Mobius: A co ta Varianta?Loki: Na ní nesejde, je jen pěšák... Brzy se stane něco velkého. A až se to stane, tak se jí zbavím...
M: Tohle jsme ti usnadnili. Už totiž byla vymazána. Předpokládám, že jsme ti pomohli.
L: Počkej, co jsi to říkal?
M: Co? Předpokládám, že jsme ti pomohli.
L: Varianta. Je pryč?
M: Jo. Ale nejdřív sejmula dva z našich. Měla být v časové cele, ale utekla odtamtud. Lovkyně B-15 šla dovnitř a trefila ji. Možná jí budeš chtít poslat děkovný dopis, protože to vypadá, že jsi vůdčí Loki. Vsadil bych na ni, ale takové už jsou závody.
[Loki byl dost zaskočený, ale snaží se to skrýt.]
L: Dobře že je pryč... [Mobiuse Lokiho sleduje a poté se začne smát.] Čemu se směješ?
M: Ale no tak. Podívej se na sebe! Máš ji rád.
L: Cože?
M: Máš ji rád. Má i ona ráda tebe?
L: Byla vymazána?
M: Není divu, že nemáš ponětí, co způsobilo nexus na Lamentisu. Oba jste se přitahovali.
L: Řekni mi pravdu.
M: Tohle je apokalypsa. Dvě Varianty stejného bytí, obzvláště tebe, utvoří tenhle podivně zamíchaný, romantický vztah. To je čistý chaos! To by mohlo zničit celou realitu. Mojí realitu to ničí právě teď. Jak neuvěřitelně narcistické. Zbláznil ses do své vlastní Varianty.
L: Jmenovala se Sylvie...
M: Oh. Sylvie. Jak milé. Jak se to píše? Je to I-E nebo jen I?
[Loki už to nevydrží a vykřikne na Mobiuse.]
L: Je stále naživu!?
M: Prozatím...
[Loki si oddechne.]
ČTEŠ
Sylki - Quotes - Season 1 [CZ]
Fiksi PenggemarCitace a krátký popis scén ze seriálu Loki od Marvelu, jedná se o překlady z dialogů v seriálu do češtiny. Slouží pouze pro fanouškovské účely.