Yushiro SFW Alfabesi

1.2K 48 9
                                    

_The-Ren_

A-Attractive (çekici buldukları şey)

Senin zekana hayran. Güzelliğin kadar zekanı da kullanman onun hep dikkatini çekmiştir.

B-Baby (Aile kurmak istiyor mu)

Aile kurma fikri ona hep garip gelmiştir ama söz konusu sen isen kulağa hoş geliyor.

Eğer çocuğunuz olursa kız ya da erkek olması fark etmez.

C-Cuddle (Nasıl sarılırlar)

Kolunu omzuna atıp seni hafifçe kendime çeker. Yüzünün kızardığını saklamak için kafasını çevirir.

D-Dates (Randevularınız Nasıl olur)

Genelde somurtarak ve ilgisiz görünmeye çalışır ama kısa bir süre sonra bu tavrı bozulur.

Güneş battıktan sonra vakit geç olmadan çıkarsınız. Genelde müzeye, fuara ya da bi sergiye gidersiniz. Sonuç olarak entelektüel bir ortama gidersiniz. Sonra da sana yemek ısmarlar.

E-Everything (Sen benim her şeyimsin...)

"S-S/a... B-Biliyor musun, s-sen benim için önemli birisin. Y-Yani çok önemli!"

F-Feelings (Ne zaman sizi sevdiğini anladı)

Senin yanında kalp atışının hızlanıyordu ve seninleyken panikliyordu. Tamayo ona bunu söylediğinde Seni sevdiğini anladı.

Hele ona dokunduğunda ya da gözünün içine baktığında aklı tamamen bomboş oluyordu.

G-Gentle (Nazik biri mi)

Sana karşı çok nazik. Fazla gülümsemez ama kötü biri değil. Yalnız sana 10 metreden fazla yaklaşan erkeklere karşı pek anlayışlı olduğu söylenemez...

H-Hands/hold (Nasıl el ele tutuşursunuz? El tutmayı sever mi?)

Hafif ve utangaçca parmaklarına dokunur. Sen de aynısını yaparsın ve o bir anda elini tutar. İkiniz de içinizden sevinç çığlığı atarsınız.

I-Impression (İlk izlenim)

Seni ilk gördüğünde güzelliğinden ve zarafetinden etkilenmişti. Aynı zamanda kibar ve iyi kalpli olduğunu görünce de sana vuruldu.

J-Joker (Şaka yapar mı)

Pek şaka yapmaz. Ya ciddi olur ya da romantik. Nadiren neşeli veya hüzünlü ama sana neredeyse hiç şaka yapmaz.

K-Kisses (Nasıl öper)

Çekingence yanına yaklaşır ve bir anda seni öpüp hemen her çekilir yüzünün kızardığını saklamak için. Ama ortam çok romantikse öpüşmeyi biraz daha uzun tutar.

L-Little things (Nasıl minik şeyleri severler)

Onu kitap okurken görüp yanağını öpüp gitmeni seviyor. Sen gittikten sonra pembe yüzüyle senin gitmeni izler.

M-Memory (Birlikte en sevdiği anı)

Tamayo sizi birbirinizele shiplediğini söylediğinde ikiniz de utandınız.

N-Nickel (Seni şımartır mı)

Biraz

Hiç değil ama fazla da değil

İstediğin şeyler alır ve seni istediğin restoranta götürür. Ama çok uçuk şeyler istersen reddedebilir.

O-Orange (Hangi renk onlara sizi hatırlatır)

Demon Slayer Tepki Ve SenaryolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin