16.

711 64 19
                                    

○Írói pov.○

Jungkook lábait egy bőr nadrág takarta, ami kiemelte izmos lábait és kerek fenekét. Fekete felsőjét betűrte nadrágjába, s egy szintén fekete bőr kabátot is felvett, ami szerencsére nem volt olyan hosszú, hogy az eltakarja a fiú déli tájékait, hiszen nem csak hátul, de elől is kiemelte amit ki kellett. Ez volt az ő, kirívó és odaadó öltözéke. Idegesen toporgott néha az ajtó, néha a kanapé előtt, amin két barátja ült, eszegetve.
- Miért vagy ennyire ideges ? Eddig is találkoztál vele, szinte minden pénzedet ráköltötted.
- Ideges vagyok, mert itt vagytok. - Felelte felhorkantva, Taehyung kérdésére.
- Még mindig. Te is belementél ebbe, szóval még szép, hogy itt vagyunk. Végre láthatjuk, hogy ki ér neked annyit, hogy két naponta rendelt kaját egyél.
- De ha le mertek járatni valahogy, én esküszöm, hogy...- Mutató ujját felmutatva, kezdett bele a fenyegetésbe, de mielőtt befejezhette volna, csengettek. Elhallgatott kerek szemekkel, és szenvedve az ajtóra nézett, majd dobálni kezdte magát ide-oda. Miután a csengő hangja újból felcsendült, már az ajtóhoz sietett, s vett pár mély levegőt, majd a kilincsre csúsztatta kezét, de mielőtt kinyitotta volna a falapot, hátra nézett barátaira, akik vigyorogva nézték őt, előrébb hajolva, hogy mindent tökéletesen láthassanak. Vett egy mély lélegzetet, és kitárta az ajtór, a dögös fiú futár előtt.
- Szia. - Mosolyodott el az immár szőke hajú fiú, majd tekintetét végig vezette Jungkookon, s beharapta ajkait a látványra, mosolya pedig perverz lett, mint sem ártatlan.
- Sz-szia. - Jungkook zavarba jött, Jimin tekintetétől, s mielőtt az utóbbi átadhatta volna a rendelt ételeket, Taehyung döbbent hangja hallatszódott.
- Jimin ?
- Taehyung ? - A szőke meglepetten vonta fel szemöldökét, mikor meghallotta a nevét, s az előtte álló vállai felett átnézve, meglátta barátját. - Hát te ?
- Basszus, sejthettem volna. - Nevetve állt fel a kanapéról, s hozzájuk sietve, átölelték egymást. Jungkook sokkoltan nézte őket, még akkor is, mikor Taehyung felé és párja felé fordult, átkarolva Jimin vállát.
- Srácok, ő az a barátom, akivel mostanaban nagyon jóban lettem, akit meg akartatok ismerni, de nem engedtem. Nem is tudtam, hogy Jungkook beléd...
- Kim Taehyung, hallgass. - Egyik lábával durcásan dobbantott egyet a fiú, maga előtt keresztbe fonva karjait. A szólított elvigyorodott, majd becsukta a bejárati ajtót, s a kanapéhoz vezette a szőkét, míg a legfiatalabb csendben követte őket, majd mind leültek, miután Taehyung bemutatta a fiút párjának.
- Szóval Jimin, mi járatban erre ?
- Hoztam vacsorát, a szép fiúnak. - Ajkait megnyalva kapcsolta össze tekintetét az említettévek, ki elvörösödve állta tekintetét. Yoongi csak jól szórakozott a történéseken, s inkább nem szólt bele.
- Jut eszembe, Jungkook, nem hoznál valami üdítőt, ha már vendégünk akadt ?
- De. - Morogta, majd felállt a kanapéról egy sóhaj kíséretéven, s elindult a konyhába, miközben Jimin végig szemügyre vette fenekét a feszes nadrágban. - Taehyung felsóhajtott, majd megpaskolta a szőke combjait, a konyha felé intve.
- Mire vársz ? Menj már utána.

- Szóval...Jungkook, mond csak, miért rendelsz ennyiszer ? - Az ajtó félfának dőlt, karjait maga előtt összefonva, a fiú pedig megugrott ijedtében.
- Én csak...nem tudok főzni.
- Biztos vagy benne, hogy csak ez az oka ? - Hangja mély volt, amitől Jungkookot kirázta a hideg, de csak nem mutatta jelét zavarának, csak megköszörülte a torkát, még mindig háttal állva Jiminnek, így nem láthatta, hogy már lassan teljesen mögötte van.
- M-mi más lenne ?
- Nem is tudom...- Súgta a fiú fülébe. Kezeit két oldala mellett támasztotta meg a pulton, ezzel elvetve a menekülés lehetőségét, s lassan, de teljesen a fiatalabbhoz simult.
- M-mit csinálsz ?
- Nem egyértelmű ? - Kérdezte, miközben alfelét Jungkook fenekének dörgölte, ami egy kéjes sóhajt váltott ki mindkettejükből. - Minden rendelésnél nekem öltöztél ki, igaz ?
- É-én...
- Ezért rendeltél, ugye ? Hogy találkozzunk !?
- Talán...- Nyelt egy nagyot, mikor Jimin újból hozzá dörgölte magát, majd döbbenetére, a szőke megfordította őt, s a pultnak nyomta, közel hajolva hozzá.
- Vágysz valamire, Édesem ? - Válaszát meg sem várta, csak egyre közelebb hajolt, és összetapasztotta ajkaikat. Jungkook felnyögött, mikor nyelvük egymásénak simult, s kezeit felsimítva Jimin mellkasán keresztül, összekulcsolta a nyakánál, közelebb rántva magához. Vadul falták egymást, egyáltalán nem foglalkozva azzal, hogy még csak nem is ismerik egymást. Vagyis valamennyire de, hiszen Jimin tudta, hogy a fiú milyen ételeket szeret.

❤🧡💛💚💙💜🥺💜

The demigod is a food curirer  Jikook ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora