Giyuu SFW Alfabesi

1.7K 73 60
                                    

Aloneangell1111

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aloneangell1111

A-Attractive (çekici buldukları şey)

Onunla sürekli neşeyle sohbet etmeni seviyor. Onun aksine sürekli gülümsemeni seviyor

B-Baby (Aile kurmak istiyor mu)

Sevdiği kişiyle bi aile kurmayı isterdi. Etrafta ikinizin küçük versiyonlarının olmasını sevimli buluyor.

C-Cuddle (Nasıl sarılırlar)

Genelde beklenmedik anlarda yavaşça arkadan sarılır. Sarıldığı zaman ya üzgün ya da kötü hissettiğini anlarsın.

D-Dates (Randevularınız Nasıl olur)

Sakin bi yerlere gitmeyi tercih edersiniz. Çoğunlukla sen konuşurken o seni hevesle dinler. Her ne kadar yüzünde her zamanki donuk ifade olsa bile onun ne kadar mutlu olduğunu sen görebilirsin. Bazen onu sana bakarak gülümserken yakalarsın.

E-Everything (Sen benim her şeyimsin...)

"S/A... Seni korumak için hayatımı veririm..."

F-Feelings (Ne zaman sizi sevdiğini anladı)

Senin ona karşı olan kibarlığın ve iyi kalpli olman onun içini ısıtıyor. Hissettiği sıcaklığın dahabonce hissetmediği türden güzel bir duygu olduğunu anladığında duygularının farkına vardı.

G-Gentle (Nazik biri mi)

Tam bir centilmen. Dışarıdan öyle görmese de sana her zaman nazik bir şekilde yaklaşır. Senin de ona yaptığın gibi.

H-Hands/hold (Nasıl el ele tutuşursunuz? El tutmayı sever mi?)

Genelde sana çok yakınken yavaşça elini tutar kimse görmeden. Yuz ifadesi değişmese de yanaklarının kızardığını görebilirsin.

I-Impression (İlk izlenim)

Seni ilk gördüğünde sıradan iyi kalpli biri zannetti. Ama onunla konuşmak bile kalbini ısıtmıştı.

J-Joker (Şaka yapar mı)

Arada bir şaka yapmaya çalışır ama Genelde yapamaz ve komik duruma düşer. Sen ise onun bu halini sevimli bulup hafifçe gülersin.

K-Kisses (Nasıl öper)

Önce eliyle saçını kulağının arkasına atar. Bir süre derin derin gözlerine baktıktan sonra yavaşça dudaklarına yaklaşır ve seni öper. Geri çekilince genelde utanır ve yüzünü saklamaya çalışır.

L-Little things (Nasıl minik şeyleri severler)

Onun saçıyla oynayıp garip modeller denemeni seviyor. Mesela saçını örmeni veya bağlamanı.

M-Memory (Birlikte en sevdiği anı)

Onun omzuna kafanı koyup uyurken uykulu sesinle onun adını söylediğin zaman çok güzel hissetmişti.

N-Nickel (Seni şımartır mı)

Olması gerektiği kadar. İstediğin şeyleri yapar ama aşırıya kaçmaz. Sen aşırıya kaçarsan da seni uyarır çünkü hep iyiliğini ister.

O-Orange (Hangi renk onlara sizi hatırlatır)

Sarı. Ona verdiğin mutluluğu temsil ediyor onun gözünde.

P-Petnames (Kullandıkları evcil hayvan isimleri)

Pek takma isim kullanmaz. Daha çok "S/A chan" ve "Canım" ama ikincisini genelde baş başayken kullanır.

Q-Questions (Genelde sordukları soruların)

"Nasılsın?"

Fazla konuşamadığı gibi fazla soru da sormaz.

R-Remember (Birlikte en sevdiğiniz an)

İlk randevunuzu ikiniz de unutamıyorsunuz. İkiniz de gergindiniz ama en sonunda Birlikte gülüyordunuz.

S-Sad (Seni/başkalarını Nasıl güldürürler)

Tavsiye vermek konusunda pek iyi olmadığı için sen üzgünken yanımdan hiç ayrılmaz. Sürekli sarılır, elini tutar veya alnından öper. Yanında olduğunu sana hissettirmek için.

T-Talking (En çok ne hakkında konuşmayı seviyorlar)

Pek konuşmayı sevmez. Fakat seninle konuşmayı sevdiği konu ortak hobileriniz ve yemekler.

U-Universe (Bir Metafor)

V-Very (Hakkında ne düşünüyor)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

V-Very (Hakkında ne düşünüyor)

Ona uzun süredir iyi davranan nadir kişilerden birisin. Kocaman bir kalbin olduğunu biliyor ve senin gibi iyi birini bir daha bulamayacağını da biliyor.

W-Why (Seni sevmelerinin nedeni)

Ona göre harika bir insansın. Kalbin temiz, dürüstsün ve onu dışlamıyorsun.

X-Xylophone (Şarkısı ne)

Y-You (Onlara göre nesin)

Onun ilk ve tek aşkısın.

Z-Zebra (Hangi evcil hayvanı almak ister

Hamster. Sizinle oynayacak minik bi afacan gibi olur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Demon Slayer Tepki Ve SenaryolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin