ikinci bölüm:test zamanı

104 12 1
                                    

İzuku Görüş Açısı

Kai beyaz bir düğmeyle içeri girdi. "Al, yardım etmemi ister misin? Sonuçta yatağa kelepçelisin" dedi. Gömleğimi ve pantolonumu çıkardığını hissedince titredim, uzun gömleği ilikledi ve gülümsedi "Al bakalım, ne kadar güzel görünüyorsun değil mi?" Bakışlarımı başka yöne çevirdim ve kıkırdadı "pekala, eşyaları hazırladığımızda seni alacağım ve testleri senin üzerinde yapacağız tamam mı?" Gözlerim büyüdü ve gittiğini duyduğumda onları sıkıca kapattım, o çok farklı....her zaman kötü müydü?

Bir şeyleri kırma kralı tarafından size getirilen zaman atlama (namjoon)

Kayışlı bir sandalyede oturuyordum, alnıma, kollarıma ve bacaklarıma bir şeyler yapışmıştı. Maskeli ve beyaz pelerinli bir adam Kai ile birlikte içeri girdi "tamam, son şeyleri aldık, şimdi endişelenme, canın acımayacak, sadece gereksizler" Said Kai. İçinde sıvı olan birçok iğne bulunan bir masayı bana doğru döndürdü, yeşil bir tane alıp içime soktu. Bir makineye baktı ve bir şeyler gösterdi ve üzerinde kelimeler vardı ama bakmaya korktum, bir süre sonra birkaç tane daha koydu ve kollarımı ve bacaklarımı sargılarla sardı. Beni gelinlikle alıp dışarı çıktı, beni aynı odaya aldı ve oturtup bileğimden tuttu ve kelepçeleri kelepçeledi, yapınca ayağa kalktı ve gitmeden önce "Merak etme sen" dedi. iyi olacak"

Overhual pov

Henüz çok masum ve aptal. Onunla ilk tanıştığımda ve onun tuhaf olduğunu öğrendiğimde, ona aşık olmam için ikinci bir neden daha verdi. Tuhaf insanları severim, onlarla uğraşmayı ve içlerine tuhaflıklar falan koymayı severim ve genellikle sonunda ölürler ama kimin umurunda? Ama İzuku olduğu için umurumda, o BENİM ONA BENDEN BAŞKA KİMSE DOKUNAMAZ. Maskemi alıp çıkarken iç çektim, bak bu salaklar ne yaptı boşuna. İzuku'yu almalıyım, gitmeyeceğinden ya da biri ona bir şey yapacağından emin olmak için.

İzuku Görüş Açısı

Kai geldi ve beni bir yere götüreceğini söyledi. Dizlerinin üstüne çöküp üzerime zincirli bir gerdanlık yerleştirdi ve zincirin ucundan tutup onunla yürümemi söyledi. Onunla yürüdüm ve gitmek istediği yere vardığımızda tuhaf adamlarla konuşuyordu, daha sonra bir adam bize geldi ve Kai'ye katılmak isterse o adamla yürüdü ve bana garip bir şey yapmamamı söyledi. ya da kaçmaya çalışın. Oraya vardığımızda bazı insanlar, bir kız ve bazı erkekler gördüm. Gerdanlığın boynumu çekmesine izin vererek yürümeyi bıraktım "ha? Neden artık uyanmıyorsun İzuku?... korkuyor musun?" Dedi ve bana yaklaştı, ona sarıldım ve parmaklarını saçlarımda gezdirirken sessizce ağladım "İyi, korkmana gerek yok İzuku" dedi. Yürüdü ve ben onunla yürürken gözyaşlarımı sildim, "Ee? Neden bu adamı sevgilisiyle getirdin?" Adam elini yüzüne koymuş "peki, katılabileceğini düşündüm!" dedi. Bizi getiren adam söyledi. Yere oturdum ve dizlerimi kendime çektim ve yüzümü oraya koydum ve titriyordum, daha çok kötü insanlar... Beni korkutuyor...

"Onun nesi var?" Yaraları olan bir adam "sadece, korkmuş" dedi Kai sakince ve zinciri çekiştirerek "yukarı" kalktım ve başım aşağıda onun yanında durdum. "Demek evcil hayvanın var ha?" "Hayır, o benim evcil hayvanım değil, onu hedef almasam bile her şeyi yenmeme yardım edecek, ama kazanmak istiyorsam önce barış sembolünü yenmem gerekiyor" dedi. Ben ona baktım o da bana baktı. "N-Ne demek istiyorsun Kai..." Yumuşak bir şekilde fısıldadım "peki, içine ne koyduğumu sanıyorsun?" "Bilmiyorum... bir ilaç mı?" "Hayır, aynı anda nefret ettiğim özel bir şey koydum" "...a-bir tuhaflık mı?" "Evet" onlara baktı "akıllı ve tüm kahramanlar ve zayıflıkları hakkında notları var, hatta tüm güçleriyle zayıflığı var"

"o ne yapar?" Mavi saçlı olan o bunu söyleyince ayağa kalktı ve yanıma geldi, titremeye başladım ve Kai beni yanına çekti "ona yaklaşma" "neden? Onunla sadece konuşmak istiyorum" "çünkü o benim, benim deneyim, onun gerdanlığında benim adım var" gözlerim genişledi, öyle mi? Başımı yere eğdi ve arkadaki saçlarımın bir kısmını hareket ettirdi "Kai Chisaki? Vay canına, adını bile yazdıracak kadar sapıksın" dedi adam grubuna geri dönmeden önce. Geri gidiyorduk ve ben titriyordum Kai'nin kolları titriyordu, az önce önümde birini öldürdü..." Pardon o izu'yu görmek zorundaydın" dedi kulağıma, yerine döndüğümüzde beni kelepçelemişti. yatağa gitti ve tıbbi maskesini çıkarmadan önce bana baktı ve gülümsedi "Gerçekten sevimli İzuku"

______________

•benim küçük deneyim• [kaixdeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin