🤡⬛ Aç Varlık #2⬛🤡

9 1 0
                                    

❗Hikayeyi anlamanız için ilk önce birinci bölümü okumanızı öneririm aksi takdirde çince okumuşcasına hiçbir şey anlamazsınız ❗

Zero'dan öyle böyle kurtuldun diyelim. Şeker tutkun seni yaşadığın yerden çıkarmıyordu çünkü şekerleri cidden güzeldi ama yine de çıkmak istiyordun çünkü o kızın seni öldürebilime olasılığı vardı aynı zamanda da istemiyordun çünkü kız güzeldi dlskdldjdkps. Aradan 2-3 yıl geçiyor, geçiyor çünkü bu manyaklar Y/N'yi stalklıyordu. Bizim zeki (!) Y/N'miz 3. yılın ortalarında hay aq ben böyle işin kızın geleceği falan yok deyip taşındı.

Taşındıktan 1 yıl sonra evinin yakınlarında bir tane sirk açıldığını fark ettin. Daha yapım aşamasındaydı ama yine de çoğu kısmı bitmişti. 3-4 ay sonra tamamen açılmış müşteri bile almaya başlamışlardı. Başta endişelendin ama aynı zamanda merak da ediyordun. Bir gün merakına yenik düşüp gece yarısı gitmeye karar verdin. Elinde fenerle sirke doğru gidiyordun, karşında bir tane çocuk gördün önden minnoş minnoş ( bir düşününce aşırı tatlı geldi kfjdldbdlşdbd ) gidiyordu. Çocuk sarı yağmurluğuyla sana IT'deki Georgie'yi anımsattı tıpkı ona benziyordu. Bu küçük çocuğun gece yarısı neden sirke gittiğini merak edip sordun.

Y/N; Acaba bir mahzuru yoksa nereye gittiğinizi sorabilir miyim?

???; Sirke gidiyorum.

Y/N; Bu saatte mi?

???; Evet ve ayrıca sende aynı zamanda bu saatte gidiyorsun.

Y/N; Buraya daha önce hiç gitmemiştim ve bende merak ettim.

???; Bu saatte mi? ( Karma is for you kfjdldbdlşdbd )

Y/N; Merakıma yenik düştüm diyelim :).

???; Merak kediyi öldürür.

Y/N; Sen ne için gidiyorsun?

???; .............işim var.

Y/N; Neden sabah yapmadın ki o kadar saat vardı?

???; Peki sen neden sabah dolaşmadın o kadar önemli ne işin olabilir?

Y/N; Uhhhhh ( çocuğa Anime izlemekten vakit bulamadım diyemeyeceğine göre diyecek bir şey kalmıyor QwQ )

???; Neyse pek önemli değil. Sadece beni rahatsız etme.

Çocuk bir süre sonra karanlığa karıştı. El fenerini açıp yoluna devam ettin. Sirke girdiğinde etrafın karanlık olduğunu fark ettin sanırım geceleri çalışmıyorlardı. Bir süre sonra bir kan izi gördün ve onu takip ettin belki yardıma ihtiyacı olan biri vardır? Kan izini takip ettin ve kan izi seni bir çadıra yönlendirdi, çadır full kanla kaplıydı. İçeri girdin ve etrafında insan organları gördün, her yerdeydi. 4-5 dakika ilerlemenin sonunda bir palyaço ( Anlatmaya gerek yok diye düşünüyorum sonuçta eğer bu kitaba geldiyseniz bir cp fanısınızdır bu da popüler karkterlerden biri olduğundan bildiğinizi düşünüyorum ehehehhe ) gördün.

Simsiyah kıyafetleri vardı ve kana bulanmıştı. Elinde bir kız çocuğunun parçaları vardı içine şekerler doldurmuş sonra da onu afiyetle yemiş gibiydi. 2-3 dakika sonsuzluk gibi gelen bakışmadan ( Hint dizileri olur gibi kdjdşdbdşbd ) sonra sarı yağmurluklu velet geldi. Her işe burnunu sokan misafir çocukları gibiydi.

Birden ağlamaya başladı, sanırım o kız onun kardeşiydi. Palyaço birden sarı yağmurluklu çocuğa döndü.

???(Lj); Teşekkürler AHHAHHAHAHA

??? (sarı yağmurluklu) ; .....

??? (Lj) ; Sesiz mi kalacaksın ufaklık? HAHAHHAHAHAHAHAHAH

??? (sarı yağmurluklu) ; S-sadece y-yalnız o-o-olduğun için ya-yardım etmek i-istemiştim....

??? (Lj); Oh.. Ne tatlı çocuk ama?! AHHAHHAHAHAHAHHAHA. Oh ama bekle bu tatlıydı AHAHHAHA.

??? (sarı yağmurluklu) ; Ş-şimdi gi-gidebilir m-miyim? A-ailem be-bekliyor...

??? (Lj); ONLARI BOŞVER ONLAR SENİ İSTEMİYOR AHHAHHAHAHAHAHHAHA. Oh hey ağlama AHAHHAHAHAH.

Do you want some candy, kiddo? You are a good boy and good boys should get gifts AHAHHAHAHAH.

(Biraz şeker ister misin ufaklık? Sen iyi bir çocuksun ve iyi çocuklar hediye almalıdır AHAHHAHAHAH. )

Çocuk çaresizce hediyeyi kabul eder. Çocuk şekerleri yemeğe başladığı an palyaço çocuğun karnını açıyor ve organlarını şekerlerle dolduruyor sonra da afiyetle yiyor. Çocuğu yedikten sonra birden sana bakıyor.

Sen olsan ne yapardın?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Creepypasta Sen Olsan Ne Yapardın 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin