ALEKSI
Katselen Joelia. Täydelliset siniharmaat silmät kääntyvät yhtäkkiä omiini. Katsekontakti päättyy jonkin sekunnin jälkeen, kun tajuan mitä oikein tapahtuu. Saimme äänitettyä uuden biisin. Vihdoin.
Muut ovat jo lähteneet. Minä olen vielä tekemässä jotain. Päätän lähteä, kun kello lyö 8.
Menen autooni ja käynnistän sen. Laitan jälleen radion päälle. Sieltä tulee Apulantaa.
"Tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista, jonka raajat kuolleet on, tän täytyy mennä näin." Laulan mukana. Kappale loppuu päästessäni kotiin. Menen kotiin ajatellen vain Joelia. "Unohda, unohda, unohda" Jankkaan itselleni. Kun ihmiseen ei ole mahdollisuuksia ei pitäisi vain ajatella. Täytyisi unohtaa. Kyllähän sitä voisi myös yrittää tehdä asialle jotain.
Päätän syödä leivän, ja mennä nukkumaan.
-
JOELHerään herätykseeni. Tajuan että treenit ovat tänään tunnin aikaisemmin, joten lähden sinne heti kun olen pukenut. Puen mustan hupparit ja mustat farkut. Juon kylmää vettä, niin kuin joka aamu. Tunnen kuinka neste imeytyy kehooni, pitkän yön jälkeen. Nukuin harvinaisen hyvin. Viime aikoina uni ei ole oikein tullut. Olen ajatellut Aleksia. Mutta ei se ole ainut syy siihen, miksi en ole nukkunut. Syön leipää, ja lähden treenikselle, kun kello alkaa tulla 10. Olen siellä ensimmäisenä. Hetken päästä sinne tulee Aleksi. Ajattelen jälleen kuinka upea hän on. Hetken päästä tulevat Porko ja Niko. Sen jälkeen Tommi. Jonka jälkeen Olli, jälleen myöhässä.
Olemme olleet treeniksellä 3 tuntia. "Noni jes!" Aleksi huudahtaa, kun saa vihdoin kaiken tehtyä, ja biisi on valmiina. Balboa. "Vittu vihdoin! Me ollaan tehty niin helvetisti töitä!" Niko iloitsee. "Kuunnellaan se!" Sanon. Kuuntelemme uuden biisin. "Ihan saatanan hyvä." Tommi sanoo yksinkertaisesti.
ALEKSI
"No jep. Kyl tää meidän Aleksimme osaa." Porko hymyili kuin joku teletappien aurinko. "Pitkäskö meidän mennä vähän juhlistamaan tätä?" Niko kysyy. "En mä juhlimisesta kieltäydy" Joel vastaa naurahtaen. Päätimme mennä baariin.
oon sitten kirjoitellut tätä kirjastossa, että olkaa iloisia ettei kukaa kirjastotäti urkkinut :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Never Gonna Dance Again - Joel X Aleksi Fanfiction in Finnish
Hayran KurguNo spoilers - Blind Channel Fanfiction about Joel and Aleksi in Finnish Huomioikaa että tämäkin on tehty hiukan vitsillä, sillä idea on saatu keskiyöllä... Ficistä ja nimestä voi päätellä mistä on idea tullut :D TW Seksuaaliset kohtaukset ( smutit...