Dokuzuncu bölüm: tekrar söyle

56 6 3
                                    

İzuku Görüş Açısı

Gözlerimi teni görmek için açtım...açık renkli şeftali teni...Oturdum ve Kai'nin gömleksiz uyuduğunu gördüm. Kızardım ve başımı salladım. Kalkıp banyoya yürüdüm. Yüzüme biraz su çarptım ve odaya geri döndüm. Kai hala uyuyordu, ben de bir kitap aramaya gittim. Dolabını açtım ve eldiven, dezenfektan, maske, sabun, daha fazla eldiven ve dezenfektandan başka bir şey görmedim. Mikroplardan gerçekten nefret ediyor...

Diğerini biraz kıyafet ve kemer ve biraz da maske ve daha fazla kıyafet görmek için açtım. Sonuncuyu da biraz kıyafet ve hatta dezenfektan görmek için açtım, daha fazla baktım ve iki küçük paket buldum. Muhtemelen mendil...Onlara baktım ve yüzüm kızarırken gözlerim büyüdü. Ne "Izuku?" Dolabı kapatıp arkama baktım.

"K-kai! Ben uh uh...ah canımı yakma..." bana baktı ve ayağa kalktı. Bana doğru yürüdü ve baktı. "Bu da ne?" Aşağıyı işaret ederek söyledi. Onu almak üzere olduğunu gördüğümde gözlerim büyüdü. Yere düştüm ve oturdum. "H-hiçbir şey! Haha...."

"Uh..o benim odam, neden göremiyorum?" Elimi yüzüne koyduğumda yüzüm daha da kızardı "Mikroplarım var! Vuuuuuuuuuıııııııııııııııııııııı mikroplar kaçıyor" dedim. Güldü ve elimi indirdi

"Mikropların olması umurumda değil, bakayım" dedi beni kucağına alırken. Ah! Neden kendimi aç bıraktım?! Sadece beni alması için kendimi kolay hale getirdim. Almak için diz çöktü. Yerimden kalktığımda yüzüm ısındı ve kapıya doğru yürüdüm. "Ha, bunu saklıyor muydun?" Elinde benimle yüzleşirken söyledi. "Uh....hayır...b-bu benim değil! O senin!" Dedim.

"Biliyorum" yıkılırken yüzüm solgunlaştı, "Izuku? İyi misin? Garip davranıyorsun" "İyiyim... Sadece tanrının beni almasını bekliyorum..." "Ne yani? İzuku ". "Izuku burada değil..." diye içini çekti. "Pekala o zaman, sanırım açlıktan ölecek" dedi dolaplara giderken. "Çok sevecek... açlıktan ölmekten hoşlanıyor". "Cidden mi? Sorun ne İzuku?".

"N-neden onları orada tuttun? Y-sende iki tane var! İKİ!" "....yani üç tane almamı istiyorsun" "aman tanrım..."

Kai'nin Bakış Açısı

İzuku ile Hari'ye doğru yürüdüm, "Uyandınız mı? İyiymiş" dedi. "Nasıl olur?" İzuku sordu. "Eğitimin var" dedim. "T-eğitimi? Ne için?" "Senin o tuhaflığını eğitmek için ofisimde olacağım." Onu takip etmek için izukudan bahseden Hari'ye baktı. Odaya doğru yürüdüm ve otururken iç çektim.

Şimdi... İzuku'yu ne yapacağım? Hayatını tekrar yaşamasına izin verirsem hiçbir anlamı olmayacak ve bu tuhaflık onun hayatını da mahvedebilir, ama onu eskisi gibi o odaya kilitlersem de anlamsız olacak çünkü içine koyacak bir şey yok. onu ya da onu analiz et. Ve onu grubun bir parçası yapmak da zor, istemeyebilir ve nasıl yapılacağını anlamayabilir.

Onu katılmaya zorlarsam muhtemelen onu frenler, ayrıca benden nefret edecek çünkü cadı hedeflediğim şeylerden biri değil, dün gece bana ona bundan sonra ne yapacağımı sormuştu ama Bilmediğimi söylediğimde gerçekten dürüsttüm. Muhtemelen onu çıldırttı, yani burada kilitli kaldı ve şehir onu arıyor ama bulamıyorlar.

İzuku POV Derin bir nefes alarak oturdum. Hari, "Bundan sonra yeni bir gömleğe ihtiyacın olacak gibi görünüyor, hepsi yırtılmış" dedi. "Bir ara ver, hemen Kai ile konuşacağım." Başımı salladım ve uzaklaşmasını izledim. Yere düştüm ve inledim. Bu yorucu, artık antrenman yapmak istemiyorum, geri dönmek istiyorum....ama gerçekten yapıyor muyum? Ya babam gitmiş olmamı umursamıyorsa...ya da umursadıysa?

"İzuku....gel" Kafamı kaldırdım ve Kai'yi gördüm. "Ah, tamam." Ayağa kalktım ve yanına gittim. "Bir yere yemek yiyeceğimiz için sana kıyafet vereceğim" "yemeye mi? Ama ben..." "Yaptığım tüm yemekleri görmezden geldin, yani iki aydır yemek yemedin. , ayrıca zaten sipariş verdim, bu yüzden restoranda yerimizi alıp beklememiz gerekiyor."

"Oh..." "Ayrıca, neden benim dolabımdaydın?" Yüzüm allak bullak oldu "u-uh, okuyacak bir kitap arıyordum" "ah, neyse diğer dolapta, çiçekli olanda" "Keşke daha önce bilseydim..." kıkırdadı, "hadi, hadi, hadi hazırlanalım" odasına girdiğimizde bana yeşil bir düğme ve siyah kot pantolon vermişti. Görünüşünü değiştirmedi, sadece ceketini çıkardı ve normal bir maskeye dönüştü.

"Al, bunu giy" dedi bana siyah bir maske fırlatırken. "Ben mikroplardan korkmuyorum" "birincisi yapmalısın, ikincisi görünüşünü gizlemek......insanlar seni arıyor". Kalbim battı. İnsanlar... beni mi arıyor? ben... onların umurlarında olmadığını sanıyordum...

"Hadi gidelim, kimsenin seni incitmemesi ya da görmemesini sağlayacağım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•benim küçük deneyim• [kaixdeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin