Haluan muistuttaa tästäkin että kirjoitan tällä hetkellä 3 ficciä samaan aikaan, joten en lupaa että lukuja tulee kaikista aktiivisemmin :D Mutta toki yritän aina kun mahdollista kirjoitella teille näitä XD <3
JOEL
Taas joku darra-aamu, oltiin taas vähän juhlistamassa - sovitaan vaikka keskiviikkoa. Olihan silläkin syy. Juhlimisella on syyt. Ainakin yleensä. Tällä kertaa olimme tehneet niin hyvin töitä. Biisikin saatiin valmiiksi.
En muista vittuakaan eilisestä. Mutta ei siellä mitään tainnut tapahtua.Herätessäni särkee päätä, siis aika helvetisti. En edes juonut kai paljoa eilen. Haen kaapista särkylääkkeen, ja otan sen veden kanssa. Katson puhelintani. Viestejä ei ole tullut.
Puen päälleni valkoisen hupparin ja mustat kollarit. Lähden eteiseen ja puen mustat nahkaiset kengät jalkaani. Lähden treenikselle.ALEKSI
Olen myöhässä treeneistä. En vain jaksa nousta sängystäni, muumilakanoiden ja ajatuksien seasta. Kuulen puhelimeni soittoäänen ja katson kuka minulle soittaa. Niko. Varmaan kysyy missä olen. En vastaa hänelle, vaan painan äänet pois päältä ja laitan puhelimen sivuun.
Vihdoin nousen ylös. Haen lasin vettä ja juon sen nopeasti. Puen päälleni AC/DC - paidan ja sen päälle mustan hupparin, sekä laitan mustat kollarit jalkaani. Menen eteiseen ja alan laittamaan vansseja jalkaani. Otan avaimet, ja lähden kohti rakasta, mustaa Kiani. Laitan avaimet virtalukkoon ja käynnistän, sekä laitan musiikkia soimaan. Laitan vain radion päälle sillä en jaksa valita mitään.
Ajan treeniksen pihaan ja menen tällä kertaa tunnin myöhässä treeneihin.JOEL
Aleksi ei ole vielä tullut. Varmaan nukkunut pommiin, jälleen. Hän ei edes tainnut juoda eilen. Hän oli se järjenääni. Onneksi.
Yhtäkkiä Aleksi ryntää ovesta ja istahtaa mustalle nahkasohvalle.
"Mikä vittu sulla kesti?" Niko kysyy.
"Nukuin pommiin" Aleksi vastaa haukotellen. "Et ees juonut eilen" Olli sanoo. Ihankuin hän ei muka olisi joskus nukkunut vähän yliaikaa.
Aleksi näyttää väsyneeltä. Miten ihminen voi edes näyttää noin hyvältä, vaikka olisi nukkunut 5 tuntia? Hän on niin täydellinen. Harmi ettei ole mahdollisuuksia.kertokaa ihmeessä mitä mieltä ootte! yritän nyt taas aktiivisesti alkaa kirjoitella näitä ja menkää lukemaan mun muitakin ficcejä :D
YOU ARE READING
I Never Gonna Dance Again - Joel X Aleksi Fanfiction in Finnish
FanfictionNo spoilers - Blind Channel Fanfiction about Joel and Aleksi in Finnish Huomioikaa että tämäkin on tehty hiukan vitsillä, sillä idea on saatu keskiyöllä... Ficistä ja nimestä voi päätellä mistä on idea tullut :D TW Seksuaaliset kohtaukset ( smutit...