Sabah bir ıslaklık hissedip uyandım. Gözümü açtığımda kardeşim Sibel'in üstümde kıkırdağını gördüm. Gözümü açtığımı gördüğünde Sibel hemen odadan çıktı. Arkasından "SİBEL BİTTİN SEN BİTTİN!" diye bağırdım ve banyoya gidip yüzümü yıkadım. Sonra da aşağıya indim. Sibel annem babamın gülüştüğünü gördüm. "Anne şu salak kızına söyle benle uğraşmasın!"dedim.
Annem de"şştt kızım yakışıyor mu sana salak malak?!Neyse hadi kahvaltını yap. Geç kalacaksın " diye ekledi. Hemen kahvaltımı yaptım ve üstüme lila crop ve gri eşofman giyip evden çıktım.
Durağa geldiğimde Zeynep gelmiş bekliyordu. Yanına gittim ve"Günaydın" dedim. O da başını salladı, biraz üzgün gözüküyordu "İyi misin?" diye sorduğumda "İyi değilim Melek değilim. 2 gün sonra Şehir dışında İstanbul'a gideceğiz..." dedi. Zeynep benim en iyi arkadaşımdı. Giderse yalnız başıma kalırdım. Zeynep'e sarıldım ve otobüs geldi. Zeynep akbilini bastı sıra bana geldi. Akbilini çıkarttım ve bastım. Sonra bir ses." Yetersiz Bakiye."dedi. Zeynep'e baktığımda ise"Kanka son akbilimi az önce bastım" dedi. Tek bir çare kalmıştı, yürümek. Hatta koşmak. Okul çok uzaktı. Biraz yürüdükten sonra saate baktım saat 13.51 idi. 14.00 da dersim başlayacaktı ve en sonunda koşmaya başladım. Okula vardığımda saat 14.03 idi. derse 3 dakika geç kalmıştım.Okula girdim ve sınıfa giderken boş bir sınıf gördüm. İçeriden güzel bir ses duydum sanırım sese büyülendim. Sınıfın kapısından içeri baktım. gitar çalarken şarkı söylüyordu.
Ben sende yandım,sende söndüm Çıkar yol bulamadım bu sensizliğe Geceler doldu içime,cevap veremedim Sadece gözyaşlarım kaldı sayfalarda.
Biraz seslerini dinledikten sonra sınıfa doğru yürümeye başladım. Biraz adım attıktan sonra arkamda bir ses duydum. Arkamı döndüğümde o çocuk vardı. ''Güzel miydi?'' diye sordu fısıltıyla. ''Çok güzeldi...'' dedim sessizce. Yanıma doğru bir kaç adım attı. Elini uzattı ve''Selam ben Özgür sen?''dedi. ''Melek bende memnun oldum fakat şuan sınıfa yetişmeliyim. Tekrar çok memnun oldum. Sonra görüşürüz. '' dedim ve Özgür'ün yanından ayrıldım.
***
Okuldan çıktım ve eve yürümeye başladım bir yandan da sabah ki çocuğun söylediği şarkı çalıyordu. Eve vardım. Annem kapıyı açtı ve ''Hoşgeldin kuzuşşuumm gel geç.'' dedi annem. Odama çıktım ve üstüme geceliklerimi geçirdim. Sonra Sibel'in odasına girdim. Bilgisiyarla uğraşıyordu. ''Sibel bilgisayarı ver.'' dedim. ''Hayır niye ya?'' dedi. ''Film izliyeceğim.'' dedim. ''Hangi film?'' dedi. ''Harry Potter falan izlerim.'' dedim. ''Bende geleyim o zaman.''dedi.
***
Sibel ile film izliyorduk ki Annem odaya girdi. ''Kuzuşlarım hadi aşağı babanız birşeyler söyleyecekmiş'' dedi ve odadan çıktı.
Sibel filmi durdurdu ve aşağı indik. Babam ve annem koltukta oturuyorlardı. Babam ''Geçin kızlar şöyle.'' dedi. Sibel ve ben yanyana oturduk ve babamın konuşmasını bekledik. Babam söze girdi. ''Kızlar İstanbul'a tayinim çıktı. 1 hafta okula gitmeyeceksiniz. Eşyaları toplayacaksınız. 1 Hafta sonra buradan gidiyoruz.'' Sibel bunu duyunca biraz üzüldü. Çünkü burada bir sürü arkadaşı vardı. Bense tam tersi Zeynep'den başka arkadaşım yoktu. Zeynep'de zaten İstanbula taşınıyordu. Sanırım hayatta ki tüm şansımı bugün kullandım.
Babam sözünü bitirdi ve yukarı çıktık. Sibel hızlı adımlarla odasına gitti. Bende odama gittim.
***
Filmi bitirdim ve aşağı indim. Annem ve Babam televizyon izliyorlardı. Yanlarını gittim. Biraz sohbet ettik. Annem bir süre sonra kalktı ve yemek hazırlamaya başladı. Bende ''Anne bugün hazır yesek?'' dedim. Annem ''Hadi bu seferlik öyle olsun. Sibel'e sor ne yemek istiyormuş.'' diye cevap verdi.Sibel'in odasına çıktım. Sibel hamburger yemek istediğini söyledi.
***
Diyarbakır'dan ayrılıyoruz. Sibel mutsuz bir şekilde müzik dinliyor. Annem ön koltukta yolun videosunu çekiyor. Babam araba kullanıyor. Bense öylece telefona bakıyordum.
---
İlk bölüm böyleydi.
Bazı Karakterlere isim bulmam lazım o yüzden aşağı bırakacağım noktaya 5 erkek 5 kız ismi ve soyismi yazarsanız sevinirim :)
......
Görüşürüz ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melek Gibi
RandomBu Sefer Olacak :) Ana Karakterler ~Melek Kaplan ~Berk Yıldırım ~Cengiz Akyıldız ~Doruk Özdemir Yan Karakterler ~Gizem ~Sibel ~Kadir ~Deniz Karakterler Hakkında Bilgiler ~Melek Kaplan :İstanbula Yeni Taşındı. 17 Yaşında. 1 Ablası 1 Kardeşi var...