Öncelikle size bir not söylemem gerek;
Kelimenin sonlarına birden fazla nokta koyarsam-Örneğin; Evet...- o cümle bilin ki normalden kısık bir ses tonuyla veya mırıldanarak söyleniyordur. Ne kadar çok kelimenin veya cümlenin sonunda nokta varsa, o kadar sessiz söyleniyordur. Not bitmiştir.Oy verirseniz sevinirim iyi okumalar :)
-"Ciddimisin ?!"(Bakugou)
Sen ise sadece başını evet anlamında sallamakla yetindin.
-"Tch.."(Bakugou)
Bakugou lafını bitirdiğinde arkada mavi alevler oluştuğunu ve kafe'nin yandığını gördünüz. Sakinliğini korudun çünkü UA sınavında su özgünlüğü olan birini görmüştün. Daha önce hiç kullanmamıştın ama yinede deneyecektin.
Derin nefes aldın ve kolunu oraya doğru uzattın. Bakugou dâhil kafe'deki herkes seni izliyordu. Elinden su çıkarttın ve ateşi söndürdün. Herkes sana hayranlıkla bakıyordu, Bakugou dışında... Alevlerin çıktığı yeri dikkatlice inceledin ve yerde yatan birini gördün. Koşarak yanına gittin. Nefes alıyordu ama vücudu biraz yanmıştı.
+"Biriniz ambulansı arasın.."
Mor ve dağınık saçları ve göz altında şişlik vardı. Yakışıklı birine benziyordu. Su özgünlüğün ile yaralı kişinin vücudunu soğuttun. Ambulans geldi ve onu götürdü. Polis yanına gelip sana sorular sormaya başladı.
-"Adınız nedir ? "(polis)
+" S/a S/s, S/a demeniz yeterli."
-"Peki S/a-chan, olay nasıl gerçekleşti ?" (polis)
+"Ben arkadaşımla konuşup kahvemi içiyordum.. Arkadan ateş sesi duydum. Arkamı döndüğümde etrafta mavi alevler vardı. Su özgünlüğümü kullandım ve alevleri söndürdüm. Söndürünce yerde yatan bir insan olduğunu gördüm ve hemen yanına gittim... Vücudunda bazı yerleri alevden yanmıştı. Yeni oluştuğu belliydi. Bende su özgünlüğümü kullanarak vücudunu soğuttum ve etraftakilerden ambulansı aramalarını rica ettim.... "
-"Anlıyorum, insanları büyük tehlikeden kurtarmışsın doğrusu." (Polis)
Sadece kafanı salladın ve Bakugou'nun yanına gittin. Üşümüştün ama yanına hırka almamıştın.
-"Neden titriyorsun ?" (Bakugou)
+"Titremiyorum..."
-"Evet titriyorsun." (Bakugou)
+"...."
-"Noldu korktun mu yoksa ha (piç smile) " (Bakugou)
+"Hayır özgünlüğümü kullanınca üşüyorum."
-"Ateş özgünlüğüne sahipsin neden kendini ısıtmıyorsun aptal !" (Bakugou)
+"Özgünlüğüm beni etkilemiyor yâni kendimi istesemde ısıtamam..."
-"Tch. Eve bırakıyım mı ?"(Bakugou)
+"Hayır eve gitmek istemiyorum."
-"Sen bilirsin."
Kahveni içmeye devam ederken mavi ateşin Dabi'ye ait olduğu aklına geldi. Neden sen dışarıdayken yakınlarında insanlar yanıyordu ki!?
+"Off."
-"Ne oldu yine be."
+"Yok birşey. "
-"YOK BİRŞEY DİYEREK KENDİNİ HAVALI MI SANIYORSUN LAN !?" (Bakugou)
+"YETER BE KULAĞIMI SİKTİN BAĞIRMA DİYORUM BAĞIRMA!"
-"SEN BANA BAĞRIYORSUN LANET OLASI ! " (Bakugou)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x Reader - Dabi x Okuyucu (aşk ne ?)
AlteleS/A özgünlüğünden dolayı kötüler birliği tarafından kaçırılır, asıl olay burda başlar... Not:S/A'nın çizimi bana aittir