Sabah herzamanki gibi uyandım okuldan en yakın arkadaşım rabia ile buluşacaktım sıradan bi gündü aslında ama ben yinede heyecanlıydım kahvaltı yapmak için mutfağa gittim annem en sevdiğim kahvaltıyı hazırlamış beni ve kardeşimi bekliyordu. Masanın bi ucuna ben diğer ucuna da kardeşim oturdu enfes bir kahvaltı yaptıktan sonra o acı telefon geldi . Babaannem..
Arayan amcamdı. Babaannemi kalp krizi nedeniyle hastaneye kaldırdıklarını söyledi apar topar hastaneye gittik. Bütün akrabalar oradaydı nerdeyse hiç gormedigim kişiler bile ordaydı. Herneyse. 24 yaşında bir amcam var bekar kendisi o da oradaydı haliyle evli olmadığı için babaannemlerle yaşıyordu en çok da o üzülmüştü bi köşeye oturmuş ağlıyordu ne kadar belli etmemeye çalışsa da belli oluyordu . Doktorlar hastanede beklemenin bi anlamı olmadığını söylediler. Haklılardı eve gittik bizim buluşma işi de yatmıştı rabiaya haber vermeyide unutmuştum zaten neyse anlatırsam anlayışla karşılayacağına emindim . Böyle bi durumu kim anlayışla karşılamaz ki . Eve geldik rabiayı aradım olan biteni anlatınca o da en az benim kadar üzüldü. 2-3 gün böyle normal devam etti 3 günün sonunda babam güler yüzle geldi eve anlamıştım güzel bir haberi olduğunu. Gerçekten de olmuştu babaannem taburcu olmuş ve sağlıklı bir şekilde evine dönmüştü. Hepimiz çok sevindik . E bi sorun olmadığına göre rabiayla buluşabilirdim çünkü hem onu çok özlemiş hemde olan biteni anlatmak için sabırsızlanıyordum . Olanlar telefonda anlatılcak şeyler değildi . Bi avmde buluştuk . Hem bol bol sohpet edecek hemde eğlencenin dibine vuracaktık . Evden çıkmadan önce bi cocuk mesaj attı selam diye adı metin bende pek umursamadan selam falan yazmıştım sanırım pek hatırlamıyorum evden çıktım . Rabiayla buluştuk. Rabia uzun boylu esmer ve güzeller güzeli bi kızdı. Ben ise rabiaya göre bi 5 cm falan daha kısaydım ama benimde giderim vardı tabii :D
Sıkı sıkı sarıldıktan sonra avmye girdik. Aç olup olmadığını sordum ikimizde aç değildik o yüzden bi cafeye girip kahve içtik konuşmak için bahanemiz kahve. Eski sevgilim ömerle olanları anlattım:
Ben ömer'den ayrılmıştım ama o hala benim peşimi bırakmıyordu sürekli beni evime gelip babamla konuşmakla tehtid ediyordu gelemiyceğini biliyodum ama yinede korkuyodum. Rabiaya anlattığımda o da sinirlenmişti . Annene söyle falan dedi ama annem zaten biliyordu . Telefonda kaç kez konuştu ama ömer yine de kendi bildiğini yapıyodu. Olanları anlattım ama rabiayı da çok fazla sıkmak istemiyodum o yüzden kısa sürdü bu konu hakkındaki konuşmalarımız. Sinemaya girdik güzel filmler vardı ama bi tanesini seçtik . Rabiayla en sevdiğimiz şeylerden birisi de sinemaya gitmek ve filmin yarısında çıkmaktı . Çünkü bi süreden sonra ikimizinde canı sıkılıyordu. O gün sohpet muhabnet gırgır şamatayla geçti . Eve geldiğimde duş alıp hemen kendimi yatağa attım. Yatağa yatar yatmaz uyuya kalmışım yorulmuştum . Gece birden uyandım. Daha sonra da uyku tutmadı zaten telefonu alıp facebookta biraz geziniyim dedim . Metin yine mesaj atmıştı naber diye soyadı da mathers' di :D komik aslında benimde dikkatimi çekti ve iyidir mahhers kardeş senden naber dedim . O günden sonra zaten sadece soyadıyla değil konuşmalarıyla tavırlarıyla benim dikkatimi çekmişti. Onunla konuşurken çok mutlu oluyordum o da benim mesajlarıma gülüyomuş öyle söylüyordu. Bi iki ay geçti ve yaz tatilinde akşam saat 11 civarında değişik bi konuşma geçti. Sanki morali bozuk gibiydi o kadar çok konuşuyorduk ki , konuşmadığımız zamanlar merve şu kadar saattir konuşmuyoruz derdi. Bu da beni daha bi mutlu yapardı . O yüzden bugün de morali bozuk olduğunu anlamıştım. Bana belli etmemeye çalışıyodu ama belli oluyodu. Ne olduğunu sordum uzunca bi konuştuk pek bişey anlamamıştım ama tek anladığım şey beni sevdiğiydi. Bundan emindim. Ama söyleyemiyordu ben bütün cesaretimi topladım ve "gururu falan siktir ettim seni seviyorum" dedim. Üstümden bi yük kalkmıştı ama bu sefer de korku sarmıştı içimi. Ya beni sevmiyorsa , ya ben yanlış anlamışsam? Diye düşünüyordum . Mesajıma 3-4 dk sonra cevap verdi ama o 3-4 dk benim gözümde 3-4 asıra bedeldi . Mesajı heyecanla açtım. Gülüyordu. Bu ne demek ya , o kadar seviyorum dedim ve o sadece gülmüştü . Daha sonra bende seni seviyorum diye bi mesaj geldi ardından. Işte o mesaj hayatımda aldığım en rahatlatıcı mesajlardandı. Yerimde duramıyordum.ömerden sonra yeni bi kişi olacaktı. Peki ömer bu duruma ne diycekti. Amaan ne derse desin o benim hiçbişeyim olmuyorki onu ne ilgilendirir?. Çok mutluydum hemen birilerine anlatmalıydım.9 temmuzun verdiği mutluluğu kimse vermemişti bugüne kadar bana. Ilk defa öyle körü körüne aşık olmuştum. Çok seviyoduk birbirimizi. Hergün sabahtan geceye kadar konuşuyor , birbirimizi ozledigimizde skypeden görüntülü olarak konuşuyorduk. Tabiki de buluşuyorduk. Buluştuğumuzda çok fazla heyecanlanıyordum. Ilk buluşma çok garipti. Sadece ikimiz değil arkadaşlarımız da vardı yanımızda ben rabiayı ve engincanı çağırdım o da kendisi gelmişti çünkü ben onun arkadaşlarını pek tanımıyordum. Buluşmadan önce baya bi hayal kurduk heyecanlandık. Engincana saat 11 gibi avmin önünde olmasını söyledim evi uzaktı çünkü. Metin herkesden önce gelmiş sinema katında bizi bekliyordu. Bende rabiayla buluştum ve avmye gittik. Engincan avmnin ilk katında bekliyordu bizi ben pek çıkaramadım ama o hemen tanıdı beni. Önce rabia ve engincanı tanıştırdım espiri falan derken gözüm heryerde metini arıyordu. Mesaj attım. 'Nerdesin , biz geldik?" Diye . O da bende geldim üst katta sizi bekliyorum dedi . O zaman kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu çok saçma gibi geliyo ama ilk defa görecektim bu kadar sevdiğim birini.