Aj phir se wohi hua na... Sir ne tu meri aur dekha bhi nahin...
Purvi: Haan aj tu hum ne kitni planning ki thi but Daya Sir hein na files mein hi busy rehte hein...
Tarika: Shreya mein ab bhi yehi kahon gi hum koi rasta nikal lein gy dekh lena Daya zror tumhein notice kre ga... Aur kahin na kahin mujy lgta hy wo bhi tumhein pasand krta hy...
Shreya: Chodo na Tarika mujy nahin lagta woh kabhi mere pyar ku accept krein gy. Hum ne hr trah se dekh liya but...
Girls kia discussion chal rahi hy Sachin asked...
Tarika: Kuch naya nahin as usual Daya hy na wo Shreya ku kesy ignore ker raha hy tum hi btao kia krein...
Sachin: Agar Daya Sir sedhy se apne pyar ku express nahin ker rahe tu tum sub koi Tedha trika dhond lu na...
Purvi: Sir ap ky mind mein kuch hy???
Haan hy tu but us mein thoda sa risk hu skta hy...
Shreya: Kesa risk???
Sachin: Dekhu meri bat ghor se suno abi Abhijeet Sir tu yahan hein nahin... Daya Sir hamesha hi boht busy rehte hein Beaurau mein tu woh sirf kam ki hi bat krein gy tu Shreya tum aesa kru ky Beaurau ky bahr kese bhi ker ky un se bat kru un ky sath time spent kru...
Tarika: Cases ky bad time hi kahan rehta hy personal life ky liye... Koi chance bhi tu hu...
Sachin: Chance tu hy mein abi wohi btane aya tha... Hum mein se Daya Sir ky sath 3 team members ku Pune Jana hy wahan kuch kam hy... Tu agar Shreya wahan ja ker kuch manage ker le tu kam hu skta hy...
Tarika: Wao Shreya brilliant idea hy wahan stay bhi hu ga tum easily Daya Ky sath time spent ker skti hu... Aur mere pas aik perfect plan bhi hy litsen... ... ... ...
Shreya: What nooo way Tarika mein aesa kuch nahin kron gi mein manti hoon mein Daya Sir ku boht pasand krti hoon but yeah sub...
Purvi: Shreya tu ab yehi sub kre gi otherwise soch le Uncle Anti teri Shadi kisi se bhi ker dein gy...
Shreya: Haan but...
Sachin: Ab utho Shreya hamein jana bhi hy late hu raha hy...
Tarika: Best of luck Shreya and she winked...
Pune...
At night...
Daya, Sachin, Shreya and Pankaj finishes their dinner snd discussed their plans for tomorrow... Later they moved to their rooms...
Shreya (Pov): I hope sub thek rahe aur Daya Sir mere pyar ku feel ker sakein I really wish...
Daya is ready to going the bed when someone knocks his door... He opens the door and here Shreya is standing with down head...
Shreya tum is time Yahan...
Sory Sir agar mein ne ap ku disturb kia hu tu...
Daya: Nahin aesa nahin hy aoa andar aoa...
Sir wo kia hy na mujy akely mein thoda dar lag raha tha wo aesa weather I mean rain and thunderstorms mujy is weather se boht dar lgta hy. Sooo if you don't mind tu kia mein yahan ap ky sath...
YOU ARE READING
Prank (Completed)
FanfictionDareya Story... A sweeet cute and romantic Dareya fluff... Show their Love for each other... Cover credit to @Sumpeople...