0.6

216 14 16
                                    

Selam. Öncelikle ben pricingli mi pricingsiz mi olucağını sorduğumda az kişi cevap verdiğinden bekletme kararı almıştım ama fazla bekletmişim galiba ehehehe. Neyse oy verirseniz sevinirim iyi okumalar :)

Dabi - " Benim gibi yüzündeki yarana pircing takmak istermisin ? "

+ '' Bilmiyorum.. ''

Dabi - '' Tahminlerime göre yüzündeki yaralar yüzünden canın acıyor ve bu yüzden gülümsemiyorsun ? Pircing takman, gülümserken canının acımasını engeller. Tabi istiyorsan. ''

+ ''Düşünebilir miyim ? ''

Dabi - ''Hızlı ol. ''

Biraz etrafına bakındın. Bir duvarın arkasında, topuzu hafif belli olan sarı saçlı birinin seni gözetlediğini fark ettin. Buda, seni daha da kararsızlaştırmıştı. Pricing'in içinde çip olabiliceğini, bunun sayesinde seni dahada rahat takip edebiliceklerini düşündün ve reddetme kararı aldın.(Bunu yorumlardan birtanesinde görmüştüm teşekkürler güzel fikirdi .d)

+" Üzgünüm.. "

Dabi -"Tch. Bekle beni geliceğim."

O yavaş yavaş uzaklaşırken, sen gitme kararı aldın. Ve ayrıca ordaki seni izleyen kişi de duruyordu. Sende arkanı dönerek eve gitmeye başladın. Eve gider gitmez kendini rahatça yatağa bıraktın. Telefonu eline alıp saate baktın. Saat 21:19'du. Yine herzamanki gibi camın önüne geçtin. Yağmur usul usul atışıtırıyordu. Sabahlama fikri aldın. Mutfağa gidip dolabından 3-4 tane enerji içecegi alıp odana gittin ve camın önüne oturup yağmuru izlemeye başladın..

Sabah..(6:34)

Hemen ağzına maskeni geçirdin ve koşarak evden çıktın. Kanatlarını çıkardın ve havada uçmaya başladın. Kanatların gerçekten daha uzamış ve irileşmişti. Nasıl olduğunu bilmiyordun ama umursamadın.

Dün eve gelince kıyafet falan değişmemiştin bu yüzden sadece maskeni takıp çıktın. Saçın yatmadığın için bozulmamıştı zaten. Maskeyi takmanın nedeni arkadaşlarının mazoşist olduğunu hala bilmemeleriydi. Okulun önünde Shinsou ile karşılaştın. Ve aşağı süzülerek indin. Kanatlarını yavaşça içine soktun.

Shinsou - '' Selam. ''

+ '' Selam..Nasılsın ? ''

Shinsou -'' İyi gibi, sen ? '' 

+ '' İyi ama kötü. Neyse iyi dersler ben sınıfa çıkıcağım. ''

Shinsou - '' Sanada iyi dersler. ''

Hızlıca sınıfa çıktın ve sırana oturdun. Henüz çoğu kişi gelmemişti ama Todoroki yanında oturuyordu. 

Todoroki - '' Günaydın. ''

 + '' Sanada.. ''

Todoroki - '' Bugün kötü gibisin ? Gözlerin solgun duruyor . ''

+ '' Evet, bir tık.. ''

Todoroki ile konuşurken yanınıza gizlice gelen Denki'yi görmemiştiniz. Zaten Denki'nin amacı seni korkutmaktı.

Denki - '' BÖĞH ! ''

+ '' Kulağımı şey ettin bir tık ta neyse... ''

Denki - '' Ay yanlışlıkla olduuğ. ''

Sen cevap vermeden Denki'nin gözlerinin içine baktın. Denki çekinmiş olucakki yüzündeki alaycı ifade yavaş yavaş somurtmaya dönmüştü.

İstemsizce içinde gülme dürtüsü hissettin ama her zaman ki gibi yüz ifadeni değiştirmedin. Denki bu ciddiyetten iyice tırsmış olucak ki, refleks olarak ellerini havaya kaldırarak,

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dabi x Reader - Dabi x Okuyucu (aşk ne ?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin