🩸💉🔪Hastane Kavgası🔪💉🩸

16 4 3
                                    

Bir gün arkadaşların büyük ısrarı üzerine lanetli bir hastaneye gitmeye karar verdin. Ama bu sefer bir şart koştun ona *piç smile*. Şartın onun da hastaneye gelmesiydi. Arkadaşın da sırf oraya gitmen için kabul etmişti.

Gittiğinizde doğal olarak etraf karanlıktı ve bomboştu (yani siz öyle sanıyordunuz). Bir ışık düğmesi buldun ve ona bastın ve bastığına lanet okudun. Her yer örümcek ağlarıyla doluydu her taraftan böcek sesleri geliyordu, yani kısacası rezaletti. Arkadaşın bir ara eline süpürge alıp temizlemeye başladı *kablosuz süpürge*. Sen de ona "burayı temizlemek asırlar alır aq Bununla mı uğraşacağız biz mk?!" dedin. Arkadaşın ise sadece önünü temizlek (arkadaşın Levi gibi temizliği çok sever) için süpürge kullanacağını söylemişti. Onu kırmamak için kabul etmiştin.

Bir süre sonra bir odaya girdiniz ve bir kişinin ameliyat yaptığını gördünüz. O kişi Doctor Pain'di. Arkadaşın şoktan elindeki süpürgeyi düşürdü. Düşürdüğü sırada açılan kapı sesi süpürgenin sesini bastırmıştı şükürler olsun. İçeriye Doctor Smiley girmişti. Şimdi daha da sıçmıştınız. Arkadaşın ile birbirinize biz nereye düştük aq diye bakarken birden bunlar kavga etmeye başlıyor. Siz birden kavgaya bakıyorsunuz.

Doctor Pain ve Doctor Smiley kavga ediyordu. Seslerden rahatsız olan Ann de birden içeriye testeresiyle daldı. Ne demişler beterin beteri vardır. Şimdi 3 kişi birden kavga etmeye başlamışlardı. Şu kapı aralığından belki çıkabiliriz düşüncesi ile kapıya doğru yöneldiniz ama o sırada arkadaşının sakarlığı tuttu ve elindeki süpürgeyi düşürdü. Şimdi 3 çift sinirli ve ölümcül göz size bakıyordu.

Sen olsan ne yapardın?

Creepypasta Sen Olsan Ne Yapardın 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin