Tüm seul'u gezdim fakat kızdan hiçbir iz bulamadım. Kızın beni etkilemesinin sebebi ne olabilirdi? Gördüğü o kız mı? Yoksa yaşadığı şeyler mi? Onun için telaşlı olduğumu belirtmeme gerek yok sanırım çünkü besbelli ortada olan bir şey zaten. Fakat yapacak bir şeyin kalmadığını öğrenmek acı işte bu yüzden kafamı dağıtmam lazım diye geçirdim içimden. Ne yapmayı severdim ben? Seul'e gelmeden önce, ailem ile birlikte ufak bir kasabada yaşarken ne yapıyordum? Belki bunun hakkında saatlerce düşünebilirdim ama sırası değildi. Aklıma gelen ilk şey kitap okumaktı ve ben de kütüphaneye gittim.
Kitap okumayı seviyorum. Özellikle edebi ve şiirsel eserleri. Masal kitaplarında geçtiğimde karşımda şiir kitaplarını görünceki sevincim bana yıllarca yeterdi sanırım. Kitabı açtım ve içine bırakılmış bir not dikkatimi çekti. Çok zor okunuyordu fakat
𝘼𝙞𝙙𝙚-𝙢𝙤𝙞
-𝙅Yazığını görebildim.
Alttaki "J" yazısı dikkatimi çekmişti. Çünkü Jennie kendine ya "Jen" ya da "J" diye hitap ederdi. Koşarak bir sözlük buldum fakat yazının hangi dilde olduğunu bilmiyordum. Aide-moi, ne dilde olabilirdi ki? İngilizce değildi, almanca hiç değildi...
Bir süre düşündüm ve ispanyolca sözlüğe bakmayı akıl ettim. Fakat orada da ne yazık ki "aide-moi" kelimesi geçmiyordu. En sonunda gözüme parlak kırmızı ciltli bir sözlük battı. Hemen elime aldım. Üzerinde altın harfler ile "french dictionary" yazıyordu. Sanırım aradığımı bulmuştum. İçini açıp baktım. İlk sıralarda aide-moi vardı. Bulduğuma sevinmişken anlamı ile korktum. "Bana yardım et." Diyordu çünkü. Elim ayağıma karışmış ve düşünceli bir şekilde koşar adımlarla çıktım kütüphaneden. Kafayı yemiştim resmen. Bir umut kızı bulmaya çalışıyordum. O notu umuyorum ki o bırakmamıştı.
Çantamdan kızın günlüğünü çıkardım ve 2. Sayfayı okumaya başladım,
𝙈𝙚𝙧𝙝𝙖𝙗𝙖, 𝙗𝙚𝙣 𝙅𝙚𝙣𝙣𝙞𝙚. 𝘿𝙪̈𝙣 𝙜𝙚𝙘𝙚 𝙧𝙪̈𝙮𝙖𝙢𝙙𝙖 𝙤 𝙝𝙚𝙧 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙜𝙤̈𝙧𝙙𝙪̈𝙜̆𝙪̈𝙢 𝙠𝜾𝙯 𝙞𝙡𝙚 𝙚𝙡 𝙚𝙡𝙚 𝜾𝙨𝙨𝜾𝙯 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙠𝙖𝙠𝙩𝙖 𝙮𝙪̈𝙧𝙪̈𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙠. 𝙁𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙪̈𝙯𝙚𝙧𝙞𝙢𝙙𝙚 𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙣𝙡𝙖𝙧 𝙫𝙖𝙧𝙙𝜾, 𝙞𝙠𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙙𝙚 𝙗𝙚𝙮𝙖𝙯 𝙚𝙡𝙗𝙞𝙨𝙚 𝙜𝙞𝙮𝙞𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙠. 𝙐𝙮𝙖𝙣𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙘̧𝙖𝙡𝜾𝙨̧𝙨𝙖𝙢 𝙗𝙞𝙡𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙪𝙮𝙠𝙪 𝙛𝙚𝙡𝙘𝙞𝙮𝙢𝙞𝙨̧𝙘̧𝙚𝙨𝙞𝙣𝙚 𝙪𝙮𝙠𝙪𝙙𝙖 𝙩𝙪𝙩𝙪𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪 𝙗𝙞𝙧 𝙨̧𝙚𝙮 𝙗𝙚𝙣𝙞. 𝙉𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙣 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞 𝙜𝙪̈𝙣𝙡𝙪̈𝙠? 𝙉𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙚𝙣?
𝘼𝙧𝙩𝜾𝙠 𝙤̈𝙡𝙢𝙚𝙠 𝙞𝙨𝙩𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝙆𝙞𝙢𝙨𝙚 𝙞𝙡𝙜𝙞 𝙜𝙤̈𝙨𝙩𝙚𝙧𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧. 𝘽𝙖𝙗𝙖𝙢 𝙣𝙚 𝙝𝙖𝙡𝙩 𝙮𝙞𝙮𝙤𝙧 𝙗𝙞𝙡𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝘼𝙣𝙣𝙚𝙢 𝙞𝙨𝙚 𝙤̈𝙡𝙚𝙡𝙞 𝙮𝜾𝙡𝙡𝙖𝙧 𝙤𝙡𝙪𝙮𝙤𝙧. 𝘽𝙞𝙧 𝙚𝙧𝙠𝙚𝙠 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖𝙨̧𝜾𝙢 𝙫𝙖𝙧 𝙖𝙢𝙖 𝙤 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞 𝙙𝙚𝙜̆𝙞𝙡 𝙙𝙚 𝙨̧𝙞𝙙𝙙𝙚𝙩 𝙜𝙤̈𝙨𝙩𝙚𝙧𝙢𝙚𝙮𝙞 𝙩𝙚𝙧𝙘𝙞𝙝 𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧. 𝙀𝙜̆𝙚𝙧 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞𝙢𝙞 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙨̧𝙩𝙞𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙞𝙨̧ 𝙘𝜾𝙡𝜾𝙯 𝙗𝙞𝙧𝙞 𝙤𝙡𝙨𝙖𝙮𝙙𝜾𝙢 𝙨̧𝙞𝙢𝙙𝙞𝙮𝙚 𝙤̈𝙡𝙚𝙘𝙚𝙜̆𝙞𝙢𝙚 𝙚𝙢𝙞𝙣𝙞𝙢. 𝙏𝙚𝙠 𝙮𝙖𝙣𝜾𝙢𝙙𝙖 𝙤𝙡𝙖𝙣 𝙠𝙞𝙨̧𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙤 𝙪̈𝙧𝙠𝙪̈𝙣𝙘̧ 𝙠𝜾𝙯 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙨𝜾 𝙗𝙚𝙣𝙞 𝙙𝙚𝙡𝙞𝙧𝙩𝙞𝙮𝙤𝙧. 𝘽𝙞𝙧𝙞𝙣𝙞𝙣 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙮𝙖𝙧𝙙𝜾𝙢 𝙚𝙩𝙢𝙚𝙨𝙞 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙠𝙪̈𝙩𝙪̈𝙥𝙝𝙖𝙣𝙚𝙙𝙚 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙞𝙩𝙖𝙗𝜾𝙣 𝙖𝙧𝙖𝙨𝜾𝙣𝙖 𝙣𝙤𝙩 𝙮𝙖𝙯𝙙𝜾𝙢 𝙛𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙚𝙜̆𝙚𝙧 𝙣𝙤𝙩 𝙨𝙚𝙫𝙜𝙞𝙡𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙚𝙡𝙞𝙣𝙚 𝙜𝙚𝙘̧𝙚𝙧𝙨𝙚 𝙙𝙞𝙮𝙚 𝙩𝙚𝙧𝙚𝙙𝙙𝙪̈𝙩 𝙚𝙙𝙞𝙥 𝙠𝙚𝙣𝙙𝙞𝙢𝙞 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙧𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙪𝙛𝙖𝙠 𝙗𝙞𝙧 𝙨̧𝙚𝙮 𝙮𝙖𝙯𝙙𝜾𝙢 𝙨𝙖𝙙𝙚𝙘𝙚. 𝙐𝙢𝙪𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢 𝙠𝙞 𝙗𝙪𝙡𝙖𝙣 𝙠𝙞𝙨̧𝙞 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙧 𝙙𝙚𝙧𝙙𝙞𝙢𝙞. 𝙃𝙚𝙧 𝙣𝙚𝙮𝙨𝙚 𝙥𝙨𝙞𝙠𝙤𝙡𝙤𝙜 𝙧𝙖𝙣𝙙𝙚𝙫𝙪𝙢𝙖 𝙜𝙚𝙘̧ 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙘𝙖𝙜̆𝜾𝙢. 𝙃𝙤𝙨̧𝙘̧𝙖𝙠𝙖𝙡.Okuduğumda ağzım resmen açık kaldı. Hayatın gerçekten bir kamera şakasından ibaret olduğunu düşünüyorum artık. Gözlerimi ovuşturup tekrar ve tekrar okudum yazdıklarını. Aynı şey her zaman aynıdır ama şuan ya ben deliydim ya da tesadüf denen şey gerçekten vardı.
ఌ𝗬𝗮𝘇𝗮𝗿 𝗶𝗹𝗲 𝗯𝗼𝘀̧ 𝘀𝗼𝗵𝗯𝗲𝘁
𝗠𝗲𝗿𝗵𝗮𝗯𝗮, 𝗻𝗮𝘀𝛊𝗹𝘀𝛊𝗻𝛊𝘇? 𝗬𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝗽𝗮𝘆𝗹𝗮𝘀̧𝛊𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗲 𝗮𝗸𝗹𝛊𝗺𝗮 𝗸𝘂𝗿𝗴𝘂 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿 𝗿𝗲𝘀𝗺𝗲𝗻. 𝗕𝗲𝗻 𝘄𝗮𝘁𝘁𝗽𝗮𝗱 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯𝛊 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝘆𝛊 𝘀𝗲𝘃𝗺𝗶𝘆𝗼𝘂𝗺 𝗮𝗰̧𝛊𝗸𝗰̧𝗮𝘀𝛊. 𝗡𝗼𝗿𝗺𝗮𝗹 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘁𝗲𝗿𝗰𝗶𝗵 𝗲𝗱𝗲𝗿𝗶𝗺. 𝗕𝘂 𝘆𝘂̈𝘇𝗱𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿 𝗯𝗲𝗹𝗸𝗶 𝗱𝗲 𝗸𝘂𝗿𝗴𝘂 𝗮𝗸𝗹𝛊𝗺𝗮. 𝗔𝗺𝗮 𝗯𝗼̈𝘆𝗹𝗲𝘀𝗶𝗻𝗶𝗻 𝗱𝗮𝗵𝗮 𝗶𝘆𝗶 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗴̆𝘂𝗻𝘂 𝗱𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝘂̈𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺. 𝗖̧𝘂̈𝗻𝗸𝘂̈ 𝗮𝗺𝗮𝘁𝗼̈𝗿 𝗯𝗶𝗿 𝘆𝗮𝘇𝗮𝗿 𝗼𝗹𝗮𝗿𝗮𝗸 (𝘀𝗮𝗱𝗲𝗰𝗲 𝗳𝗶𝗰 𝘆𝗮𝘇𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝗲𝘃𝗱𝗲 𝟭-𝟮 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽 𝘆𝗮𝘇𝗺𝗮𝘆𝛊 𝗱𝗲𝗻𝗲𝗺𝗶𝘀̧𝗹𝗶𝗴̆𝗶𝗺 𝘃𝗮𝗿.) 𝘄𝗮𝘁𝘁𝗽𝗮𝗱 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽𝗹𝗮𝗿𝛊𝗻𝛊𝗻 𝗰̧𝗼𝗴̆𝘂𝗻𝘂𝗻 𝗯𝗶𝗿𝗯𝗶𝗿𝗶𝗻𝗶𝗻 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗲𝗿𝗶 𝗼𝗹𝗱𝘂𝗴̆𝘂𝗻𝘂 𝗱𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝘂̈𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺. 𝗜̇𝘀̧𝘁𝗲 𝗯𝘂 𝘆𝘂̈𝘇𝗱𝗲𝗻 𝗸𝗲𝗻𝗱𝗶 𝗸𝗮𝗳𝗮𝗺𝗱𝗮 𝗸𝘂𝗿𝗺𝗮𝗸 𝗶𝗰̧𝗶𝗻 𝘁𝘂̈𝗺 𝗴𝗲𝗰𝗲 𝗯𝗼𝘆𝘂𝗻𝗰𝗮 𝗱𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝘂̈𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺, 𝗸𝗲𝗻𝗱𝗶𝗺𝗲 𝗼̈𝘇𝗴𝘂̈ 𝗲𝘀𝗲𝗿𝗹𝗲𝗿 𝗰̧𝛊𝗸𝗮𝗿𝗮𝗯𝗶𝗹𝗺𝗲𝗸 𝗶𝗰̧𝗶𝗻. 𝗦𝗼𝗻 𝗴𝘂̈𝗻𝗹𝗲𝗿𝗱𝗲 𝗱𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝗺𝗲𝗸 𝗱𝗮𝗵𝗮 𝘇𝗼𝗿 𝗰̧𝘂̈𝗻𝗸𝘂̈ 𝘁𝘂̈𝗺 𝗮𝗿𝗸𝗮𝗱𝗮𝘀̧𝗹𝗮𝗿𝛊𝗺𝛊 𝗯𝛊𝗿𝗮𝗸𝗺𝗮𝗸 𝘇𝗼𝗿𝘂𝗻𝗱𝗮 𝗸𝗮𝗹𝗱𝛊𝗺, 𝗯𝗮𝗯𝗮𝗮𝗻𝗻𝗲𝗺𝗶 𝗸𝗮𝘆𝗯𝗲𝘁𝘁𝗶𝗺, 𝗰̧𝗮𝗿𝘀̧𝗮𝗺𝗯𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗿𝗶 𝗮𝗶𝗹𝗲𝗺 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗱𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗹ı𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺. 𝗕𝗮𝗻𝗮 𝘆𝗮𝗿𝗱𝛊𝗺 𝗲𝗱𝗲𝗻 𝘀̧𝗲𝘆 𝗺𝘂̈𝘇𝗶𝗸 𝘃𝗲 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽𝗹𝗮𝗿. 𝗛𝗮𝗱𝗶 𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺𝗹𝗮𝗿𝗱𝗮 𝗯𝗶𝗿𝗯𝗶𝗿𝗶𝗺𝗶𝘇𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽 𝘃𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗮𝗿𝗸𝛊 𝗼̈𝗻𝗲𝗿𝗲𝗹𝗶𝗺.
𝗞𝗶𝘁𝗮𝗽 𝗼̈𝗻𝗲𝗿𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝗯𝗲𝗻 𝗶𝗹𝗸: 𝗵𝗮𝗰𝗵𝗶𝗸𝗼 𝗴𝗲𝗿𝗰𝗲𝗸𝘁𝗲𝗻 𝗰𝗼𝗸 𝗴𝘂𝘇𝗲𝗹 𝗯𝗶𝗿 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽𝘁𝛊. 𝗢𝗻𝘂𝗻 𝘆𝗮𝗻𝛊 𝘀𝛊𝗿𝗮 𝘀̧𝗲𝗸𝗲𝗿 𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗸𝗮𝗹𝛊, 𝘀𝗮𝗱𝗮𝗸𝗼 𝘃𝗲 𝗸𝗮𝗴̆𝛊𝘁𝘁𝗮𝗻 𝗯𝗶𝗻 𝘁𝘂𝗿𝗻𝗮 𝗸𝘂𝘀̧𝘂, 𝗶𝗻𝘀𝗮𝗻 𝗻𝗲 𝗶𝗹𝗲 𝘆𝗮𝘀̧𝗮𝗿, 𝗰̧𝗶𝘇𝗴𝗶𝗹𝗶 𝗽𝗷𝗮𝗺𝗮𝗹𝛊 𝗰̧𝗼𝗰𝘂𝗸 𝗴𝗶𝗯𝗶 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗽𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘀𝗲𝘃𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺.
𝗦̧𝗮𝗿𝗸𝛊𝗱𝗮 𝘀̧𝗶𝗺𝗱𝗶 𝘀𝛊𝗿𝗮: 𝘀𝗼𝗻 𝟯-𝟰 𝗵𝗮𝗳𝘁𝗮𝗱𝛊𝗿 𝗱𝗮𝗿𝗸 𝗿𝗲𝗱 𝗱𝗶𝘆𝗲 𝗯𝗶𝗿 𝘀̧𝗮𝗿𝗸𝛊𝘆𝗮 𝘁𝗮𝗸𝘁𝛊𝗺 𝗿𝗲𝘀𝗺𝗲𝗻. 𝗗𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝗲𝗰𝗲𝗸 𝗼𝗹𝘂𝗿𝘀𝗮𝗺 𝗔𝗿𝗰𝘁𝗶𝗰 𝗠𝗼𝗻𝗸𝗲𝘆𝘀'𝗲 𝗯𝗮𝘆𝛊𝗹𝛊𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺. 𝗟𝗮𝗻𝗮 𝗗𝗲𝗹 𝗥𝗲𝘆'𝗲 𝗱𝗲 𝗮𝘆𝗻𝛊 𝘀̧𝗲𝗸𝗶𝗹𝗱𝗲
𝗦𝗮𝗻𝛊𝗿𝛊𝗺 𝗯𝗼𝘀̧ 𝘀𝗼𝗵𝗯𝗲𝘁𝗶 𝗰̧𝗼𝗸 𝘂𝘇𝗮𝘁𝘁𝛊𝗺 𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗼𝗵𝗯𝗲𝘁 𝗯𝗮𝘀̧𝗹𝗮𝘁𝗺𝗮𝗸 𝗵𝗼𝘀̧𝘂𝗺𝗮 𝗴𝗶𝗱𝗶𝘆𝗼𝗿. 𝗬𝗼𝗿𝘂𝗺𝗹𝗮𝗿𝗱𝗮 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝗵𝗮𝗸𝗸𝛊𝗻𝗱𝗮 𝗱𝘂̈𝘀̧𝘂̈𝗻𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗹𝗶𝗿𝘁𝗲𝗯𝗶𝗹𝗶𝗿𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇. 𝗦𝗲𝘃𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘀𝗶𝘇𝗶, 𝗵𝗼𝘀̧𝗰̧𝗮𝗸𝗮𝗹𝛊𝗻!