~Niko~
Haen Aleksille peiton. Sänky on onneksi aika leveä, joten mahdumme molemmat siihen. Hyppään sängylle ja vedän Aleksin perässäni. Ei vittu se näyttää hyvältä. Mitä mä ajattelen? Se on mun frendi. En voi ajatella noin siitä. Juttelemme kaikesta mahdollisesta myöhään, kunnes rupesimme nukkumaan. Tai no aloin kuulla vierestäni suloista tuhinaa. Aleksi oli nukahtanut. Siirrän hius kiehkuran pois tämän naamalta. Aleksi on ihan vitun söpö kun se nukkuu. Nomut ainaha se on söpö. En tiiä mitä meidän välillä on tapahtumassa. Tai siis kun Aleksi tuijotti mua ku olin ilman paitaa, nii se tuntu jotenki erilaiselta. Emmä tiiä. Päätän ryhtyä nukkumaan. En kuitenkaa aamulla muista mitään.
TIME SKIP AAMUUN
Herään ennen Aleksia. Kun katson nukkuvaa Aleksia, muistan kaiken illalla ajattelemani. Mä taidan olla kusessa Aleen. Katson kelloa. 9.18. Päätän herättää Aleksin. Toistan tämän nimeä muutamaan kertaan ja heilautan hieman. Aleksi räpyttää silmiään pienesti "Huomentaa" sanon tälle hymyillen "Huomenta" Aleksi vastaa käheällä äänellä. "Meillä on tänää treenit puol 11. Tunnin päästä pitäs lähtee" Sanon ja nousen istumaan "Emmä jaksaaa" Aleksi sanoo sarkastisesti. Otan tätä kädestä kiinni ja vedän ylös. "Noniin unikeko. Vaiha vaatteet nii meen keittää kahvia. Heräisit ehkä" sanon ja kävelen ulos huoneesta. Laitan kahvinpurut ja veden keittimeen ja käynnistän sen. Hetken päästä Aleksi kävelee ulos huoneesta musta huppari ja mustat farkut päällä. Kaivan kaapista kupit ja kaadan niihin kahvia. Annan toisen kupin Aleksille. "Mä käyn suihkussa. Tee mitä haluut" sanon ja lasken kupin pöydälle.
~Aleksi~
Menen kahvikupin kanssa sohvalle ja alan selata puhelinta. Luen muutamia viestejä mitä fanit on insta direen laittanut. Kohta Niko kävele pyyhe lanteilla suihkusta. Jään taas hetkeksi tuijottamaan tätä. Huomaan sen kuitenkin vasta, kun Niko pyörittää päätänsä hymyillen ja katoaa makuuhuoneeseen. Tunnen punan taas nousevan kasvoilleni. Nousen sohvalta ja suuntaan kohti keittiötä. Nappaan kaapista lasin ja täytän sen vedellä. Juon lasin aika nopeasti tyhjäksi. Kohta Niko käveleekin ulos huoneestaan. Hän ottaa kupin pöydältä ja juo sen muutamalla kulauksella tyhjäksi. "Pitäis lähtee studiolle" hän sanoo pirteänä. Nyökkään ja kävelen eteiseen. Laitan kengät jalkaan ja takin päälle. Astun ulos asunnosta, Niko perässäni. Niko avaa autonsa ovet. Istun pelkääjän paikalle, Niko kuskin paikalle. Olemme olleet puolet matkasta hiljaa, kunnes Niko rikkoo hiljaisuuden. "Onks sul ketää muiduu pyörityksissä rn?" Mitä? Ei Niko juuri kysynyt tuota. "Eei mulla oo. Mites sulla? Keneenkään iskeny silmäs?" Kysyn hieman jännittyneenä. Enhän mä ny voi sanoo sille et oon kuses siihe. Niko on hetero. Ja... On meillä ikäerooki vähä. "No oon kiinnostunu yhestä..." Noni joo se on kiinnostunu jostai muijasta eli ei mulla oo maho... "...jätkästä" mitä? Jätkästä?! Eli... Eiks Niko ookkaa hetero. "Jätkä?" Kysyn ajattelemattomasti. Voi saatana. Nyt se luulee mua homofoobikoks. "Joo yks tosi symppis jätkä" Niko vastaa päättäväisenä. "Ookkei kiva tietää" yritän pelastaa tilanteen. Tunnen pian punan nousevan kasvoille. Vittu hävettää. Käännän katseeni oven ikkunasta ulos. Kohta auto pysähtyykin jo tutulle parkkipaikalle. "Tuliksä kävellen eilen?" Niko kysyy huomatessaan Kiani parkissa. Tosiaan, lähdin aika nopeasti kävelemään. Nyökkään vain, jotta en vahingossakaan sano mitään noloa. Astun autosta ulos. Niko kiertää auton toiselta puolelta luokseni ja laittaa kätensä olkapäideni päältä ympärilleni. Tästä pikane kirjoittajan väli kommentti. En tosiaan tiiä miten tuo pitäs selittää, mut toivon et kaikki ymmärsi. Sitte takas tarinaan. Kävelemme näin ulko ovelle. "Onks sul avaimii? Mun jäi himaan" Niko kysyy minulta. Omanihan ovat studion pöydällä. "Ei oo. Ne on studion pöydäl" vastaan tälle. Niko kaivaa puhelimen taskustaan ja soittaa Joelille. Kohta ikkunasta lentääkin avaimet, jotka minä nappaa näppärästi.
555 sanaa
Pahoittelut et tän tulemisessa kesti. En keksiny sit mitään mitä kirjottas. Mutta hei seuraavana seittemänä päivänä tulee tätä ja joel×joonas ficciä. Ja saattaa jopa alkaa kolmas ficci😏
YOU ARE READING
True love? || Niko×Aleksi
FanfictionNiko+Aleksi=? Mitä voi yhden tavallisen illan jälkeen tapahtua? Fanfic Sanotaas nyt vaa et tää on aika saman tyyppine ku mun Joel×Joonas fanficci