They only want you when you're seventeen. When you're twenty one, you're no fun.
Okuduğu kitaba dalmış olan Langa, gelen bildirim sesi ile gözlerini telefona dikti. Tam da kendini rahatlattığı böyle bir zamanda kim mesaj atmıştı? Annesi mi, kız arkadaşı mı?
@rekiikyyan size bir video gönderdi.
Video hassas görüntüler içermektedir, yine de açmak ister misiniz?
evet / hayırReki... kyan? Tanıdık isimle, Langa'nın zihnini anılar doldurdu. Gerçekten o olabilir miydi? Reki... gerçekten ona mesaj atan o olabilir miydi?
Heyecanla parmağını videonun üzerine tıklattı Langa.
00.00 - 4.12
00.00
"Merhaba Langa."Kızıl saçlı bir adam çıktı kameranın karşısına. Kıyafetinin kollarını yukarı katlamıştı, bileklerinde ki izler belli oluyordu. Saklamakla uğraşmamıştı, belki de onları göstermek istiyordu zaten.
Tekli sandalyeye oturdu, ellerini birleştirdi ve öne doğru eğildi. Yüzüne bir gülümseme yerleştirerek duruşunu tamamladı ve konuşmaya başladı.
"Nasılsın? Ben, en son beni o tuvalette bıraktığın gibiyim. Yüzüm ve kıyafetlerim pislik içinde. Ama eminim senin üzerinde bakımlı ve temiz kıyafetlerin vardır. Hatta saçların bile hala eskisi gibi ipeksidir, değil mi?"
Buruk bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve sustu, kızıl saçlı genç.
"Mutlu musun? Beni orada umutsuzluk içinde bıraktığında da mutlu muydun? Kendime zarar verdiğimi görsen yine mutlu olur muydun?"
Sessizlik...
Kızıl olan sustu. O buruk gülümseme silinmişti yüzünden. Gözlerini karanlık kapladı. Kafasını aşağı eğdi ve umursamaz bir ifade ile konuşmaya devam etti."3 tane video çektim. Neler hissettiğimi, neler yaşadığımı ve neler düşündüğümü anlatan 3 tane video."
Yeniden sessizlik...
O buruk gülümseme tekrar yerleşti gencin yüzüne. Yeniden açtı ağzını, yeniden devam etti konuşmaya."Yarın öleceğim. Boğazımı keserek..."
Dolmaya başlayan gözler kendini daha fazla tutamadı, aktı. Reki'nin çığlıklarıydı onlar.
"Beni kurtaramazsın Langa. Tek pişmanlığım ne biliyor musun? Seninle son bir kez daha kaykay sürmek isterdim."
4.12
00.00 - 4.12━━━━━━━━━━
Birkaç gözyaşı, buruk bir gülümseme ve gözlerdeki umutsuzluk. Bunlar birinin çaresizliğini anlatması için yeterliydi... ve Reki çaresizdi. Ölümü, kurtuluş sanacak kadar çaresizdi.━
[ düzenlenmedi, 27.02.22] :her ne kadar baştan yazmak istesem bile şu anki hali daha uygun geldiği için düzenlenmemiştir. yazım hatası görmeniz durumunda yazarsanız sevinirim, doğru yazmaya dikkat ediyorum çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 video, 1 beden.
FanfictionBazen ölen tek şey bedenimiz değildir, Langa. Bizler insanlarız, duygularımız var. İnsanların ruhları da ölür, Langa. Birisinin ruhu ölmüşse o kişinin bedeninin yaşaması sadece bir israf olur, ne de olsa ruhu ölen çoktan ölmüştür. 4 video 1 beden...