I had a dream
Bir hayalim vardıThat I could fly from the highest swing
En yüksek salıncaktan uçup gidebilmekI had a dream
Bir hayalim vardıLong walks in the dark
Karanlıkta uzun yürüyüşlerThrough woods grown behind the park
Parkın arkasında yetişen ağaçların arasındaI asked God who I'm supposed to be
Tanrı'ya sordum kim olmam gerek diyeThe stars smiled down at me
Yıldızlar yukardan bana gülümsediGod answered in silent reverie
Tanrı sessiz bir hülya ile cevap verdiI said a prayer and fell asleep
Bir dua ettim ve uykuya daldım
________________________________________________________''İlk defa bir kıza böyle baktığını gördüm Harold.'' İki saattir içkinin etkisiyle yanımda saçmalayan Liam'a baktım. ''Ne sikim saçmalıyorsun.'' Yüzüne o pis sırıtışını yerleştirdi ve ben araba kullanırken koluma vurdu.''Kızı resmen gözlerinle yedin.'' İç çekip yola odaklandım.''Sadece güzeldi.'' Liam'dan onaylayan mırıldanmalar duyduğumda sinirle iç çektim.Eğer ayık olsaydı benden iyi bir dayak yiyecekti ama bilinçli olmadığı için bir bok yapamıyordum.
Sahnede söylediği şarkı radyoda çalmaya başladığında aklıma gözlerini benden kaçırışı geldi.O güzelden daha fazlaydı.Huzur vericiydi.Masumdu.Kahverengi gözleri,kahverengi saçlarıyla büyük uyum içindeydi. Ve o gözlerde beni çeken birşeyler vardı.
Evin önüne geldiğimde yanımda sızan salağa baktım. Gerizekalının bünyesi içkiyi
kaldıramıyordu ama arkadaş dinlememekte ısrarcıydı. Oflayıp arabadan indim ve kapısını açıp kolunu omzuma attırdım. Zar zor evinin önüne geldiğimizde ceplerinde anahtarını aramaya başladım.''Fırsattan istifade beni elliyorsun. Anlamadım sanma Hazza.'' Yüzümü buruşturarak rüya alemiyle gerçek dünyanın arasında sıkışmış kalmış arkadaşıma baktım. Hayır, normali beni bulmuyor ki.
Arka cebinde anahtarı bulduğumda tek elle kapıyı açtım ve gördüğüm ilk koltuğa Liam'ı fırlattım. Liam'ı bu haliyle yalnız bırakmak istemediğimden -tabiki eve gitmeye üşenmiyorum kapayın çenenizi- diğer üçlü koltuğa da ben uzandım.
Gözlerimi kapadığım an kahverengi gözleri gözümün önüne geldi. Sesi kulaklarımda çınladığında o ana döndüğümü hissettim. 'Bir hayalim vardı.'Derken bana bakışını, gülümsediğimde gözlerini utançla kaçırdığını, sahneden inerken titrediğini belli etmemeye çalıştığı ellerini hayal ederek uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAM
FanfictionI was a little girl alone in my little world Who dreamed of a little home for me I played pretend between the trees And fed my houseguests bark and leaves And laughed in my pretty bed of green