( DÜZENLENMİŞTİR ! )
Aksel sigarasından bir duman çekti. Kainat ona "seni seviyorum" demişti. Oysa Aksel ona karşı hiçbir şey hissetmiyordu. Sürekli işkence yaptığı bir kızın ona aşık olması Aksel için gülünç bir durumdu. Gözlerini Kainat'ın gözlerine sabitledi. Kainat onun için gururunu ayaklar altına almıştı. Sırf Aksel ile beraber olmak için tüm işkencelerine razıydı. O bu yoldan geri dönüşü olmadığını biliyordu. Aksel'den gelecek herşeyi kabul ediyordu. Tek isteği Aksel'in de bir gün onu sevmesiydi. İlk zamanlarda annesini iyiliği için teklifi kabul etmişti ama şimdi durum bambaşkaydı. Kainat sadist bir çocuğa aşık olmuştu. Sırf onu mutlu etmek için Aksel'in tüm işkencelerine ses çıkarmadan dayanıyordu.Çünkü onu seviyordu, aşkının tüm engelleri aşacağını umut ediyordu. Ama bilmiyordu ki Aksel'in kendine bile faydası yoktu.
" siktir git başımdan "
"Seni seviyorum diyorum neyini anlamıyorsun ?"
"Siktir git seni sevmiyorum diyorum neyini anlamıyorsun ? "
Kainat onun bu hakaretlerine alışmıştı. O hiç sevmemesi gereken beladan başı kurtulamayan birine aşık olmuştu.
İkisi de sustu. Uzun süre gözlerinin içine baktılar. Sessizliği Aksel bozdu.
" Ben karanlığım. Ben başı beladan kurtulmayan bir piçim anlasana. O boktan duygularınla uğraşamam."
".Ne olursan ol ben seni seviyorum,görmüyor musun senin bir dediğini iki yaptım mı ? Yaptıklarının bir tanesini ailene anlattım mı ?"
" Hele bir anlat "
Aksel Kainat'ın çok inatçı olduğunu biliyordu. Sigarasından bir duman çekti ve sakince dumanı Kainat'ın yüzüne üfledi. Kainat ise şaşkınca Aksel'e bakıyordu. Aksel Kainat'a iyice yaklaştı. Dudakları neredeyse Kainat'ın dudaklarına değecekti.
" Benim hayatıma girdiysen çok bedel ödeyeceksin. Cehennemime hoşgeldin Aptal "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOĞUM
Teen FictionGenç kız dikkatlice sevdiği adamı inceledi. Her zamanki gibi çatık kaşlarıyla etrafı izliyordu deli olduğu adam. Ona bir o kadar yakınken bir o kadar uzaktı Kainat. Annesinin hastalığı için anlaşma yapıp evin psikopat oğluna yardım etmeye çalışan ge...