Oy Verirseniz Sevinirim İyi Okumalar :)
Evine yine mükemmel ve gizli taktiklerinle girmiştin. Abin ve annen seni kapıda karşılamış meraklı gözlerle sana bakıyorlardı. Kapıyı kapattın ve olan herşeyi anlattın. Şimdi tek yapman gereken şey o zarfı beklemekti....
Odana geçtin çünkü çok yorgundun. Telefonun sessizdeydi yani mesaj gelip gelmediğini görmemiştin. Alıp biraz didikledikten sonra mesaj geldiğini gördün. Bilinmeyen numaraydı ama sen onun Bakugou olduğunu anlamıştın.
Bilinmeyen Numara
Oi maskeli
Ne zaman şu zarflar gelicek ?
(14:08)Maskeli Manyak
Ben nerden biliyim
(14:12)
✓✓'Bilinmeyen Numara' adlı kişiyi 'Civciv' olarak değiştirdiniz.
Biraz telefonda gezindikten sonra üşüdüğünü fark ettin ve yatağının içine girip yorganını örttün. Şuan canın gram evde oturmak istemiyordu ama takip edildiğini biliyordun. Belli bir süre sonra Bakugou'dan mesaj gelmişti.
Civciv
****** Kafe'sini biliyo musun ?
(14:23)Maskeli Manyak
Evet
(14:23)
✓✓Civciv
Ne o mesaj yazınca hemen cevap verdin
Hazırda mı bekliyodun xd
(14:24)Maskeli Manyak
Malmısın ?
Hani insanlar telefona bakarken mesaj gelebilir ya hani
(14:24)
✓✓Civciv
Birileri canına susamış galiba
(14:24)Maskeli Manyak
Oh be en azından burda bağırma sesini duymuyorum
(14:25)
✓✓Civciv
SANA DEDİĞİM KAFEYE GEL BOL BOL
DUYARSIN
(14:25)Maskeli Manyak
Yok sağol ben almıyım hem takipte ediliyorum
(14:25)
✓✓Civciv
Saat 14:40'da orda ol
(14:25)Maskeli Manyak
Gelmezsem :>
(14:25)
✓✓
Maskeli Manyak
Niye görüldü atıyosun vericek cevabın mı yok .d
(14:27)
✓✓Sinirli bir şekilde yataktan kalktın. Seni çağırmasının sebebini çözmüştün. Kahve içerken maskeyi mutlaka çıkarmak zorunda kalıcaktın, oda merağını sonlandırıcaktı. 'yaramın üstüne yara bezi yapıştırabilirim' diye düşünerek hazırlandın. Hava bir tık yağmurlu gibiydi. Annenin yanına gittin.
+"Anne ben gidiyorum."
-"Nereye ?"
+"Bir arkadaş çağırdı da."
-"Peki dikkatli ol kızım."
Görüşürüz diyecektin ama vazgeçtin. Kaçırılırsan bidaha dönemeyecek, Bakugou'nun yanına gidersen sağ dönemeyecektin. Bu fikir aklına gelince keyifsiz ve içten olmayan bir şekilde gülümsedin. Ama yaran acımıştı.
Kafe'ye gittiğinde saat 14:43'tü. Bakugou'yu gördün ve masasına doğru gittin. Karşısındaki sandalyeye oturdun.
Etrafı kolaçan ederken Dabi'yi gördün. Soğuk kanlı bir şekilde görmemiş gibi davrandın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x Reader - Dabi x Okuyucu (aşk ne ?)
AléatoireS/A özgünlüğünden dolayı kötüler birliği tarafından kaçırılır, asıl olay burda başlar... Not:S/A'nın çizimi bana aittir