(。♡Ep_9♡。)

1K 57 0
                                    

ဦးရဲ့အချစ်ကျေးကျွန်🥀🥀Ep_9

ကိုယ့်ချစ်တဲ့သူကို...ကိုယ်က..ချစ်တယ်လို့ပြောလိုက်တိုင်း...လျစ်လျူရှုခံရပြီး...ပြဿနာ...တစ်ခုခုကြုံလာတိုင်း....ပစ်ချခံထားရတဲ့...ခံစားချက်က...အရမ်းနာကျင်ရတယ်...အဲ့ခံစားချက်တွေကိုသာလေ.....ကျွန်တော်..နောက်ထပ်...ခံစားရရင်...သေသွားနိုင်တယ်...ဦးဝမ်....

"ဟေ့..ရှောင်ကျန့်..ငါပြောတာကြားလား.."

"ငါ..ငါကြောက်တယ်ဖန်းဝေ..."

"အေးပါ...ရှောင်ကျန့်ရာ...ပြောကြည့်ပါအုံးကွာ..."

"အွန်း...ငါပြောကြည့်လိုက်မယ်..စာကြည့်လို့ပြီးရင်...အခုတော့..စာလုပ်ရအောင်..."

ကျွန်တော်...ဖန်းဝေကို...စာကြည့်မယ်တာပြောတာ...စာထဲမှာ..စိတ်ကမရှိဘူး...ဦးဝမ်ကို...ဘလိုစိတ်မျိုးနဲ့...စကားသွားပြောရမှာလဲ...ပြီးတော့...ကျွန်တော့...နှလုံးသားက...အဲ့လူရှေ့ရောက်ရင်...အလိုက်မသိခုန်နေပြန်အုံးမှာ...ဟူး...တွေ့မှ....တွေ့ပါပြီကော...

ကျန့်ငယ်တို့...စာကြည့်နေတာ...ကြာပြီ...ပြီးတောင်ပြီးပါ့မလား....ကျွန်တော်...ကျန့်ငယ်ကို...ရှာတွေ့ပြီ...ဆိုလို့...ချက်ချင်းလိုက်လာတာ...ဒီရောက်တော့...ကျန့်ငယ်ရဲ့...အမုန်းစကားကို...ရင်ဝကို..ဆောင့်ကန်ပြီး...ဆီးကြိုနေလေရဲ့....ကျန့်ငယ်ရယ်...ဦးဝမ်ကို...ခါးခါးသီးသီးကြီး...မငြင်းပါနဲ့နော်...ကိုယ်အခု... Companyက...မရှင်းရသေးတဲ့....ပြဿနာနဲ့...အလုပ်တွေကို...ပစ်ချပြီး...ကျန့်ငယ်နောက်ကို...လိုက်လာတာပါ....LY Companyကကျွန်တော့..Companyကို...မြေကွက်...‌ေနရာရသွားလို့...မကျေမနပ်ဖြစ်ပြီး...ကျွန်တော့်...အားနည်းချက်ကို...ရှာပြီး...အကျပ်ကိုင်ဖို့ကြစည်နေတာ....ကျွန်တော်အခု...ကျန့်ငယ်ဆီကို...လိုက်လာတာလဲ...သူတို့...မသိလောက်ဘူးထင်တယ်..အားးးး..အတွေးထဲနစ်‌ေမျာ‌ေနလိုက်တာ...ကျန့်ငယ်က...ထလာတာတောင်....မမြင်လိုက်ဘူး....ဟင်...ကျန့်ငယ်က...သူဝိုင်းကို....ထလာတာပဲ...

"ဟို...CEO Leo....ခဏလောက်...စကားပြောရအောင်....."

"ရ..ရတယ်....ကျန့်ငယ်....ထိုင်လေ..."

"ဒီမှာ...မဟုဘူး.....ဟိုးအရှေ့နားက....ပန်းခြံမှာ....ပြောရအောင်...."

ဦးရဲ့အချစ်ကျေးကျွန် (Completed)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ