Merhaba benim küçük şimşeklerim! Bu kitabı okuduğunuz için teşekkür ederiz! Söylemek istediğim bazı şeyler var, eri hiç kaçırılmadı, hiç revizyon görmedi. Ancak revizyon, İzuku'yu (gizlice seviyor) 'oynattı' ve onun yerine onu kaçırdı. Ama neyse hikayeye devam!
-pikabitch ⚡
İzuku pov
"K-Kai! Dur! Ne yapıyorsun?" ona bağırdım. Beni tuttu ve yere sabitledi "Kıpırdayacak mısın?!" Bana bağırdı. Her şey kararmadan önce içimde bir iğnenin girdiğini hissettim
Revizyon pov "Hari, hazırlan, dairesinin önünde olacağım" "ah, tamam yukarı çekeceğim". Telefonu kapattım ve kelepçeleri taktım, bileğine taktım ve yüzüne güzel, pürüzsüz, beyaz bir kör kat yapıştırdım. Onu aldım ve evinden çıktım, hari arabayı açtım ve onu yere bırakıp Hari'nin yanına oturdum "zor muydu?" Arabayı sürerken "Sırayla, çocuk dövüşmek için iyi, neredeyse tuhaflığımı kullanıyordum" dedi, midemi İzuku'nun tekmelediği yeri ovuştururken. Oraya vardığımızda İzuku'yu onun için yaptığım odaya yatırmış ve uyanana kadar bırakmıştım.
Jin'in yakışıklı yüzünden zaman atlaması~
İzuku Görüş Açısı
Uyandım ve hiçbir şey görmedim. Olanları hatırlayınca panikledikçe yüksek sesle çığlık attım. Bir kapının açıldığını duydum ve ayak sesleri "Şşt, çığlık atma kulaklarım acıyor" Kai'ydi. "N-beni neden aldın?" "Sizin tuhafsınız ve ben tuhaf insanları severim" dedi kör bağını açarken, sarı gözlerini gördüm, güzeldi...ama beni kandırdı... yapmalımıyım?" "Seni kurtardım, artık zorbalığa uğramayacaksın ya da artık baban tarafından satılmayacaksın değil mi?" Sırtım titredi.
Annem öldü ve ben babamla kaldım, o çok kötüydü, babamın bana söylediği şey onun seks kölesi olmak için bir adama satılmak üzereydim, Kai benimle ilgilenen tek kişiydi ya da ben öyle sanıyordum. Gözlerimden yaşlar geldiğini hissettim ve Kai bana baktı ve onları sildi "ağlama, seni ağlarken görmek kalbimi acıtıyor İzuku.." dedi usulca. Elini saçıma koydu ve maskesini indirdi ve gülümsedi "Senin için yeni kıyafetlerle geleceğim tamam mı?" Ayağa kalkıp beni yalnız bırakmadan önce dedi. Bana ne yapacak?
______Neden böyle bir kitap yazdım sora sanız çünkü hiç Kaixdeku ship Türkçe kitap yok ve bende bitane yazayım dedim
306 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•benim küçük deneyim• [kaixdeku]
Fanfictionİzuku ihanete uğradığını hissetti, Kai'nin arkadaşı olduğunu düşündü ama çok yanılıyordu. Daha ortaokuldan mezun olmadan önce yanına alındı, 'Arkadaş'ı ona ne yapacak diye çok korktu? Önünde çok şey vardı Ayrıca bu bir Izuku x Kai yani evet onu okum...