emir abi talip abi Berke ağlamaktan gözleri kan,çanağına dünmüştü çok kötülerdi ama bende onlardan farksız değildim bizde duramadık her yeri sokak sokak aramaya başladık bütün hastanelere baktık ama yoktu deliricem ama yoktu kim alırdıki lenayı bildiğim kadarıyla düşmanlarıda yok deliricem ya nerde bu kız .
2 GÜN SONRA
ATEŞTEN
Polislerin bizi aramasıyla söyledikleri mekana gittik denizden bi kızı çıkarıyorlardı ama ölü yüzünde olan örtüyü korkarak açtık allaha şükür o değildi neyse durmadık aramaya devam ettik onsuz olmuyordu kalbim acıyordu onsuz ben bir hiçtim artık hava kararmıştı,bizde çok yorulmuştuk eve geldik koltuklara oturduk sonra Berki bi numara ama gizli numara aradı belki bi haberdir diye açıp aborlere aldı " alo dedi berke " kardeşiniz benim yanımda ama sizi tanımıyor havuzsını kaybatmiş yeri size söylemicem çünkü babanız olacak o adam annemi kaçırıp gerisini siz anlayın sizden en ağır şekilde intikam alıcam " dedi ve kapattı " nasıl yani babam bi kadına çocuğu olan bir jadınamı takıktı ona gerçek ten bu iğrençli gi yapmımıydı " dedi berke " şuan bunu konuşacak kadar gücümüz yok yarın detelı bir şekilde konuşurz dedi talip abi onun bunu demesiyle herkes odalara değıldı ve uyuduk .
SON ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM
Fiksi RemajaSelam ben lena 16 yaşındayım bir ikizin 2 de abim var hepsini de çok seviyorum neyse size abilerimi ve ikizini tanıtayım en büyük abim Talip 23 yasında küçük abim Emir 20 yaşında ve ikizim Berke 16 yasında Bu hikayede gerçek olaylar anlatılıcak ya...