Pohled SelenyCrrrrr......, Crrrrrrr......, Crrrrrr......
"Jednoho dne tě prohodím oknem " zavrčela jsem na to monstrum co si říká budík.
Vstala jsem z postele a šla jsem si udělat ranní hygienu, obléct se a namalovat.Sešla jsem schody do kuchyně kde nikdo nebyl, na stole byla snídaně a u ní listeček
"Jeli jsme na týden pryč, peníze máte tam jak vždy Máma&Táta""Kluci rodiče jeli na týden pryč víte co to znamená?"
zařvala jsem na kluky kteří byli v pokojích, hned přiběhli a zařvali "pártyyyyy".
"Kluci až přijdeme ze školy tak se jede do klubu, teď jezte ať můžeme jet".Až všichni dojedli tak jsme nastoupili do aut a jeli do školy. Já si dnes vzala tohle auto
Když jsme přijeli do školy hned na nás padly všechny pohledy, kluci začali pískat a holky mě propalovali pohledem. Rozešla jsem se a kluci z gangu hned zamnou v pyramidě jako vždy, došla jsem ke škole a nějakej kluk na mě zařval "hej kočku, nezajdeme někam?" asi to mělo vyznít sexy ale bylo to nechutný, "ne nemám zájem" řekla jsem a odešla do třídy.
První hodinu jsme měli matiku ale já se celou dobu bavila s klukama. Celý den ve škole proběhl vpohodě a dokonce jsme se bavili s Justinem a jeho gangem který zatím nic netuší, školní pipky mě nenávidí. Taky se po cele škole říká že jsem nejhezčí na škole a nejpopulárnější což mi zvedlo ego.
Jako bych ho neměla už takhle vysoké promluvilo moje podvědomí."Aghhh, nenávidím tě" ano, vážně si tady povídám se svým podvědomím.
Zazvonilo na konec poslední hodiny a já šla vepředu s Justinem a naše gangy za náma do jídelny. Jo, stali jsme se přátele ale všichni mě balí. Vzali jsme si to "jídlo" a šli si sednout na naše místa kde si sedl i gang Justina. Seděli jsme a povídali a najednou přišla do jídelny krásná holka ale všichni po ní začali vše házet protože byla celá zahalená v oblečení ale i tak byla hezká, začali na ní pokřikovat nadávky a Justin řekl "tuhle nemá nikdo rád protože se neoblíká jako ty školní děvky" a mně se to nelíbilo, sice jsem bezcitná ale taky chci nějakou kamarádku vstala jsem a všichni se koukli na mě , šla jsem k té holce a dala jí ruku na ramena a pošeptala jí do ucha "neboj, nic ti nechci udělat pomůžu ti být oblíbená a začneme dnes, počkej na mě před školou, jinak jsem Selena a ty?" Zeptala jsem se.
"Emily" řekla s údivem a já se zasmála.
"Tak běž čekat ven hned jsem tam" řekla jsem a počkala až vyleze ven a otočila se na všechny s neutrálním výrazem "jestli jí někdo ublíží ať už psychicky nebo fyzicky, pak bude mít co dočinění semnou, rozuměli jste?" zeptala jsem se všech a všichni až na školní pipky souhlasily.
"A to jako proč? Stejně by jsi mi nic neudělala" řekla Samantha a mně došla trpělivost, došla jsem k ní, vrazila jí pěstí a jí začala téct trochu krev z nosu.
"Holčičko, ty máš takový štěstí že jsi zrovna teď ve škole" řekla jsem jí do ucha otočila se na ostatní , "ještě někdo kdo chce něco říct?" zeptala jsem se a všichni byli ticho. "Jdeme" řekla jsem mému gangu a vyšla jsem ze školy, tam na mě čekala Emily tak jsem jí vzala okolo ramen a šla k autu.
Dojeli jsme domů a já šla s Emily do pokoje.
"Takže teď jsem tvoje nejlepší kamarádka Emily, uděláme z tebe lamačku klučičích srdcí a mrchu jako jsem já ,souhlasíš?" zeptala jsem se jí."Dobře souhlasím, nejlepší kamarádky" řekla a usmála se.
"Jen tak mimochodem jsi panna?" zeptala jsem se protože jí chci zaučit ve všem, co jsem já .
"Ne nejsem " řekla a usmála se a to jsem jí hned opětovala.
"Dobře tak teď poslouchej musím ti něco říct a ty mi slíbíš že to nikomu neřekneš a budeš s náma a já tě naučím vše co bude potřeba " řekla jsem jí a ona souhlasila a já začala říkat vše co jsem a jak to chodí. Lidem nevěřím a musím di udělat důvěru v každém ale myslím že Emily je skvělá holka, stačil jediný pohled a hned jsem věděla že budeme kamarádky.
Po hodině vyprávění
"...............no a já chci aby jsi se k nám přidala " dořekla jsem vše a Emily pozorně poslouchala."Wow tak tohle jsem nečekala , ale už nechci být ta holka která nic neumí a každého se bojí takže.......s tvojí nabídkou souhlasím" řekla s úsměvem a já se začala radovat a obejmula jsem jí.
"Tak dobře zítra to vše řekneme klukům a taky ti zítra řeknu podrobnosti" řekla jsem jí a ona kývla na souhlas . "Tak a jdeme se chystat na párty a ty tam někoho sbalíš a pořádně si to užiješ" řekla jsem jí a začali jsme se připravovat.
********Takhle vypadá Emily:
***
Konečně už je tam další holka a ne jenom kluci😂
Pokusím se vydávat častěji❤️ užívejte večera🥰
All the love. K
ČTEŠ
Revenge ||Justin Bieber&Selena Gomez FF||
FanfictionPomsta! Jediné co právě teď chtěli, to po čem toužili. Chtěl pomstít svojí matku, ona chtěla pomstít sourozence. Co se stane když se tyto dvě osoby setkají? Budou si pomáhat, může se mezi nimi něco zlomit? | Upozornění: v příběhu se objeví sexuáln...