Multimedya : Trabzon uzunsokak
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&Telefonumun sesiyle uyandim. Dort arkadas birbirine yabanci dort insan. Hepsinde bir telas. Yeni baslangic var bugun itibariyle. Tek basima gidemem diye dusunurken telefonum caldi.
"Gökalp gunaydin. "
"Hadi bekliyorum disardayim. Yalniz gitmek istemezsin herhalde. "
"Ya supersin tabikide. Geliyorum."
Bugun ilk gun ve ilk gorunus onemli. Mavi kot pantolonum ustune kirmizi gomlegimi giydim. Saclarim dalgali. Saclarimi cok seviyorum anneme benzetiyorlar beni. Kâhküllerimin kapattigi yesile donuk gozlerime bir rimel yeterli . Aynaya son bir bakis. Kendime guvenim artiyor sanki.
Kizlarla ciktik Gokalp'i gorunce gulumsedim.
"Ben cok heycanliyim ya. "
"Evet evet bende. Ama seninle oldugum icin ben daha cok...!"
"Aa bak su kizlarda bizden. " diyerek konuyu degistirdim. O da anladi yuzu asildi sanki.
" Hey bugun cok yakisiklisin he dikkatimi cekmedin sanma yani ."
" Tesekkur ederim."
Diyebildi umitsizlikle.
O sessizlikle sinifa girdik birkac tanidik yuz. Herkes coktan kaynasmis bile. Ne tuhaf birbirini tanimayan onca insan bir amac ugruna burda kimiside amacsizca.
Koca derslik birden sessizlige burundu
Ve
Basliyoruz...
Evet dusundum de tamda bana gore bir meslek secmisim galiba onumuzdeki gunler gosterecek gercegi.
Gokalp'le takiliyorum. Hep yanimda ve o yanimdayken kendimi guvende hissediyorum.
"Nasil gecti sence basarirmiyiz ?"
Dedim sessizligi bozmak icin.
"Evet. Yani neden olmasin. Onca insan bunun icin burda ve bizde tabi."
"Haklisin. Ben sevdim zaten. Tam bizlik ya.
Dusunsene siyah takimlari giymisiz. İş hayati bizi bekler yani. "
" Yakisir tabi. Bakalim insallah. Daha yeni basladik. "
" Evet de hayal etmek guzeldir insani ayakta tutar."
"Dogru hayallerimizde olmasa durum vahim ."
Gulmeye baskadim ben
"İyiki burdasin ya sende olmasan napardim."
"Sende tabi "
"Hım. Sana bisey soyleyecegim ama karsi cikmak yok ona gore"
"Ne bisey mi oldu."
" Yoo. Yani benim is bulmam lazim. Ama annem bilmemeli. Onlara yük olamam."
" Okul ve is mi nasil olur "
"Yapmaliyim durumlari biliyorsun."
"Seni vazgeciremeyecegim belli. Olur bende calisirim o zaman birlikte is buluruz hem oyalaniriz artik buralara alismamiz lazim."
" Tamam."
.
.
Zaman nasil geciyor bir haftamiz bitti bile. Alistik artik ve hafta sonu is bakmaya gidiyoruz. Biryerden baslamak gerekiyor. Ogrenci olunca zor olacak is bulmak ve bizim icin de calismak ama ben mecburum.
"Nerden baslasak acaba. Senin aklinda birseyler var mi ne yapsak "
" Artik bugun kesfe cikacagiz sonra bakariz"
Bir kac yere cvlerimizi verdik.Gokalp sirf bana yakin olabilmek icin calismak istiyor alistim ona artik aldirmiyorum bu hallerine. Yeter ki is bulalim.
"Baksana Elif. Sen İstanbuldayken calistin burada da şubesi vardir oraya baksak iyi olur bence ."
" Evet ya haklisin. Aklima gelmedi ya. Kizlari ararim belki ordakiler yardimci olur. "
"İyi iste dolasmaktan kurtuluruz fena mi "
"Evet ama aksama ararim ben artik yoruldum gidelim yarinda okul var zaten."
Yurda donduk ve arkadasi aradim.
Mudurle konusacagini Beha isten ayrildigi icin biraz zor olabilecegini soyledi. Bende bos verdim. Gokalp'i aradim.
Neden isten ayrildi acaba ve neden tanimadigim halde ilk gordugimden beri onu dusunuyorum. Tuhaf.
Yatagima uzandim. Kizlarla biraz muhabbetten sonra
okadar yorulmusum ki uykuya dalmisim. Ruyamda bile is ariyordum.Kac gune is buluruz bilmiyorum. Beklemeye alisigim zaten
hayat sagolsun.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Hayaller
ChickLitİnsan duygularini soylemeye neden korkar ve kendini en cok ne zaman özgür hisseder ? İki ask arasinda kalirsan birini secmende hangi sebep agir basar? Kafamda bunca deli sorular. Beha aşkım seni seviyorum. Ama kalbim artik Gökalp icinde atiyor. Ya...