~Niko~

Kotiin päästyäni rojahdan sohvalle ja otan puhelin esiin. Alan selaamaan tiktokkia. Kohta kuitenkin möytölle ilmestyy viesti Ollilta

Olli: Niko ooks huomannu mitää outoo Porkon käytöksessä viime päivinä?
Niko: En? Mistä sä semmosta repäsit.
Olli: Eiku se on vaa käyttäytyny jotenni oudosti Joelin lähellä. Et mietin tiiäks onks niillä mitää.
Niko: Ei Porko ainakaa mulle mitää oo sanonu
Olli: Joo no saa nähä

Time skip iltaan.

Laitan puhelimen sohvalle ja menen keittiöön keittämään kahvia. Samalla kun kahvi keittyy, käyn hakemassa puhelimen sohvalta. Istun tuolille keittiöön ja katson jotain sieltä. Kohta kahvi onkin valmis. Nappaan kaapista mukin ja kaadan siihen kahvia. Menen takaisin sohvalle. Hetken päästä joku koputtaa oveen. "Moi. Mitäs sä tääl?" Kysyn Aleksilta, jolle juuri avasin oven. "Mietin vaa et voisinks tulla tänne. Emmää himaankaa jaksa mennä" Aleksi vastaa naurahtaen. "Juu tietty. Tuu vaa sisälle" vasraan hymyillen. "Otaks kahvia?" Kysyn tältä. "Joo voisin mä ottaa" Aleksi vastaa. "Juoks mustana vai maidolla?" Lisään vielä  "Mustana menee" tuo vastaa. Kaadan kuppiin kahvia ja ojennan sen Aleksille. Kävelen sitten takaisin olkkariin ja istun sohvalle. Aleksi istuu toiseen päähän sohvaa. "No mites näi ylipäätään elämässä menee?" Kysyn tältä. Samalla alan avaamaan hiuksiani. "Noo mitäs tässä. Eipä mitää erikoista oo tapahtunu" Aleksi vastaa. Nyökkään myöntävästi, heti kun saan hiukseni auki. "Haluuks jäädä tänne yöks?" Kysyn vielä. "Juu toki" Aleksi vastaa. Samalla Rommi naukaisee merkiksi, että haluaa ruokaa. Nousen sohvalta ja käyn täyttämässä tämän kipon.

~Aleksi~

Olisin tänään jäämässä Nikolle yöksi. Eihän minulla ole mitään vaatteita mukana. Päätän mainita tästä Nikolle, heti kun tämä palaisi. Kohta Niko kävelee takaisin. "Hei muute mullahan ei nyt sit oo mukana mitää muita vaatteita" sanon. "Voit lainata multa" Niko vastaa hymyillen. Juon kahvini loppuun ja nyökkään. Vien kupin keittiöön. "Mä tota käyn nopee kusella" sanon ja menen vessaan. Kohta tulenkin ulos ja kävelen Nikon makuuhuoneeseen. Tämä on samalla vaihtamassa vaatteita ja on ilman paitaa. Pysähdyn ovelle ja jään katsoman tätä vissiin aika pitkäksi aikaa kohtuen Nikon kommentista. "Sä tuijotat" pudistan päätäni ja katson Nikoa silmiin. "Sori" sanon hiljaa. Tunnen punan nousevan kasvoilleni. "Haha. Joo ei mitää" Niko sanoo ja laittaa mustan t-paidan päälleen. "Sä voit kattoo tuolta jotai vaatteita. Jos siis haluut vaihtaa vaattees. Oletan että et oo koko loppu iltaa farkuissa" Niko sanoo kävelessään takaisin olohuoneeseen. Kävelen kokonaan huoneeseen sisälle ja suljen oven. Otan kaapista valkoisen t-paidan ja collarit. Vaihdan ne päälle ja istun sängyn reunalle. Miten kävelin just sillo sisää ku Nikolla ei ollu paitaa päällä. Ja jäin siihen vielä tuijottamaan. Ei satana. Hävettää. En tiedä kauan olin huoneessa. Aika kauan varmaan, koska Niko tuli huoneeseen sisään. "Kaikki ok?" Tuo kysyy minulta. Nyökkään. "Mietin vaa ku oot ny ollu tääl aika pitkään" Niko sanoo ja istuu vierelleni. "Mitäs mietit?" Hän kysyy. "Emmä mitää. Mua vaa väsyttää vähä." Keksin tekosyyksi. Enhän mä nyt voi vaan sanoo et tykkään Nikosta. Emmä ees oo varma et tykkäänkö siitä. "Voidaan rueta nukkuu. Haluuks nukkuu sohvalla vai mun kaa sängyssä? Mun ainoo patja on mun vahemmilla lainassa" Niko kysyy minulta. Voi vittu. Enhä mä ky sohvalla haluu tietenkää nukkuu. Vielä pahempi ois Nikon sängyssä. Sen kanssa. "Mm... No mitä mieltä sä oot?" Kysyn. Ei heveltti kyl mun ois pitäny nyt sanoo vaa et sohvalla. "Jos se musta on kiinni, nii kyl sä mun kaa nukut. Emmä sua sohvalle tietenkää laita nukkuu" Niko vastaa hymyillen. Nyökkään myöntävästi. En viitti sanoa mitään, etten nyt vaan tee tästä yhtään oudompaa.

557 sanaa

Ehotelkaas sit mitä tässäkin vois tapahtua :)

True love? || Niko×Aleksi Where stories live. Discover now