Ergenlik döneminin ortalarıydı.Okulda ders işliyorduk birden kapı açıldı ve iki çocuk sınıftan içeri girdi.Bir duyuru yaptılar.(Sınıflar arası kamp gezisine gideceğiz gelmek isteyenler seksen lira ödeyecektir.)İyi bir fikir olduğunu düşündüm,en iyi arkadaşıma "birlikte gidelim mi?" Diye sordum.Biraz düşündü sonra kabul etti.O gün eve gidince bu geziyi anneme söyledim.Kabul etti ve geziye katılmam için seksen lira verdi.Biraz da harçlık.Geziye gitmek için sabah heyecanla uyandım.Hayatımda ilk defa arkadaşlarımla geziye gidiyordum.Hemen kalkıp yüzümü yıkadım,kahvaltı yaptım.Okula gittiğimde arkadaşım çoktan hazırdı.Bizi götürecek olan otobüs geldi.Yerlerimize yerleştik ve otobüsün hareket etmesini bekledik.Saat bir de kalktı.Giderken atıştırmam için yanıma birkaç şey aldım.Otobüs şoförü eğlenmemiz için müzik açtı.Yaklaşık otuz kişiydik ve herkes çok eğlenmişti.Hava kararmaya başladı.En sonunda varmıştık.Issız bir ormanın ortasıydı burası.Aslında korktum ama belli etmemeye çalıştım çünkü genelde böyle yerlerde ölme,kaybolma vs. vakalar çok oluyordu.Kendimi biraz da olsun güvende hissediyordum,arkadaşlarım yanımdaydı.Gece olmuştu,kamp ateşi yaktık.Havanın soğuk olmasına rağmen ateşin yanında ısınıyorduk.Çadır kurup marshmallow yedik.Gece köpek seslerinden uyuyamadım.Ürkütücü sesler geliyordu.Sabah kalktık,arkadaşımla gezdik ve bir yere geldik.Karnımız açtı.Karşı taraftan bize doğru gelen bir adam gördük.Adam "burada ne işiniz var?" dedi.Biz de bir kamp gezisiyle geldiğimizi ve dolaştığımızı söyledik.Adam "benimle gelin" dedi.Gitmeye tereddüt ettik ama adam çok ikna ediciydi.Bizi garip bir yere götürdü,bir ev vardı.Ev yıpranmış,eski,iki katlı ve kiliseye benzeyen ürkütücü bir evdi.Bu adam bana "buraya giren bir daha çıkamamış ve ondan bir daha haber alınamamıştır." dedi."Buraya girebilir ve içeride olanları anlatabilir misiniz?" diye sordu.Bana bir anlık cesaret geldi ve girebilirim dedim."Peki o zaman akşam dokuz da buraya gel." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kamp Gezisi
HorrorKorku,gerilim içerir.Ruh sağlığınızı bozabilir.15 yaşından küçük çocukların okuması tavsiye edilmez...(inat edip 15 yaşından küçükler okumasın bir daha uyarıyorum...)