~Aleksi~

Avaan oven avaimilla ja päästän Nikon ensin sisään. Tulen tämän perässä sisälle. Joudumme kävelemään portaat ylös, koska hissi on jostain syystä rikki. Kävelemme noin viisi kerrosta ylös päin kunnes olemme oikeassa kerroksessa. Avaan studion oven ja päästän jälleen Nikon ensin sisälle. Potkin kengät pois jaloista ja laitan takin naulakkoon. Kävelen olohuoneeseen, jossa on vain Joel ja Joonas. Istun sohvalle ja Niko tulee vierelleni. Hän kääntyy selkä minua päin ja nojaa olkapäähäni. "Onks Olli ja Tommi missä?" Kysyn Joelilta. "Tommi on vissii jo tulos ja Olli tulee vähä myöhemmin. Eli alotetaan treenit vähä myöhemmin" Joel vastaa. Nyökkään vastaukseksi ja otan puhelimen esiin. Kuulen kun ovi aukeaa. Tommi astuu sisään. Selaan instaa hetken kunnes päätän hakea kahvia. Nousen sohvalta ja menen keittiöön. Pannussa näyttäisi olevan vielä, joten otan siitä kuppiin. Menen takaisin ja istun työtuolilleni. Käynnistän koneet jo valmiiksi.

TIME SKIP 30MIN

~Niko~

Selaan puhelinta normaalisti, kunnes saan Ollilta viestin "tuu tähän ala ovelle. Sano muille et mul jäi avaimet himaan. Mulla on sulle asiaa". Nousen sohvalta ja menen eteiseen. "Ollilla jäi avaimet himaan nii käyn avaa sil oven" sanon ja lähden rappukäytävään ennen kuin kukaan ehtii sanoa mitään. Miltei juoksen raput alas ja näenkin ala oven ulkopuolella Ollin. "Kiitti ku tulit. Mulla muuten oikeestikki jäi avaimet himaan, mut se ei ollu se asia miks sut tänne pyysin" Olli kertoo. Nyökkään myöntävästi. "Mitä mun pitäs tehä kun oon kiinnostunu yhestä... Jätkästä?" Olli kysyy. "No varmaan niinku viettää sen kaa aikaa ja yrittää päästä sen läheisyyteen. Ja muutenki näyttää sille et sä oot kiinnostunu siitä" vastaan. "Okei. Kiitti Niko" Olli sanoo hymyillen. "MIKÄ SIELLÄ NY NOIN KESTÄÄ?" kuulen Joelin huutavan ikkunasta. Seuraavana kun käännän pääni ylös, näen Joelin pään. Näytän kesoa ja avaan oven. Kävelemme ylös, sillä hissi on vieläkin rikki. Avaan studion oven ja menen sisälle Olli perässäni. "Voidaan varmaan alottaa" Aleksi tokaisee pöytänsä äärestä. Muut myönnymme ja aloitamme hommat.

Iltapäivää ihmiset. Päätin tulla käymään tällä kt:lla taas ja huomasin kuinka paljon ootte tästä ja muk muista tarinoista tykänny. Jotennnnnnn haluatteko että jatkan tätä? Kylläkin paljon harvemmin jatkuis, mut jatkuis silti :D (tää osa oli minkä löysin kesken eräsenä täältä)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 31, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

True love? || Niko×Aleksi Where stories live. Discover now