Biliyor musunuz, Biri benden vazgeçti... sizden hiç vazgeçtiler mi ? Yani sadece merak.
Tanrısal bakış açısı
Shoto yine arkadaşını görmeye gelmişti ve yine yanlız değildi, arkadaşı'nın intihara kalkışmasından bu yana Japonya'da çok iyi dedektif'ler olan anne ve babası-ki ikiside bu terimleri hakketmiyor.- onunla beraber geliyordu aslında 'oğlumuz çok kötü etkilendi o yüzden onun yanındayız.' Diye basına bir açıklama yapan annesi olsa da asıl sebeb, izuku gibi birinin intihar etmesini onlarında saçma bulması ve bu durumu kocası enji todoroki ile araştırma'ya başlamış olması. Ama işte onlar bunu yaparken oğullarının geldiği hali fark edemiyecek kadar berbat anne baba'lar "izuku'nun dosya geçmişine bakıyorum babası ile ilgili hiç bir şey yok." Dedi enji todoroki -yani sözde baba olan varya Ha işte o !- "evet aynı zamanda bir döneme Amerika'ya gitmiş 3 ay boyunca ve annesi oraya benden habersiz gitti benden habersiz geldi bana bu tür şeylere pek bilgi vermiyor dedi ?" Dedi sözde anne "evet ve izuku şu sıralar bir kızdan bahsediyordu..." anne ve babası oğluna şok içinde baktı, asla konuşmiyan oğlu bur ipucu verdi.
"Hangi kız nasıl bir kız ? Nerde oturuyor adını biliyor musun ?" Dedi sözde anne "ochaco uraraka, izuku sanırım ona aşık olmuştu ondan bahsederken dalıp gidiyordu ve konuşması hep yarım kalıyordu... ama şimdi söyle bir bakınca hep de rahatsız konuşuyordu?" Dedi Shoto "yani olay bir kız yüzünden olabilir Amerika'ya gidiyor ordan dönüyor be intihar ediyor ? Seninle o kız hakkında kaç gün veya ay önce konuşmuştu?" Doye sordu sözde baba "şey Amerika'dan geldiği 1 hafta içinde hep bahsetti ama sanki bir şeyleri söyliyemiyordu..." dedi Shoto "o zaman ilk şüpheli belli oldu" diyip cantasindaki not defterine bir şeyler yazıp shoto'nun önüne koydu.
Shoto önündeki küçük defterin içinde yazan yazıyı okudu "ilk şüpheli uraraka ochaco." Derin bir nefes alıp güçlü kalmaya çalıştı gözleri sanki ölmüş olan arkadaşına kaydı 'senin için senin için onlara yardım ediceğim sen böyle bir şey yapıcak biri degilsin.' Diye geçirdi içinden çantasını aldı ve odadan çıktı günün geri kalanı boyunca ochaco uraraka'yı araştırdı...
Senden vazgectiler değil mi ? Sende biliyorsun o hissi.