𝚈/𝙽'𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗

231 14 2
                                    

None of the pictures or art belongs to me unless stated otherwise one piece do NOT belong to me the plot of the story that isn't canon belongs to me 


✎  𝚈/𝙽'𝚜 𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕 𝙵𝚛𝚞𝚒𝚝

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  𝚈/𝙽'𝚜 𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕 𝙵𝚛𝚞𝚒𝚝

╰┈➤ Suki Suki no Mi

      【Space Space Fruit

✐ ᴛʏᴘᴇ: Logia


✍️ 𝘈𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦: ᴀɴ ᴀᴘᴘʟᴇ ꜱʜᴀᴘᴇᴅ ꜰʀᴜɪᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪꜱ ɴᴇᴀʀʟʏ ꜱᴇᴇᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴀɴᴅ ᴡʜɪᴛᴇ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴜꜱᴜᴀʟ ꜱᴡɪʀʟᴇᴅ ᴅᴇᴠɪʟ ꜰʀᴜɪᴛ ᴘᴀᴛᴛᴇʀɴ ᴀɴᴅ ᴀ ꜱɪɴɢʟᴇ ʙʟᴀᴄᴋ ʟᴇᴀꜰ ꜱᴛᴇᴍᴍɪɴɢ ᴏᴜᴛ.


✏ 𝒫𝑜𝓌𝑒𝓇:  𝚃𝚑𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎(𝙽𝚎𝚐𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎, 𝙴𝚖𝚙𝚝𝚢, 𝚄𝚗𝚞𝚜𝚎𝚍, 𝙸𝚗𝚝𝚎𝚛𝚍𝚒𝚖𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚎𝚛) (𝙴𝚡: 𝙰𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚝𝚘 𝚙𝚊𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖, 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚊𝚋𝚜𝚘𝚛𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚎𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚊𝚜 𝚊𝚗 𝚎𝚡𝚝𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚝, 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚛𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚛 𝚊𝚍𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚎, 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎, 𝚛𝚊𝚌𝚎, 𝚘𝚛 𝚐𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚚𝚞𝚒𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕) 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎(𝙽𝚎𝚐𝚊𝚝𝚒𝚟𝚎, 𝙴𝚖𝚙𝚝𝚢, 𝚄𝚗𝚞𝚜𝚎𝚍, 𝙸𝚗𝚝𝚎𝚛𝚍𝚒𝚖𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝𝚎𝚛) 𝚑𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚎𝚎 𝚏𝚒𝚝 (𝙴𝚇: 𝙴𝚛𝚊𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚗𝚎𝚜𝚜, 𝚍𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚝𝚘𝚖𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍, 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝𝚘𝚖𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝, 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚖𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚍𝚒𝚖𝚖𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚋𝚛𝚒𝚍𝚐𝚎, 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎, 𝚕𝚎𝚟𝚒𝚝𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚠𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚎𝚖𝚙𝚝𝚢 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎, 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕 𝚜𝚒𝚖𝚒𝚕𝚊𝚛 𝚝𝚘 𝚌𝚎𝚊𝚜𝚊𝚛 𝚍𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚎𝚊 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚜𝚑 𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚜𝚒𝚍𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚗𝚒𝚙𝚞𝚕𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚝𝚘𝚖𝚜.)

Why Love Me? [One Piece x Reader]Where stories live. Discover now