(。♡Ep_11♡。)

792 43 0
                                    

ဦးရဲ့အချစ်ကျေးကျွန်🥀🥀Ep_11

ဖန်းဝေတို့....အိမ်ရောက်တော့....ဦးဝမ်က....ဖန်းဝေရဲ့....ပါးနဲ့...မားဆီ...သွားပြီးတော့....အကျိုးအကြောင်း....ရှင်းပြပြီး.....ကျွန်တော့ကို....စောင့်ရှောက်ပေးထားလို့...ကျေးဇူးတင်ကြောင်း....အထပ်ထပ်ပြောနေလေရဲ့....ဖန်းဝေကတော့....မင်းလူကြီး...မနိုင်ဘူး...ဆိုတဲ့...အကြည့်နဲ့....ခေါင်းခါပြတယ်....

"ကျန့်ငယ်....ဦးဝမ်နဲ့.....ကစားကွင်းခဏလိုက်ခဲ့ပါလား....ခဏပဲလေနော်...."

"ဟု...ဟုကဲ့...ကျန့်လိုက်ခဲ့မယ်နော်....ခဏလေး...စာအုပ်တွေ..သွားထားအုံးမယ်..."

"အင်း...ဟုပြီ...မြန်မြန်လေးလာခဲ့နော်....."

ကျွန်တော်လည်း...စာအုပ်တွေကို...မြန်မြန်ထားပြီး...အပြေးဆင်းခဲ့လိုက်တယ်...

"ကိုယ့်ရဲ့အချစ်ရယ်...ဖြေးဖြေးဆင်းပါ....ချော်ကြနေလို့...ကိုယ်ရင်ကျိုးနေမယ်...."

"ရပါတယ်....ဦးဝမ်ရဲ့...."

ဖန်းဝေဆီကတော့....ပိုကိုပိုတယ်...ဆိုတဲ့အကြည့်နဲ့....မျက်စောင်းတစ်ခု...လက်ဆောင်ရလိုက်ပါတယ်...

"သွားရအောင်လေ...ဦးဝမ်..."

"အင်းး...သွားကြမယ်နော်...."

"ငါသွားပြီ.....ဖန်းဝေ...."

"ကြွကြွ...သူရဲ့...ဦးဝမ်ကိုတွေ့တော့...ငါ့ကို...ပလစ်တယ်...ရှောင်ကျန့်..."

ဖန်းဝေကတော့...သူ့ကိုကျိန်ဆဲနေလေရဲ့....ကားနားရောက်တော့...ဦးဝမ်က...ကားတံခါး...ဖွင့်ပေးရင်း...နီးနီးကပ်ကပ်...ရှိနေတဲ့...ပါးတစ်ဖက်ကို...နမ်းသွားတာမို့....လူကရှိန်းကနဲ...ပူထူသွားလေရဲ့....ဦးဝမ်...အသားယူတယ်...ကားပေါ်ရောက်တေ့ာ.....ဦးဝမ်က....ကားမထွက်သေးပဲ.....သူ့လက်နှစ်ဖက်ကို...ဦးဝမ်က...သူရဲ့လက်ဖဝါးကြီးတွေကြား...ဆုတ်ကိုင်လျက်....

"ကျန့်ငယ်...ကိုယ့်ရဲ့...အချစ်လေး....ကောင်းကောင်းမွန်မွန်...ရှိနေခဲ့ပေးလို့.....ကျေးဇူးတင်ပါတယ်....ပြီးတော့...ကိုယ့်ကို....အခွင့်အရေးပေးခဲ့လို့လဲ....ကျေးဇူးတင်ပါတယ်.....အရမ်းချစ်တယ်...ကိုယ့်ရဲ့...ကျန့်ငယ်...."

"ကျန်...ကျန့်...လည်းချစ်တယ်..."

"ဘယ်သူကို့...ချစ်တာလဲ...ကျန့်ငယ်က..."

ဦးရဲ့အချစ်ကျေးကျွန် (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang