Bir gün Evde Anime izleyiyordun canın tatlı bir şeyler çekti sende dayanamayıp dışarı çıktın. Normalde Animeyi bırakman için açlıktan ölmen gerekir ama bu tatlı olunca hemen enerji gelmişti.
Dışarı çıktın ve birde ne göresin evinin olduğu caddeye yeni bir dükkan açılmış. Dışarıdan aşırı ponçik gözüküyordu sende merakından gidip bakmaya gittin.
Dükkana girdiğinde bir müzik çalıyordu bu tatlı melodilerdendi. Dükkandaki şekerlere bir göz attın. Paketleri bile aşırı softtu bu içini pamuk gibi yaptı. Dükkandaki her şey çok tatlı gözüküyordu bu da senin dükkanı sevmene neden oldu.
Birden içeri birisi geldi. Kızın kim olduğunu göremedin ama beyaz saçları vardı, siyah bir maske ve siyah bir şapka takıyordu. Nedense aklına creepypastadaki Zero gelmişti. Hay aq bu ne böyle, ya Slenderman bendeki ışığı görüp beni habersizce proxy yaptı ya da bu manyaklar beni sonradan öldürmek için stalklıyordu, diye düşündün. Sonrada lan ben de ne ışığı olacak aq diyerek öleceğini anladın ama yine de tam karar vermek istemiyordun. Hazır şeker dükkanındayken birkaç şey alayım bari diyerek birkaç şeker seçtin ve kasaya yöneldin. Kasadaki kız şekerlerini minik tatlı bir poşete koymuştu. Eve gidip poşedi açtığında birden bir not gördün.
Not bu şekildeydi;
( Fotoğrafı ben editledim OwO nasıl olmuş? )Sanırım bu mesajı şekerleri yedikten sonra okuman gerkiyordu-
Lanet olsun tüm aksiyonu kaçırmıştın. Normalde şekerleri yedikten sonra o mesajı görüp öleceğini anlayınca strese girmen lazımdı ama bu sefer tam tersi olmuştu yani aksiyon yoktu buna üzülmüştün. Şekerleri çöpe attın çünkü zehirli olduklarını biliyordun. Gece yarısı bir ses duydun ve gözlerini açtığında birinin senin üstünde olduğunu fark ettin. Sana aptal bir gülümsemeyle bakıyordu. Birden camdan Kagekao girverdi malum adam Spiderman gibi aq. Sonra olayda bir puştluk olduğunu fark ettikten sonra "iyi eğlenceler :)" diyerek kaçıverdi puşt. Sende Zero ile başbaşa kaldın.
Sen olsan ne yapardın?
(İki bölüm halinde yayımlayacağım ^-^ )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Sen Olsan Ne Yapardın 2
ContoBunun gibi bir kitabım daha var biliyorum ama bu başka versiyonu