İzuku pov
Kai bana her gün şu ana kadar kaç gündür burada olduğumu söylerdi ve bugün ilk ay olduğunu söyledi, bu yüzden buraya geleli bir ay oldu. Etrafta dolandım ve kime vurdum, bu kelepçeler acıdı...
"ah, İzuku yemek ister misin?" Dedi Kai elinde bir tepsi yemekle içeri girerken. Yemek çubuklarını ağzımdan tuttu ve başımı salladım "Aç değilim..." "Emin misin?" "Evet...Kai...Sana bir şey sormak istiyorum..." "hm?" "Beni neden aldın?" Şok olmuş görünüyordu ve yanıma uzanırken gözlerini kapadı "Ben... Tuhaf insanları severim, harikalar çünkü üzerlerinde bir şeyler test edebiliyorsun ya da yeni tuhaflıklar ekleyebiliyorsun ama neden seni seçtim? neden sen değilsin ve senin de zekisin bu yüzden seni seçmek zorunda kaldım" dedi "ama Kai...y-şimdi beni korkutuyorsun..." gözlerini açtı ve bana baktı
"ne?" "Ben-ben senin birini öldürdüğünü, hatta bana ürkütücü bir şekilde dokunduğunu hiç görmedim...". Gözleri genişledi ve içlerinde biraz gözyaşı gördüm "k-Kai?" "Özür dilerim...Seni korkuttuğumu bilmiyordum..."
"Kai..t-tamam...ağlama..." ayağa kalktı ve uzaklaştı. diğer iğnelerinizi yapın.." ve kapıyı kapatın.
Bakugou pov
"Onu gördün mü?" Bir adama sordum "ah! O yeşil saçlı çocuğu tanıyorum, bazı konularda yardımcı oldu ama bir süredir görmedim"
insanlar deku'yu gördülerse, çoğu hayır dedi ve diğerleri onu evinden taşınırken gördüklerini söyledi, kaçırıldı mı? "Siktir! Deku hangi cehennemdesin?! Benim yüzümden karanlık tarafa katılmasan iyi edersin!" Bağırdım. Annemi umursamadan odama girdim, Kirishima beni aradı ve "hey bakugou, iyi misin? Dersten sonra çok hızlı çıktın" "tch, neden iyi olmayayım?" dedim. "Şey...ilk tanıştığımızda bana bir çocuk hakkında soru soruyordun ve onu ne kadar özlediğini ve onu bulmak istediğini..." "peki ne bekliyorsun? Çocukluk arkadaşın GİDECEĞİNDE VE HİÇ GÖSTERMEDİĞİNDE ne yapardın? OKULA KADAR VE SENİ AVLATIR ÇÜNKÜ ONA SÖYLEDİĞİN SON ŞEY ÇATIDAN BİR Kuğu DALIŞI YAPMAK OLDU!"
______________________________________Yere
20.yorum ve
17.oy
gelirse yeni bölüm atrım303.kelime
Tut koçum düşücek lan gjyfvjgjrc
Ay kocasına benzemeye çalışırmış
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•benim küçük deneyim• [kaixdeku]
Fanfictionİzuku ihanete uğradığını hissetti, Kai'nin arkadaşı olduğunu düşündü ama çok yanılıyordu. Daha ortaokuldan mezun olmadan önce yanına alındı, 'Arkadaş'ı ona ne yapacak diye çok korktu? Önünde çok şey vardı Ayrıca bu bir Izuku x Kai yani evet onu okum...