YENİ İNSANLAR

42 2 0
                                    

Bugun okula gitmiyorum gidemem. Gokalp'in duygularini biliyordum ama bana bu sekilde aciklamasi ve benimde kendimle yuzlesmem beni korkutmustu. Rozarin beni uyandirmaya calissada ben tepki vermedim. İşede gidemezdim.


Tum gun yattim. Gokalpte aramadi bende. Acaba neler dusunuyor simdi. Yarin Rozarin'in kuzeni gelecek ve biz ona soz vermistim. Bulusmaya birlikte gidecektik. Kardeslerimi aradim, ders calistim, dusundum. Acaba okula gitti mi ?


Ve Rozarin de erken geldi. Ne garip.


"Hey Eli iyimisin"


"İyiyim canim aksam uyuyamadim sabahta kalkamadim iste.Notlari alirim senden okul nasildi?"


Kendimi tatmin etmek icin sormustum biliyorum.


"Him iyi iste. Ekonomi ve finansman dersi bostu. Engin hoca gelmedi. Bende ciktim geldim. Ayrica Gokalp de yoktu aradim acmadi ne oluyor size kuzum ya?"


Gulumsedi sonra


"Him bilmiyorum ki gorusmedim bende. İsi vardir belki "


"Oyle sanirim. Cocuklar anlatti aksam gec gitmis yurda kimleydi acaba ?"


"Aman bosber erkek iste ya. Senin kuzen kacta gelecek ben gelmezsem olmaz mi ya ?"


"Hayir canim birlikte gidiyoruz. Sizden bahsettim tanismak istiyor. O da burda kalici. Yuksek lisans yapmak icin geliyor ve bakarsin tepemize hoca olur okulda. Neyse iyi olur iste bir dersten yırtarìz fena mi super."


Ne garip kendi kendine konusuyor egleniyor benim aklimdansa neler geciyo.


.


.


.


Bugun cumartesi ve Rozarin aksam Gokalp'i aradi bugun mecburen bulusuyoruz. Kahvaltiyi da mechul kuzenle yapacagiz.


Rozarinle yurttan ciktik.Gokalp telefonla konusuyor.
Yanina yaklastikca kalbim firlayacak gibiydi. Telefonu kapatti ve bize döndü. Gozlerime oyle bir bakti ki tekrar sevdigini soyler gibi.
"Merhaba"
dedi
Bende basimi eydim. Merhaba der gibi. Rozarin sarildi ve yanagina bir opucuk atti.
"Hey dün nerdeydin sen. Eli de gelmedi. Valla alismisim size yani.Bende erken ciktim sarmadi dersler."
"İşim vardi. Gec uyudum."
"Siz yoksa birliktemiydiniz him bensiz yani. Eli de gec uyumus haha saka saka"
Onlarin muhabbetiyle saatler geciyor bense dinliyorum sadece. Havaalani universiteye yakindi ama biz once is yerimize ugradik (Gokalp ve benim) sonra havaalanina gectik.
Rozarin kuzenini karsilamak icin iceriye gitti biz disarda onlari bekledik.
"Elif ozurdilerim." dedi
" Ben beklemiyordum sadece. Rozarin'le iyiydiniz."
"Onu sevmedigimi biliyorsun degil mi?
Ve senden hoslandigimi da basindan beri biliyordun farkindayim."
"Evet. Ama soyleyecegini ummamistim sadece."
" Bende. Aksam fazla kacirdim galiba "
dedi bir tebessumle. Basini kasidi ve tekrar bana bakarak
" Eskisi gibi olmayi tercih ederim bu durumda. Ya sen ?"
"Bilmiyorum. Bende galiba."
Evet bende seviyordum galiba ama soyleyemezdim.
.
.
.
Ve beklenen kisi sonunda geldi. Rozarin ve. Bu nasil olur. Beha. Beha bu. Yanimiza geldi beni tanidigina eminim ama neden bisey soylemedi ?
Tanistik tekrar. Yeni baslangic gibi. Gokalp tanimiyordu bahsetmemistimde. Olanda birşey yoktu aslında.
Ben ne tuhaf duygulardayim kendime anlam veremiyorum artik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Saklı HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin